Wednesday, March 12, 2014

再呻

以為琴日呻完,點知原來未完結,真係一山還有一山高! 

琴晚返到屋企,本來打算同Hannah出去park到玩下,點知落到去6299度佢就係咁喊,可能好眼訓,因為62話佢訓左一陣比人嘈醒左,下午個餐又無餵,可能又肚餓,不過我知我個女係吾識肚餓,因為佢本身都吾食得多,but anyway, 佢地兩個係咁一人一句,又話呢個搞吾掂,個個搞吾好,好拿煩,你地中意開戰就自己開,吾好係D小朋友面前搞D咁既野啦。 OK,食飯,Hannah可能累,所以開陣電視比佢睇,99又話吾好,真係好Q煩,跟住本來咪話同cousin 哥哥去見醫生,原來吾係去check up, 係搵語言師,因為佢兩歲仲未講野,跟住我真係嘩左一聲,想爆粗,自己個仔吾講野,見語言師咁重要都吾同佢去?? 又話係得一至五先開,如果係咁重要既野,take a dayoff去又有幾難?? 我地而家既dayoff都係比哂小朋友架啦,佢地既dayoff就係去遊浮,真係X拿星呀! 雖然都係none of my business, 但如果以後都要去見語言師咁我兩個女點算? 真係想像吾到我條路係幾難行,同埋點解呢D人一D責任心都無??? 而家我99 weekend去做護理,返到堅企又要幫佢地湊B,佢係過份縱容,都係自己攞黎賤。  from now on, 我食飯就拿拿臨食完就走,見到佢地多一面都想嘔!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 又真係,人哋點處理自己啲小朋友我哋出唔到聲。兩歲一個單字都唔講?我朋友個仔又係,令佢鬼死咁擔心,結果一到三歲開口就不停口。
    你奶奶幾辛苦喎, 咪無假放?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢自己攞黎,吾關我事,總之事不關己己不勞心......

      Delete
  2. 其實2歲都唔講野已經見到惡果, 有咁衰的爸爸媽媽, 真係戥cousin可憐囉!!! > <

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係個句,吾影響到我我就吾care......佢識吾識講野已經none of my business!

      Delete
  3. Mrs Wu...孟母三遷 !
    有這樣的樓上樓下, 又係親戚....妳都唔好話唔關妳事...! 現在cousin 仍係細, 未攪到妳地...但日後再大D...就有排煩

    ReplyDelete
  4. Speech therapy isn't an one-time appointment, so your 62 is going to watch both Hannah and Emma going forward?

    I have low EQ. I won't handle your situation very well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. if it happens a lot, then i'll have my hubby to step up and say sth..... my 62 can't take care of two esp one is an infant.....

      Delete
  5. 可否考慮帶兩個囡囡去daycare,雖然會洗多一大筆,但如果用錢解決到,咪唔洗好似有個隨時爆嘅計時炸彈喺身邊囉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時未係好想,同埋亞媽話,如果突然間咁做,我地始終都住樓上樓下會好尷尬

      Delete
  6. 佢地諗佢地唔dayoff湊仔去睇語言師,搵咗妳奶奶,咁妳唔抵得冇人湊女,妳就請dayoff湊女
    嘩!佢地諗得好絕丫><

    ReplyDelete
  7. 2歲唔講野父母都唔緊張?佢地真係生完出黎就算,咁嘅父母都有!
    唔好話肚B未講野,就算識講野或者做其他檢查,我同老公都起碼會有一個請假去陪啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除非我地返左工,如果唔係我一定會同我個女去見醫生,永遠唔會依賴人。。

      Delete
  8. 見語言師唔係一次半次, 你99真係好抵得諗囉. 我係你都嬲!

    ReplyDelete
  9. 唉個仔唔識講野都唔理,個小朋友真係可憐。如果大人係自私。好多時小朋友都有樣學樣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾理得人咁多,最重要吾好影響到我就ok

      Delete
  10. Are you sure the cousin does not speak any words? The doctor prefers to wait for a while before sending the kid to the speech therapists. If he needs the therapist, your 99 will be very busy and cannot help you to take care of hannah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have no clue...... actually he does speak some alphabets so i don't think he needs to see speech therapists.... well, it's their choice

      Delete
  11. 個仔唔講嘢都唔理,個小朋友真係好可憐,但學你話事頭,都係你奶奶有份縱返來,你都係諗定以後邊個湊兩個囡好D喎,老人家咁樣撲來撲去都好辛苦,萬一佢有咩事你哋仲要照顧多個添呀

    ReplyDelete
  12. 坦白講,我覺得他們不適合為人父母!連基本責任和承擔都無。

    ReplyDelete