Monday, June 30, 2014

新玩意


終於都到左啦,yeah! 我上網買既slide,打算放係backyard度,但因為時間關係比佢地係室內玩下先,嘻嘻,佢地一開始就發狂一樣,未裝好就係咁爬上爬落,哈哈,小朋友,比D耐性啦(雖然我知佢地無!)跟住就搶住玩,真係攞命,有時亞女就吾肯sir, 又要企高,真係幾危險,所以必定有大人陪同先可以玩呀! 不過cousin姐姐話,你地下次買,應該買個swing呀ma....我心諗,有得玩仲ee哦哦,作死你! 

想當年(即係舊年)Hannah都不知幾驚玩,而家...自己爬上去跳落來都無一回事,都吾知應該比佢大膽D定點...umm...





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. 我細個時有個SLIDE實開心死!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我都一樣,而家D小朋友都係縱壞哂!!
      CD大個可以同 H&M 一齊玩呀!

      Delete
  2. 原來cousin姐姐好高大啦!

    最緊要個個排隊玩唔好爭! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢6歲啦,差不多啦!
      排隊呢家野又好難..都要學習!

      Delete
  3. Looks like tons of fun!

    We have way too much toys at home...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i don't have a lot of toys...but now it's adding more, hahaha

      Delete
  4. 玩具愈買愈多,愈買愈大架,睇佢哋玩都好開心。

    ReplyDelete
  5. 屋企有個sir滑梯好開心喎,我係Hannah都會成日走去玩啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不過一定要有大人在旁先可以玩,如果吾係太危險啦!

      Delete
  6. 兒童樂園一樣...屋企有一個滑梯真好...我咁大個也可靜雞雞 sir 一下!!

    ReplyDelete
  7. 好正呀,搞到我都想買tim!不過我發現Freddy有少少驚slide呀... 希望佢大d好d啦 ~

    ReplyDelete
  8. 嘩好正呀~ 可以有個私家sir滑梯~

    ReplyDelete
  9. Hannah ...真係玩得好開心....! 又大膽, 又活潑....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得太大膽了....可以收斂小小

      Delete
  10. Miss Cousin is too big to play this toy. Her attitude is .....(speechless)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, i am not even surprised when she said that......

      Delete
  11. 睇見佢哋真開心! 佢哋line up 嗰張相好得意呀! Hannah 好似好心急望住sir sir 諗到我未呀到我未呀...haha...
    你哋個backyard就嚟做咗kids playground la~~~XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係多得你,我先會買咁多野,哈哈哈

      Delete
  12. Mrs Wu, 早上好呀!好耐無過來探你啦 ~ 天氣一熱,真係唔願郁!好鬼c懶 ~
    真係好開心呢 ~ 有私家sir滑梯無懼任何天氣,幾時想玩都得。 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,天氣真係好熱,HK一定係好潮濕呀!
      係呀,可以幾時玩都得,不過都要大人在旁先得呀!

      Delete
  13. 又front yard, 又back yard, 又basement. 羨慕c人呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無basement呀.....得個爛鬼backyard :P

      Delete
  14. 外國地方大真開心呀
    慢慢將樂園擴大, 相信每開心死你兩個宝貝女呢

    ReplyDelete
  15. "cousin姐姐話,你地下次買,應該買個swing呀ma" <---佢唔叫佢爸爸媽媽買,係度阿支阿左.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,冷靜! 我都懶得睬佢呀!

      Delete
  16. 地方大真係好丫, 玩slide真係超開心~~~

    ReplyDelete