Monday, June 23, 2014

生日派對


多謝BB妹媽媽既邀請,我地琴日去左BB妹屋企慶祝佢既兩歲生日呀!BB妹依然係咁得意,好有趣,同Hannah差得遠,Hannah真係好煩,又多野講又多意見又要complain, compare BB妹,BB妹真係好乖呢! 不過個個都讚Hannah好乖好叻,我又吾覺囉,真係有時見到佢好想打鑊佢,especially佢食飯時,真係攞命! Anyway, 我地12點多起程,塞下車去到差不多兩點啦,好彩Hannah小姐全程訓左覺,我地先落得清靜,而佢剛剛去到時就扮怕羞,不過經過10分鐘warm up就玩到吾願走。 BB妹好多玩具呀,而Hannah最中意既緊係個water pool啦,佢真係係個度玩到吾願走,仲搞到成身都係水,要換過見衫tim....嘔血! 我出門口個陣好彩多手拎多件衫,如果吾係.....除左個water pool之外,佢地仲有個slide呀,真係正呀,搞到我都想買個比Hannah玩,不過都要經過老公approval先得既,嘻嘻嘻! 最激氣係,本來我整左D broken glass jello, 好靚架,點知我老公放左係架車度吾記得拎入屋,記得時已經溶哂了,嗚嗚嗚!!!好心痛呀,因為我難得整野食,點知整好左效果OK又比佢...............激C我!!!!!!!!!!!

雖然BB妹兩歲都吾知會發生咩事,但BB妹,生日快樂呀! 大個女要食多D野啦,知吾知? 

後記:雖然Hannah無係生日會上唱生日歌,但佢回程時係架車上係咁唱happy birthday song, 好搞笑,哈哈!


我既broken glass jello...其實好味呀,不過屋企無人欣賞,所以我會收爐了

我至愛既Emma妹妹,成日都笑面迎人,i like

Hannah與BB妹妹妹, cute


壽星女,嘻嘻,不過好難影到Hannah同壽星女一齊,加上我單手抱住Emma,難度係9.99分!




美味既蛋糕,再一次多謝BB妹媽媽邀請呀!期待下次再出來玩,嘻嘻

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

54 comments:

  1. 真係有時見到佢好想打鑊佢 <- are you talking about my kids?!? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. we are talking about OUR KIDS, HAHHAHAHAHAHA =))

      Delete
  2. Emma 笑得好 sweet! 呢個 broken glass jello, 最近 facebook 成日見到!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好中意笑呀!
      係呀,呢個jello近期好hit, 其實都易整既...

      Delete
  3. 我覺得難得有啱口型嘅朋友、blog友,仲有埋年紀差唔多大嘅小朋友可以hang out真係好正呀! 要好好珍惜呢!
    妹妹呢個happy baby,係人見到都想鍚啖佢吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,同年紀既人吾容易搵架,所以我好好珍惜呀! 咁EE你想吾想錫啖呀?嘻嘻嘻 :))

      Delete
  4. 你盆啫哩嚟到我屋企一定好快比人食晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀,我屋企無人欣賞,慘慘!

      Delete
  5. Hannah 好快投入同其他小朋友玩,叻。

    咁有心機整jelly,咁就無左,真係好hurt。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 叻個鬼,我怕佢遲下返學咋....
      係啦,個刻真係激氣呀!!!!!!!!! ~X(

      Delete
  6. 啲啫喱好靚呀,真係嘥左Mrs Wu一番心機啦 >_<
    Eee,見到BB妹媽個麵包超人帳篷戰利品,似乎Emma b都幾滿意喎 XD
    美國啲屋企真係好大好正呀,可以響咁大個花園整個小遊樂場畀小朋友~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個刻真係面都黑哂呀,好彩BB妹家人無嫌棄,但我覺得好樣衰呀!!!!!!
      我都好想買個tent呀....不過咁貴ship過來.....

      Delete
  7. 下次返黎香港整俾我地呢班blog友仔食啦...哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀,我吾介意整,但整完無人食真係......

      Delete
  8. 咁大個私家後花園任玩真happy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係好爽,哈哈! 我都想買個比Hannah玩

      Delete
  9. 盤JELLY好正呀, 真係有心機~~
    快D自己買返套滑梯同POOL POOL係屋企玩啦, 兩個女都有得玩抵哂~~

    ReplyDelete
  10. 你咁忙都整靚靚jello,溶哂真係激死人啦。
    雖然Hannah成日要勞氣,但好彩有Emma乖豬成日笑幫家姐補镬啫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,完全吾覺得咁忙都整野食呢回事,只係覺得好肉酸咋....

      Delete
  11. emma 同 Hannah個樣真係好似你

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹妹都似咩? 我覺得妹妹似爸爸wor

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Emma妹妹笑得好甜, 好可愛呀!
    你地屋有花園, 真係值得買個slide比兩姊妹玩喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹妹真係中意笑,所以我見佢都好開心呀!
      我考慮緊買吾買呀,嘻嘻

      Delete
  14. 哈哈...妳好搞笑,話自己個女煩
    Hannah咁細個已經識投訴啦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好煩架,長氣又成日發脾氣.......

      Delete
  15. 你update 得好快!:D
    多謝你哋過嚟呀! 又送又整咁多野真係太客氣喇! D broken jello 係溶咗少少但味道好正呀! 我都要學0下整先得~~
    你成日話hannah好煩但我哋又覺得佢好乖! (嗱嗱你都聽到其他人都係咁講架:)佢真係好乖又好細心真係好鍾意佢呀! Emma 仲乖好愛笑又好搞笑自己tum自己訓XD
    希望我哋muffin family 多D時間join 你哋D gathering la~~:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地班c9成日都有gathering, 不過你又住得遠,又嫌煩,無計啦! 希望下次再有機會出來啦!again, happy birthday bb mui :-*

      Delete
  16. emma突然間好似大左好多咁喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. EE,我7個月大,大個女啦,嘻嘻

      Delete
  17. Mrs. Wu , Hannah 咁快識得投訴..?? 叻女呀, 有要求就會有動力...必定叻女.
    妳的廚藝唔錯...兩個女兒有福哩...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好煩呀Hannah.....成日發脾氣,呢排係咁stop it....好煩!

      Delete
  18. 個jelly真係整得好靚喎﹗佢哋居然無人欣賞?返香港時整畀我哋食啦﹗
    BB妹妹屋企果然多嘢玩,小朋友唔知點解硬係現場唔肯講或者唔肯唱D歌,但轉頭返屋企得自己一個就會講同唱,真係好搞笑

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,佢地無人欣賞所以我都吾會再整啦,除非有人request啦,如果吾係吾想waste.....嗚嗚嗚!

      Delete
  19. 我見呢期好多人都整梗broken glass jello.
    心裡面都好想整..... 不過我一向係地獄廚神黎架,
    我感覺應該係好難先整得到架.....你真係好好好勁呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係呀,我都好地獄但都整到,真係吾難架,試下啦!!

      Delete
  20. Mrs. Wu:
    ~同差唔多小朋友玩, 實唔捨得走啦!!
    ~我欣賞你啲jello, 整得好有心機先有依個效果

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係中意玩水所以吾肯走呀,佢呢期中意同大個佢既小朋友玩,哈哈!
      多謝vicky讚,不過無人食,所以吾整lu

      Delete
  21. broken glass jello 好靚呀,你再整啦,hannah 一定會鐘意食架^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾整啦,一次整咁多太大盒啦......食到嘔(我自己食左半)

      Delete
  22. 個啫喱好靚呀~小朋友一定好中意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下?無人so我呀....嗚嗚

      Delete
    2. 佢地唔識貨,下次整俾我地食XD

      Delete
    3. 好呀,真係超易整,不過無計啦無人食,所以我吾整lu

      Delete
  23. Happy birthday BB妹!!
    我有要嚟呀。。。等埋我呀!!
    我都想玩滑梯呀。真係好開心呀
    你果個broken glass jello靚過我嘅好多啦。。咁都冇人理?比小檬實食哂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 快D啦咁,慢吞吞,嘻嘻嘻嘻嘻!!
      你就好啦,有人欣賞,我整完都無人so....好down

      Delete
  24. 哩期好多人都整哩款jelly, 其實點整架??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好易整架! 我跟呢個recipe整,超簡單!
      http://www.heraldmonthly.ca/newspaper/web/articleView.php?date=201405&id=2950

      Delete
  25. Emma B真係個超越級開心果, 未見過佢唔係笑緊嘅。
    BB妹妹好可愛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咪你見得佢少呀? 嘻嘻嘻...佢有喊架,好煩!

      Delete
  26. 整得好靚呀, 讚~
    哈哈, 其實hannah 都係乖寶寶黎架, mama要多d讚下佢佢會更乖架:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但無人欣賞,所以我吾再整lu.....嗚嗚!
      其實你講得岩,2歲大既小朋友都仲好BB,可能見到妹妹出世覺得佢好大個女所以.....我有時都讚佢既,哈哈,吾好以為我會虐待佢呀,哈哈哈

      Delete