Wednesday, June 18, 2014

兩小無猜

99不嬲除左湊Hannah,妹妹同cousin哥哥外,有時仲會幫手湊多個小朋友,同Hannah都差不多年齡,所以可以一齊玩呀。 我次次見佢地我都覺得好搞笑,因為佢地無論動作,說話accent, 講既野都好似,次次呢個小朋友講野我都以為係Hannah,哈哈,真係十足呀! 不過呢個女仔,佢比Hannah女仔得多,Hannah....真係好男仔頭呀!!!!!見到佢地可以一齊玩得咁開心,我都好安慰,希望第時讀書時Hannah都會搵到個朋友仔啦! 


呢雙醜樣豬好中意笑,突然會變靚D,不過今日又醜過

比爸爸形容為哪叱頭,哈哈哈哈哈! 我覺得都吾係咁似je...都仲好cute呀 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 太好啦,有個好既朋友。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地一齊玩都幾開心呀!

      Delete
  2. 妹妹笑得好甜呀!
    我覺得Hannah扎辮仔好可愛喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹妹可惜又爛面,好慘!
      Hannah 紮起辮都幾可愛,嘻嘻

      Delete
  3. 男仔頭夠爽朗呀一定好多朋友仔架 :D
    Hannah b孖辮好可愛呀,肚B就唔得啦,乜野頭飾放響頭度都3秒內扯走

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實Hannah B都會架,不過呢排熱所以99就幫佢紮上去咋!:D

      Delete
  4. 妹妹笑得好sweet呀,幾靚女呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,多謝,可惜佢有濕疹,而家又爛面lu

      Delete
  5. Replies
    1. 係呀,女仔呀!人地係短頭髮啫

      Delete
  6. 有伴一齊玩最開心!HANNAH孖辮LOOK同妹妹甜笑都好可愛呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺,一齊玩點都好過自己玩既

      Delete
  7. 小朋友有伴玩, 就一定玩得好開心.....
    扎兩條辮仔好可愛喎....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地玩得埋就好,有時D小朋友都會人夾人架

      Delete
  8. 嘩,hannah + emma + cousin哥哥 + 小朋友,你奶奶一個湊4個,好好好好好好強啊,而且好犀利呀,真係一d 都唔簡單~勁~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我62有幫手架,所以都吾算係一個湊4個既。

      Delete
  9. 好快Emma就會加入,仲更加熱鬧呀。

    ReplyDelete
  10. Hannah looks more and more like your husband.

    ReplyDelete
    Replies
    1. do you mean Hannah or Emma???? Hannah is mini me.....

      Delete
  11. 超鍾意Emma的甜笑, 希望佢快d好返哂啦~~~

    btw唔覺得Hannah哪叱喎...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我老公覺得佢似囉,我都吾覺,仲好Qtim....

      Delete
  12. 我仲以為係cousin 哥哥嚟tim...唔怪得唔同咗樣啦! haha...
    Hannah 扎辮仔好cute呀! 佢有冇話靚靚呀?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,真係咁似男仔咩?
      佢自己要99扎 ,貪靚鬼!

      Delete