Monday, March 31, 2014

生日會

星期六去左個小朋友party,好開心呀!本來真係無打算去,因為我同Hannah都病病,但老公居然比我地去,我真係有D surprise, 因為估都估吾到佢咁順攤,難得難得!個朝既一早,老公起身居然無訓番,同左Hannah出去飲茶,我又難得toddler free 既早上enjoy一下,都幾爽! 雖然都有亞妹係身邊,但佢都係陪下玩下食下奶,起碼我吾需要時時刻刻望住佢。  

下午去到朋友party, 吾係好多小朋友,但都有D哥哥姐姐同Hannah玩玩,好搞笑,Hannah見到個mickey mouse balloon公仔想要,個姐姐就係咁話係佢,搶走左,到姐姐走開左,佢就拉住個公仔走人,哈哈,最終....我地都拎左返屋企擺,比亞妹玩下,哈哈! 雖然佢去到都係要爸爸抱抱,但都算係出過下街,玩過一輪啦,佢吾算好乖,不過又難為爸爸要陪佢,而我就同D c9朋友傾下食下,哈哈! 到影合照時,真係好難坐定,咁岩佢又食緊舊哈密瓜,真係醜態百出呀,哈哈哈! (不過我有時都中意見佢醜態百出既一面,咁先咁真呀!) 其實本身覺得姐姐幾靚,但係佢好公主呀,係咁搶人野玩,可能佢仲細吧(三歲左右),未明白點樣share, 但好彩Hannah都無嬲,仲好順德人tim......叻叻! 

祝兩個小朋友生日快樂,健康聽話! 

Emma話驚驚呀,咁大隻老鼠......

 同壽星仔女影相,不過Hannah一出招搶哂鏡,哈哈


抱恙在身既我勁累,不過見到個女開心我都好開心!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. 我覺得小朋友有童真好緊要呢。
    EMMA無得去,有返個氣球玩都好。
    睇吓全家幅,MR WU擰住隻鞋影哈哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都吾明點解可以影相影到鞋都fing開哂....Hannah真係勁!

      Delete
  2. Hannah 好乖乖呀! 好中意佢 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝Ella 媽媽,Ella都好得意,吾喊既

      Delete
  3. i dunno how old she is exactly....

    ReplyDelete
  4. She should be 4 or almost 4. I remember Vicky's daughter is 3.5 yrs old, and ching ching should be older than her.

    ReplyDelete
  5. oh..haha, maybe you're right... no wonder she speaks so well, haha

    ReplyDelete
  6. Finally, Hannah won and got the minnie balloon. LOL

    ReplyDelete
  7. haha....we asked for it...no fighting between girls....

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu:
    ~我相信你老公都明白你又返工, 又揍B嘅辛苦. 星期六都幫你帶住Hannah 飲茶. 等你舒服啲. 可以休息下!!
    ~個Party 都幾大型 Hannah 食哈蜜瓜, so funny, 咁先真情流露.
    ~你個樣,唔攰呀!! 我覺你皮膚好好!! 靚媽一名

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢間吾中都OK既...可能佢知我病卦。
      Hannah真係好鬼馬....不過而家D脾氣愈來愈臭!
      都係多謝部電話影到咁,其實我D皮膚不知幾差,好耐無做facial了......

      Delete
  9. Love the last picture!

    You look great, but you do look tired.

    Poor us :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. i m tired....just manage to survive, hahahahhaa

      Delete
  10. 點睇Mr & Mrs Wu都係又後生又靚仔靚女嘅年輕couple呀!!
    個ballon放喺Emma旁邊,Emma變得好似玩具咁細個,好得意!

    ReplyDelete
  11. 個氣球幾得意喎!遲 D 阿妹大 D 就可以一齊去啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我中意同佢地一齊出街街

      Delete
  12. Mr Wu真抵讚,幫我畀個like佢,叫佢以後都要咁識做 XD
    Hannah b咁就搶左鏡,不過好可愛呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 識做程度可以多少少,不過都無要求架啦

      Delete
  13. Hannah b 越大越動作多多好funny!:D
    Hannah 鍾意Mickey & Minnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實吾中意架,不過咁大隻又幾好玩咪玩下囉,佢都吾識mickey and minnie

      Delete
  14. 戴大bow tie的細路女好可愛丫!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但係佢就係我講好公主個位....... :D

      Delete
  15. hannah 食緊哈密瓜影相真係型! 仲有, 佢個頭好似係咁多個小朋友之中最大既 :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我又無留意wor.....應該係角度啫 :P

      Delete
  16. 出去玩吓,大家都抖吓氣,開心哂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然係辛苦D,但見到佢開心我地就開心呀

      Delete
  17. Hannah一出招真係贏晒,ee忍唔住笑咗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好醜態百出呀,不過我都覺得好搞笑!

      Delete
  18. That's good. Did ching ching cry when she knew hannah got the ballon?

    ReplyDelete
  19. no..she was too busy taking pictures, hahaha

    ReplyDelete
  20. 妳好番未呀?點解唔帶埋Emma去既?

    ReplyDelete