Friday, June 20, 2014

再戰 Governor's Island

早兩個星期約埋朋友仔再戰Governor's Island, 因為上年天公不造美,我地玩玩下時落大雨要立即走,所以今年再度去多次,嘻嘻,好彩今年既天氣非常好,成日都好sunny, 我諗點都好過落雨吧。 呢個朋友又係同我地一樣,有兩個差不多大既小朋友,不過佢兩個就男仔,我兩個就女仔,希望大家都玩得埋啦。 佢大仔全程都吾show Hannah, 就算Hannah叫佢一齊玩,佢都好cool咁走左,ummm....好無癒呀! 不過Hannah又點會因為咁而吾enjoy呢個trip? 佢由早上到5點都未訓過,直到我地走時一放佢上stroller就即刻訓左,真係好好好累呀,吾單止佢,我地都放哂電呀! 個度其實地方吾多,但有個好大既草地比小朋友走下,我地就picnic下都幾寫意呀,不過而家去呢個island要比錢(除非你趕上11:30am之前既船啦),上年都吾駛,真係cheap! 

其實出外同Hannah已經吾係咁多野煩,而家係煩亞妹D野je...真係好鬼多野要拎出街,雖然老公成日都話我拎咁多野,但係你吾拎又怕佢地出街要用無,你又可以點? 而家妹妹開始7個月大,又要餵solid又要煮,功夫真係吾少呀,特別係煮一個人既粥仔真係超高難度,煮好個D Hannah又吾岩食,真係一個weekend煮野食要煮幾樣呀,好煩! 不過為左D小朋友,我諗我都要的起心肝吧! 







放完電既結果,哈哈哈
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. Replies
    1. $2 each adult...it's still cheap though

      Delete
    2. It's still cheap. I haven't brought BeBi to this island. Maybe I should go to this place this summer

      Delete
    3. yes it is....but compare last year i didn't pay anything, $2 is expensive lol

      Delete
  2. 咁大草地比細路周圍走,放電啱晒!
    妹妹再大少少媽媽就輕鬆好多啦!

    ReplyDelete
  3. 最鍾意臨尾兩張相相,妹妹好鬼乖,自得其樂,姐姐瞓到好似比人扑暈咗咁!=))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,姐姐個日真係好眼訓,所以上車就暈左

      Delete
  4. 小朋友玩得開心,自己更開心。

    帶初生既野真係好多,乜都要帶,唔帶又怕突然要用,所以好似走難咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,次次出街都走難.....勁呢hea

      Delete
  5. 夏天好天氣出去玩吓真開心,出年妹妹大一歲就唔駛帶咁多嘢啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾該拎咁多野但可能要看多隻牛.....

      Delete
  6. 妳兩個朋友係兩個仔,咪可以同妳兩個女對親家囉:p

    ReplyDelete
  7. Mrs. Wu:
    ~我覺Hannah 出街,都容易適應到環境, 玩得好自在. 依啲真係天生, 我相信她未來返學﹐都會容易適應到!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 承你貴言呀,我真係怕佢返學會勁喊呀!

      Delete
  8. 要錢咩? 我幾年前去都唔使嘅。 NY真係好窮。
    Hannah B 依家每日訓幾耐晏覺?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要呀,而家要$2,雖然吾貴,但比起吾駛錢都係貴,哈哈!
      佢而家有時一個鐘左右,半個鐘都試過.....好難講呀!

      Delete
  9. Mrs. Wu, 見到 Hannah 那個週圍走的樣子, 我就想起我女細時一樣,
    在郊外也是走個不停...玩完回程又係死豬般訓系車中.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我估佢地真係咁,玩完就訓,訓完就玩...無停!

      Delete
  10. For me, it's easier to take them out than to stay home with them!

    Plus, you got a quiet ride home since Hannah was sleeping.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i agree with you...that's why we bring them out every weekend for fun

      Delete
  11. 環境好靚呀, 外國依樣真係好

    ReplyDelete