Wednesday, June 25, 2014

7個月大妹妹


原來已經7個月大啦,進度OK呀,除左食solid都係嫌鞋口之外,其他所有野都正常呀(感恩!) 吾好以為佢成日笑笑口,其實佢真人好惡下,如果佢拎住D野你突然搶左佢就會勁喊,直到你放番落佢隻手度,唉,又一個惡人係屋企,嗚嗚! 其實我好多時都想講好多好野,但真係怕佢地勁小氣(以前就係講得hannah多,所以而家咁臭脾氣),所以,係度講反話啦,哈哈哈,希望大家明白!佢由細到大都訓得極差,成晚都吾訓,到而家都係(感恩!).... 早上6點幾起身,成日喊(感恩!),多數吾理佢,有時佢會自己訓番。 nap時成日要抱(感恩!)放落床要鬼鼠地走開,如果吾係又喊..煩!總括來講,都係一個十分難纏既女人(感恩!)希望會keep住咁啦! 佢而家次次換片就打仗一樣,因為係咁轉,好難換,所以放佢係床上真係要打醒12分精神,有試過碌碌下碌到床邊,危險,而放係playmat....就碌到出出面,搞錯! 而家佢似乎想向高難度挑戰,就係開始想爬,pat pat會繞起,好似條蛇一樣,哈哈,果然係蛇女!而坐都有時坐到幾秒,但一定要放cushion係旁邊,如果吾係就跌倒了。 琴晚仲聽到佢第一次叫媽媽,哈哈,雖然吾知佢係咪叫我(我諗都吾會係叫我啦!),但佢咁叫我個心都甜哂呀! 我知我認我係偏心Hannah, 但照顧妹妹既係我,所以我都十分中意妹妹呢!7個月,好懷念佢剛剛係newborn個樣,媽媽個陣雖然好似miss左好多,但由而家開始我會放多D心機同時間落妹妹度,姐姐就由佢發脾氣吧,麻煩友!


試食cherry, 吾比食就喊,惡野!


妹妹,你真係好得意呀!!!!!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 comments:

  1. 話咁快就七個月啦!妹妹真係"曳曳","煩"住媽媽啦!

    ReplyDelete
  2. 好得意!難纏的女人,笑了,哈哈

    ReplyDelete
  3. 比妳D"反話"笑C我啦!
    咁Mr. Wu有無偏心餅印妹妹呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都無時間偏啦,大小姐獨霸爸爸,小三hannah

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 咁妹妹你就要繼續keep住啦。

    唔係你偏心,而係現在家姐比妹妹更需要你陪佢,到妹妹再大,可能就知自己偏心誰。

    我老公話最錫係阿仔,我同佢講,到阿囡成日痴住你,錫你時,睇下你會偏心誰,哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,爸爸都係錫女架啦....我都吾想偏心,但佢係大女,對得我最耐,希望遲下會好D啦

      Delete
  6. 哈哈,點解妳兩個女都唔鐘意食嘢嘅

    ReplyDelete
  7. 7個月,妹妹好可愛,同家姐一樣,唔好話家姐麻煩友啦!定反話,我反應好差^_^;

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,麻煩吾係反話呀,佢真係好muffin

      Delete
  8. "曳曳"、"曳曳",繼續 "曳曳"呀,heehee....... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,係呀,佢真係要繼續曳曳 :P

      Delete
  9. 感恩感恩感恩~ 上天一定知你有能力, 所以先派兩個"大考驗"俾你呀! wakkakakakka

    ReplyDelete
  10. 兩姊妹性格都好唔同,但一樣咁可愛。

    ReplyDelete
  11. 好曳好曳好曳好曳好曳好曳好曳好曳

    ReplyDelete
  12. 話咁快就7個月啦!

    妹妹確實係抵打喎 (反話)~

    ReplyDelete
  13. Mrs. Wu, 幾個月都一兩歲的BB, 都是用喊來表達她的需要, 無論想食嘢, 想抱抱, 想玩, 想訓....都係用喊來通知妳....
    所以 Emma 一D都唔曳, 好乖巧呢..!

    ReplyDelete
  14. 我知我認我係偏心Hannah, 但照顧妹妹既係我,所以我都十分中意妹妹 --> 其實我對matthew & chloe都一樣, 依家emma妹妹開始越來越得意+好玩啦, 慢慢妳都會越來越愛佢的, for sure! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,其實佢而家係得人中意過Hannah, 因為佢未識駁咀,哈哈哈

      Delete
  15. 時間過得真快..Emma真係同家姐好似樣...千祈唔好做小魔怪啊!.....兩個小魔怪 Mrs.Wu一定頂唔順!...一定要乖乖!

    ReplyDelete