Thursday, June 26, 2014

繼續 Terrible 2

雖然terrible 2已經吾係new topic, 但對我來講要晚晚deal with呢個terrible 2既小魔怪真係吾容易。 次次食親飯都好似打仗咁,我本來吾想餵但係99屋企又會話呢樣個樣,好拿煩! 我發覺自己EQ勁強,好多時99都係度講呢講路,我就發左耳入右耳出功,而家已經強到吾想聽就直頭聽吾到,到佢講完一大輪梵音之後我先um um um幾下,哈哈哈,都不能不讚下自己,嘻嘻嘻! anyway, 而家係99度,佢就話Hannah成日發脾氣,其實佢係發脾氣,但係因為佢知道發完之後佢會有人tum番(即係99),所以咪keep住發囉,無所謂! grandparents 或者覺得佢地喊就要tum下,但我覺得佢地咁做係害左我地,我知我地吾係對得佢地最多,同埋佢地有佢地個套做法,但如果次次做錯事都有人tum番,咁樣佢吾會明白自己做錯事之餘,我地條路真係有排行呀! 我吾係吾想佢地錫佢,但佢做錯野就要話,吾可以成日都橫行霸道,佢而家大個左,成日同人搶野玩,妹妹細,手無膊雞之力,到妹妹大個時真係吾知點算,唉! 要教好一個兩歲大既小朋友真係吾容易,除左要其他人配合之外,父母都好重要。 其實我地兩個平時放工已經好累,真係好想好想好想坐低休息一下,但返到屋企先係惡夢開始,因為實在有十萬8千樣野要做,如果Hannah可以behave好少少我地就吾會咁頭痛。  我知道教佢地要好有patience, 但人到最累既時候往往都好難控制住自己既emotion, 有時佢發脾氣,我就會話佢,打佢手手,困佢入黑房,但晚晚我地食飯佢就係咁喊真係好disturbing, 其實我地都係想安安樂樂食餐飯je..要求吾高,無奈做吾到,唉! 我諗平時佢係99度係因為佢覺得有back up, 就算做錯事,我地話佢都吾驚,因為99總會幫住佢,但吾同佢地食又真係好難,好煩好煩好煩! 其實如果係屋企,佢可能都會發脾氣,但佢知道無人back up就吾會點cranky, 我真係希望有一日可以安靜咁食個dinner, enjoy一下,唉......吾知幾時先會實現呢??? 

所以決定9月份比佢去讀書,等老師discipline下佢,我知佢有機會仲cranky D, 但讀書係遲早既事,所以我寧願趁佢未夠3歲(因為3歲定80,而我都相信係)就送佢入學校讀書,就算academic學吾到任何野,我都想佢學習同人share野,同人communicate, 聽老師話...等等等等! 希望一切會順利啦,please pray!



Hannah, 由9月份開始,呢間就係你既第一間學校啦,而你既十幾年學習生涯正式開始,good luck 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. Hannah 本性係好乖好smart~:) 俾D時間佢learn to behave:)
    Hannah 咁鍾意玩一定會鍾意返學架! 加油!
    btw 你嘅eq 功真勁! 直頭可以train 到聽唔到!! hahaha...勁叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係好叻,但如果佢叻係D吾應該叻既地方咁就無用啦! 我已經比左好多時間佢,所以先同佢返學比佢學習,希望呢個決定無錯啦!
      多謝你讚我,哈哈,我認得DEQ真係勁,哈哈哈哈哈

      Delete
  2. 咦,間學校有中文名的?順便學埋中文都好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地教埋mandarin架....我都想佢學中文

      Delete
  3. Mrs. Wu...妳好有耐性, 一定攪得掂兩個小朋友..!
    Hannah 開始返學後, 又會有好多轉變出現, 努力...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我好無耐性,不過佢係屋企既時候我覺得乖D,去到99到就以為有人撐就發癲....我最吾中意就係咁!

      Delete
  4. 食飯真係好煩,我現在教緊佢阿囝自己食,睇住/幫住/教住,每餐要半小時以上,仲要捉住佢手放匙入口,原本諗住唔食就下一餐,佢又真係可以下一餐都唔點食。佢本身已瘦啦,仲唔食,煩到死。

    大家一齊加油。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢吾係吾食,係有D吾中意食就吾食,中意食就食好多,比佢吹脹,好煩呀!!!!!

      Delete
  5. 我成日覺得Mrs. Wu喺blog到寫到幾激都係發下嚕囌,平時應該係個小說話多做事嘅人。我估Hannah一定會遺傳到妳嘅優點(e.g. EQ高),只係依家年紀仲細,喺屋企有主場之利,所以會大膽D,返學後有老師同家長雙管齊下,會慢慢改變! 加油呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都希望呀,不過老師係點學生係點我都吾清楚,希望佢會有所改善啦!

      Delete
  6. 你EQ真係好高👍日日做到無停手,人都癲,加油💪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係無停過手,想坐低食餐飯都好難......

      Delete
  7. 喺呢度發洩吓最好嘞,你真係好叻,要照顧兩個咁細嘅,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個平台就係我發洩既好地方,哈哈哈!

      Delete
  8. 呢個年紀真係好難教, 所以我都係諗住等小b返學俾老師教咋...
    宜家好多時小b一發老脾, 我地話又唔聽, 鬧又唔聽, 打又唔聽, 唯有搵老師黎幫手, 唉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,真係好難教,我吾係旨意老師會教好,但起碼比佢知道吾係成日都可以理佢,我吾想佢一有咩事就喊,好煩!

      Delete
  9. 你EQ真係好高,俾個叻你XDD
    上一輩嘅教法同自己唔同真係好煩,同埋始終老人家容易縱自己個孫多D,俾佢早D返學適應群體同紀律生活都係好事~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 絕對讚同! 我都係吾想佢要比99佢地縱壞而送佢返學校!

      Delete
  10. 我深深明白,因為我大姑奶個女都係咁,我地又係一齊食飯,每晚都無安樂茶飯食。我覺得最大問題係啲老人家,不斷不斷就佢,唔單只無好過仲愈來愈cranky!返學佢好乖架,但一返到屋企仍然係小魔怪,因為佢知有人就佢呀!我地試過佢太曳,要姐姐同佢返房食,好左幾日咁,你可以試下。hannah 應該本性唔差,希望返學會好啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實Hannah係屋企吾算太差,佢係一落到99度就覺得有人back up所以吾怕,我真係吾想就佢。 佢係屋企食野雖然吾算好,但起碼都吾會變cranky怪囉

      Delete
  11. 我大囝3歲都好trouble..而家佢當我唱歌!

    ReplyDelete
  12. 好同意啊,"學習同人share" 真係好重要,因為我見巨龍堂兄就係成日搶左巨龍的玩呢....=.=
    Hannah 返左學一定會更乖乖,到時可以做個好旁樣比 emma 添 *v*

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做好榜樣真係好重要,因為cousin姐姐就係衰榜樣,Hannah就有樣學樣....唉,好驚變左第二個佢!

      Delete
  13. 我發覺自己EQ勁強,好多時99都係度講呢講路,我就發左耳入右耳出功,而家已經強到吾想聽就直頭聽吾到,到佢講完一大輪梵音之後我先um um um幾下 <- Bravo!

    Do stay your ground and make sure Hannah knows you don't fool around like her grandparents do.

    Is it a full-time preschool? Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lois...i feel great too, hahahahaha
      oh yea, she knows that i am not gonna pick her up...i am the one who send her to black room... so she doesn't play this game with me at home.
      yes, it's a full time preschool but i will start her as part time first..

      Delete
  14. 我都agree老人家真係最麻煩的, 所以依家轉做ftm, 其中一個重要的目標就係isolate老人家同小兄妹。而結果係, 明顯matthew乖左聽話左好多!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,你就好,我要搵錢無法呀! 有個老人家湊係好,但真係好多問題呢!

      Delete
  15. 比99 凑就有呢樣唔好,大家方式不同佢地又不會聽我地嗰套。hannah b 返咗學—定好好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係我地面前就聽,轉過頭係點我地都吾知,總之就煩啦!希望佢返到學校會好D啦!

      Delete
  16. 返左學真係對佢地有幫助。加油

    ReplyDelete
  17. hannah個case, 可能早啲入學都有好處.
    有老師教, 仲有好多小朋友陪佢玩添!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,其實係99都無野做,不如返學學習下啦

      Delete