Tuesday, June 10, 2014

單打怪獸續集


琴日湊左一日女,真係骨頭都脆了。 開始時知道要做一日ftm, 真係有D驚,可能怕搞佢地吾掂又無人幫手,因為妹妹食奶需時,有時佢食奶我又吾可以做其他先,同埋妹妹食完奶一定要掃好耐先可以吾嘔奶,真係有D驚。 早上起身Hannah見到爸爸要返工就喊,心諗都吾知要搞幾耐先吾喊,好彩吾駛一分鐘佢又無事了,之後餵妹妹奶佢又無做D咩,算係咁,到我泵奶Hannah就自己玩,妹妹就坐係度都係自己玩,我算係得閒了。 到大約10左右,妹妹nap time就放佢上床訓,好彩妹妹係床上自己訓左,我就可以得閒少少煮野比Hannah食, 原本以為妹妹訓半個鐘就醒,點知訓到11點幾都吾醒,我唯有抄醒佢食solid,之後再餵奶。 呢個時候最難搞,可能Hannah又眼訓,但我又要餵完妹妹先OK,佢就開始喊同吾開心,係咁係門口搵爸爸,唉,見到咁我都心酸,搞到食吾哂D奶之餘我仲要抱走亞妹入房比佢訓,Hannah就要我tum陣先肯訓,佢而家超惡,要我地抱訓之餘仲要話企係度,即係咁我地要起身行先得,惡人一個! 不過我都係企左兩分鐘就睬佢都傻,而佢抱起之後就合埋眼訓,好彩! 更好彩係亞妹無點大喊之餘仲玩玩下訓左,我先可以有一個鐘頭時間安寧!!!而妹妹都由點幾訓到接近5點先醒,所以照顧Hannah一個我都綽綽有餘,仲有D悶tim, 哈哈哈!! Hannah nap既時間吾太長,一個鐘頭已經好叻,哈哈,不過好彩佢nap完之後都無點bother我,我地仲一齊食blueberries, 佢仲要餵埋我,真係心都甜哂......


我吾可以話FTM吾辛苦,但做左一日之後又覺得吾係太差,不過我諗係因為亞妹OK,錫住我所以得先有安樂茶飯。話時話,要我做FTM我又吾想,係好開心對住佢地兩個,但我又好怕呢種respomsibility, especially得自己一個,如果我突然間吾舒服都吾知點算.....所以,part time咁做一日ftm就算吧,哈哈哈哈哈!(媽媽真係好衰!) 雖然做完一日ftm之後都有D累,但我都好開心見到我兩個寶貝,i love you both!!!!!



                                                    兩母女得閒到玩自拍,哈哈,勁無聊

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. 一對二都難你唔到, 掂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得係咁岩個日啫...如果平時可能我都暈左

      Delete
  2. 兩個都咁細,少啲精力都唔得。

    ReplyDelete
  3. 對呀,FTM 唔簡單,不過有時一日半日做下,感覺又好開心的,嘻嘻....
    emma 叻叻呀,由點幾訓到接近5點先醒~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,PT 咁做FTM都吾錯,但長期就吾好搞我,哈哈哈!

      Delete
  4. 單打兩隻真是唔容易,好在我定工人姐姐頂到,大囝返半日學叫做好小小

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你同工人姐姐兩個人應該OK既.....加油!

      Delete
  5. Mrs. Wu, FTM ...揍揍吓就唔覺辛苦啦 !
    我以前都唔知幾 enjoy 假日揍女, 當囡囡 2-4 歲時是最得意呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都講假日,如果我要做FTM我諗我會癲左!

      Delete
  6. 得閒做O下ftm 都幾enjoy 又challenge 啦~~:D 你兩個囡囡都好乖呀! 都錫住媽媽冇蝦你啊! 有冇諗住整多件?XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. PT咁做FTM就OK,要我真係做FTM我無咁既patience...整多件?吾好啦卦

      Delete
  7. 勁呀,一打二!再多個都得喎!
    我都覺 FTM 最辛苦係病咗都冇替身,要頂硬上。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,加多個就真係吾得啦!
      係呀,病都仲要湊無息休真係會癲

      Delete
  8. 一個人照顧2個真係好惡頂,2個一齊喊就仲煩,好彩妹妹乖,叻女。

    ReplyDelete
  9. 妹妹好乖好錫媽媽喎
    人哋話, 老二通常都會乖啲好湊啲
    我媽都一直用呢樣嘢氹我生多個 -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁我又吾知呀,不過我係無咁多時間理佢呀!
      你都應該生多個,有個伴嘛 :))

      Delete
  10. 一對二真係勁!妹妹咁乖咁訓得嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾勁啦,都好多野做架.....亞妹中途醒左不過我吾理佢佢又訓番

      Delete
  11. 仲可以咁enjoy, Mrs wu, 勁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見到自己D小朋友係應該開心D既......我相信你都一樣啦!

      Delete
  12. Hannah b都識一齊做鬼臉,好可愛呀!
    Mrs Wu你一打二真係好堅呀,好彩兩個寶貝女都算乖乖,仲有時間畀你休息下~

    ReplyDelete
  13. 哈哈,打怪獸?妳咁樣形容妳兩個女㗎:p
    凑女辛苦過返工喎,我好多朋友寧願返工都唔FTM

    ReplyDelete
  14. 如果兩個都合作都可以話enjoy嘅,不過世事往往都唔係咁簡單

    ReplyDelete
  15. 通常細B都乖o既, 係大o既... 真係little monster!

    ReplyDelete
  16. 一湊二真係一D都唔簡單,要畀個叻你呀﹗

    ReplyDelete
  17. What a busy mom! Keep working hard!

    ReplyDelete
  18. 兩個囡囡知道媽媽一拖二辛苦,都好合作bor!

    ReplyDelete
  19. 一对二,真係唔知d 時間点安排?好彩,最后你都完成任務丫,part time ftm!

    ReplyDelete