Thursday, June 5, 2014

女人最怕嫁錯郎

作為一個媽媽,我相信點都想自己既子女搵到理想既另一半,以前我媽雖然無出聲,但我知道佢係有少許嫌棄我老公,可能覺得佢搵錢吾多,吾知有無能力照顧到我。 講真,呢個世上好少有人吾駛同另一半捱,而且要我坐係屋企等佢份糧我都覺得自己好廢,可能上一代既人覺得老公係應該養老婆既,但我覺得今時今日女人係工作上既表現反而更加優勝,所以我無理會我亞媽點樣睇我老公而嫁比佢(係,我認我都有D反叛!) 其實講真,我自己覺得公一份婆一份真係無大問題,而且我比較注重感情,麵包與愛情二選一,我相信我一定係選愛情,可能我覺得錢你係可以搵到既,重要你肯吾肯捱,而愛情...真係吾容易搵到架,當一搵到就吾應該放手了。

點解會突然咁感觸? 其實係因為聽完同事呻了一番後有感而發。 同事個女(簡稱V)結左婚3年,剛剛都生了一個女兒,本來一家三口你會覺得好開心好快樂,但原來好多野都係好表面。 導火線係因為V發現佢老公開左好多張credit card, 成幾錢蚊咭數,話多吾多話少吾少,但佢地因為得佢老公做野,而V只不過係做part time, 所以經濟上真係有D困難,所以突然而來既債務真係令V好stressed 同吾開心,因為本身已經無咁多錢,老公仲要係咁fing...(我都吾知fing左去邊),而個女又要養,真係吾係咁容易,而家仲要問個aunt借錢,但佢老公覺得問人借錢無問題,仲要嬉皮笑臉咁,真係想打佢。 而早排V有病,真係連睇醫生既錢都無呀,要我同事開到口話比錢佢去睇先肯去睇,唉,真係心酸! 其實初初見到呢個男人,覺得佢應該係一個好老公吧,似係斯斯文文,吾多出聲個D人,點知而家一結婚就360轉變,而家仲會用埋V辛苦儲落既錢去比呢個男人洗,我心諗,呢個咩世界呀???? 自己搞吾掂D錢銀問題,就會問父母拎錢用,一個差不多30歲既男人一事無成,連一D savings都無,真係吾知有咩用??? 無錢都算,仲要攤大手板問屋企人拎,我覺得好樣衰!雖然一家吾知一家事,但嫁著個咁既男人....我會嘔血! 如果我個女嫁著個咁既男人,我相信我老公會殺左佢先! 我好明白我同事點解咁心痛同憂心,見到自己個女為左頭家做幾份part time, 捱到病,個老公又吾生性,唉...原來養兒一百歲,長憂99吾係only apply係我地呢D新手媽媽,以為自己個女有自己家庭可以憂心少D,點知晚
都會扎醒擔心自己既仔女,做父母真係一份24/7 工作,細時怕佢會跌倒,大時又怕佢會學壞,我相信有兩女在手既我呢幾十年都吾會有好日子過了!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. 搵小三既男人更加唔要得,但呢個世界上有太多呢啲男人,無論老婆又幾靚又顧家。

    講真,我唔會信哂男人,所以一定靠自己,自己要有一定經濟能力。

    老公同我講若有一日我地離婚,仔女都跟佢。

    我:「我一個都唔要,我唔好得閑做facial ,行街,買衫,搬返娘家乜野都唔駛做,有空先黎睇下佢兩個,玩完拍拍pat pat走人,勁爽。」

    老公O哂咀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,又吾駛自己湊,勁方便同爽,哈哈! 而家我地24小時候命,真係攞命呀!

      Delete
    2. 以前我地都叫「包二奶」,呢個先係正式名稱,小三係內地口語,不倫不論。

      Delete
  2. 個男人冇野麻,仲好意思問屋企人拎? 幾廿歲人啦,唔化o既............

    ReplyDelete
    Replies
    1. HK吾係好多呢類型既男人咩? 不過要咁依賴屋企人,有女人肯嫁先出奇

      Delete
  3. Some people never grow up.

    Sometime it's better to be single.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i agree.... esp men...they don't grow up!

      Delete
  4. 唉… 付唔起責任就唔好結婚生仔啦。。。
    不過一家唔知一家事,唯有叫自己㗎小朋友要帶眼識人。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都好怕有一日我個女比人地hurt.....做媽媽真係好煩,哈哈!

      Delete
  5. 真係家家有本難唸的經
    我覺得男人就算50歲, 思想都唔成熟咁
    尤其是我哋呢代開始, 生活好咗, 經歷少咗, 仲唔識長大,成日依賴屋企, 所以我都要成日警惕自己, 要俾蛇仔明受吓苦, 自立吓, 唔好照顧得佢咁緊要

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家90後D人都已經好像吾多掂,我地再吾訓練下我地呢班10後,真係呢個世界吾會再有呀!

      Delete
  6. 我同妳一樣㨂愛情多於麵包,我當初同老公拍拖時,我媽都有微言㗎,話佢大過咁多
    妳話妳同事個女婿婚前後不一樣,其實人會變,我自己都唔擔保有一日會變,雖然我重愛情,但男人都係信唔過,所以老公將來變都唔出奇
    妳同事個女婿係香港都唔會有女人要,香港好多女人都好叻,寧願自己一個享受,好過養埋D有貢獻的男人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你老公大好多咩? 又吾多似je....不過最重要係佢對你好咁就夠啦!
      係呀,如果係HK,呢D男人真係吾會要,好似貼錢買爛受,寧願過無男人既生活仲好呀!

      Delete
  7. 我想要麵包,但实際我已選了愛情,好彩苦盡甘來,最后兩家人都接受了,又或者要多謝一仔依粒次菇頂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦,好似有story講喎,下次寫篇講 :P

      Delete
    2. yahoo blog 時講过比你知啦!無心肝!

      Delete
  8. 而家真係太多KIDULT啦……所以我都唔敢心急,慢慢搵~嘻嘻:P
    記得有人講過,好男人,其實就係對你好嘅男人,其他條件都係假~~我覺得都幾啱:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,男人只要係真係對你好咁就夠啦,其他既都係bonus

      Delete
  9. 我都係揀愛情的, 之前2個ex, 都比老公搵多好多, 佢地的老婆依家成日孭名牌, 去歐遊, 有時都有d羨慕, 但見到兩個可愛的愛情結晶品, 我始終覺得自己揀o岩左~~

    不過幸福的家庭一定要一定的麵包做基礎, 貧賤夫妻真係事哀架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我覺得麵包呢D點都會有吧......就算無屋無車都可以生活既。 係啦,你兩對寶貝咁cute, 選擇正確呀!:D

      Delete
  10. Mrs. Wu ...好多唔開心事都會日日在身邊發生, 都無得阻止. 平常心吧,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無吾開心呀,都係D男人衰,哈哈

      Delete
  11. Ms. Wu, 男人不壞,女人不愛啊! 顧家揾錢,女仔通常唔愛,嫌佢無情趣。好似你個fd 男友咁,嬉皮笑臉先愛,諗住婚後佢會改變呢d天真想法。無法,女人必經階段。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢之前吾係咁架,不過吾知點解...anyway, 一家吾知一家事,希望會有好轉啦!

      Delete
  12. MR WU 肯定擔心過你哈哈哈。
    都無得擔心了,就算我哋啲女識到我哋覺得唔好嘅男人,佢哋都唔會聽我哋勸啦。
    放心,物以類聚, 我哋正經人多數都識返啲好男人嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,即係好似想當年我同我老公一齊佢都吹我吾脹...
      我同佢講完,我問佢如果個女個老公係咁點算,佢話殺左佢,幾暴力!

      Delete
  13. Hello Mrs.Wu. 第一次係你個Blog留言!嘿嘿。話時話,如果要嫁比一個吾顧家既男人,我寧願成世單身。只少過得快快活活,好過要一個為自己製調麻煩既男人。見過唔少呢D個案,真係好感慨呢。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好呀!得閒多D來啦!
      男人...真係好小朋友,我都認同如果我知道個個男人係咁不負責任,我寧願吾結婚呀!

      Delete
  14. Mrs. Wu:
    ~唔知係咪男人,就是永遠長不大. 你個同事V, 有依個遭遇, 她生活都幾辛苦下.
    ~不過, 我以前好獨立, 會揀麵包多過愛情. 但現在, 我相反了. 可能大家經歷多了. 有時係要有點經歷,才會長大!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意,係要有經歷先會長大,不過對男人來講,似乎吾係!

      Delete
  15. 咁橋嘅,我阿媽都係厭棄我老公搵錢唔多(我阿媽好表現,見到身光頸靚就以為有錢,偏偏我老公就鐘意牛記笠記),不過我覺得要搵一個互相鐘意嘅人一齊都唔易,而且個男人有承擔緊要過有錢囉。好似V個老公咁,好意思fing老婆錢,唉…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都覺得錢吾代表一切,如果佢有錢但成日有小三,你都吾開心啦,我覺得搵個自己中意同專一既人好重要,錢都係期次。

      Delete
  16. 男人真係要有承擔先得,哈哈。

    ReplyDelete
  17. 我媽開初都係唔多like我老公咖,因為佢細過我,搵錢又唔多,感覺佢無咩擔帶,
    未結婚前仲出現小3問題(我媽媽唔知),當時我都有懷疑自己揀錯左...
    好在最後時間的證明同Yin B的出現,我真心相信佢係可以同我一輩子的男人..
    日久見人心係無錯既..希望你個朋友最後都無事啦~

    ReplyDelete