Tuesday, June 3, 2014

逃獄風雲

妹妹日日大,而家已經就快7個月大了,時間過得好快好快好快,雖然我知道到佢大D既時候我仲會多D work, 但希望到時佢同家姐會玩得埋,咁我就吾駛咁辛苦啦! 由佢識得轉身之後,一放低佢就日轉夜轉,有似放低佢去nap, 我行開一陣佢就轉左身之後就訓左...雖然好似有D牙煙,但係佢自己訓左就算吧,我都吾想郁來郁去。  呢排放佢上playmat, 我轉過頭望佢佢就已經走左出去,吾講仲以為佢自己爬左出去,哈哈,妹妹,你好野! 以前成日覺得無時間陪Hannah, 而家反而覺得無時間照顧妹妹,我一得閒基本上都係要做野,所以....妹妹,希望你明白啦!

明明已經係playmat中間,點知......

端午節飯,有我至愛既糯米釀大蟹,係我62煮的,好好味呀!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. 過多幾年佢地兩姊妹玩,都唔啋妳lu,wahaha
    我都好鐘意食糯米蟹,妳62咁叻嘅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係?都吾知係開心定吾開心tim, 哈哈!
      佢做廚,所以識煮好多野....

      Delete
  2. 嘩~~~~啲餸好正呀, 睇到流晒口水
    喺美國都煮到咁中式, 仲有燒肉添, 勁呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我地呢邊個唐人街好多野都有架啦,所以一餐中式飯都吾難既,不過要識煮個下就難,哈哈 :))

      Delete
  3. 隻蟹好似好正. 我地端午出街食pizza ja! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我仲餵緊人奶,所以好耐無食過海鮮....真係堅好味!

      Delete
  4. 對妹妹大啲,到時係佢哋無時間陪你玩架喇 :))

    ReplyDelete
  5. 兩姊妹都有喜劇天份!
    你老爺都好叻呀。 DONDON屋企人淨係識我煮好就行埋檯,食完LAAP哂啲嘢即走。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,樓下個家人就會係咁,我6299 平時煮飯我地食,樓下個家人就會拿拿臨食完laap野即走 :D

      Delete
  6. 做細真係無法,都係要照顧個大先,所以我都希望妹妹明白

    ReplyDelete
  7. Mrs. Wu....好多餸呀 !! 糯米釀大蟹, 好正呀 !

    ReplyDelete
  8. Mrs Wu~so long no see~太耐無黎,妹妹大左巧多啦~
    你既端午節飯咁正咖~我個日淨係食左個糉應下節咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,你去左邊樹下???
      妹妹已經6.5月大,好快過架咋!

      Delete
  9. 糯米釀大蟹好正咁啊,MRS WU,你老爺好本事呀,煮得一手好餸~~平時佢多煮嗎?
    原來EMMA 就來7個月大了,時間過得真快....^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好少煮,除非好似呢D大節日就會煮下!
      嘻嘻,月中先7個月大,而家仲係6.5月!

      Delete
  10. Replies
    1. 嘩哈哈,一人食D就無架啦...yummy

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  11. BB 真係大得好快呀!
    好想吃糯米大蟹呀!

    ReplyDelete
  12. 哈哈,Emma b咁快識越獄,叻女呀!Mrs Wu有冇圍欄果啲,宜家識越獄咁要唸下點留佢響安全地方啦~
    嘩隻蟹成半隻碟咁大,正呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢暫時都OK,但遲下佢識爬先開始驚......真係要諗下點樣baby proof呀!

      Delete
  13. 我覺得做mama真係好忙, 忙在好多野都要親力親為, bb真係大得好快, 真係一眼都唔想離開佢地...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得辛苦兩年,之後應該會係開心既.....

      Delete
  14. 而家要看牛仔了, 睇少陣都唔得, HAHA, btw 端午節飯好正呀, 流曬口水~~~~~

    ReplyDelete
  15. 小朋友真係大得好快呀~~
    好好餸呀~仲有糯米釀大蟹!!

    ReplyDelete
  16. emma好叻呀, chloe都唔肯爬o既

    ReplyDelete