Friday, March 14, 2014

光榮退休

琴日晚上本來想泵奶時,點知....我個奶泵壞鬼左,呀!!! 我個刻真係心諗,PK,點算,真係勁呢hea?? 吾係怕吾夠奶比亞妹,係怕我無得泵會變石頭胸! 同老公講,佢話,咁忟都無用,叫我用手揸,妖,鬼吾知咩,我應該同佢講,叫佢幫我手揸,或直頭啜,哈哈哈哈哈!

唉! 呢個泵話哂都叫做陪我度過Hannah奶奶既時刻,原來不知不覺已經差不多兩年,都係時候要光榮退休了! 好彩個陣係有個朋友比我,我先吾駛買,如果吾係,$2XX咁既價錢真係未必捨得買。 不過又諗,如果我日日都3次,當用左一年,即係大約一次洗$0.20,咁又吾係好過份,哈哈哈!(我認我都幾無聊!) 不嬲都有個係office, 咁我就吾駛bring back and forth, 但而家.....唯有日日帶泵啦! 除非有人借過泵比我,又或者自己買個手泵啦! 今朝起身已經漏到床都係,至憎就係咁,石頭胸真係好變態,用手揸真係浪費好多時間,同埋,隻手真係好酸呀...希望吾會再壞啦!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 聽人講打去出奶泵間公司,同佢講壞咗,佢會寄個新㗎比你㗎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以?不過我個個用左起碼過兩年,吾知仲得吾得呢....

      Delete
  2. 無咗個泵真係好唔方便喎,希望你宜家個泵可以捱埋妹妹嘅奶奶時刻啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我已經買左個manual pump, 同埋同事借個pump....希望佢記得啦!

      Delete
  3. 我無得借嚟用添。
    你笑死我喇MRS WU。。。。啜完吐返落個樽?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你要借咩? 睇下到時我仲餵吾餵啦!

      Delete
  4. 你諗得好攪笑,直頭啜

    ReplyDelete
  5. 其實我覺得最親密嘅人真係最易令自己irritate,因為會對對方有更高expectation,所以Mr. Wu其實係應該學識如何唔踩地雷

    ReplyDelete
  6. 我以為Mrs Wu收爐,原來係個泵。係啦,最慘莫過於石頭胸,試過一次真係唔想有第二次 @@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然我好累,但都想堅持到起碼6個月大......仲有兩個月左右,應該吾太難既!

      Delete
  7. Mrs. Wu...
    這篇 blog文, 我這男仕都係唔好搭咀好D....
    但都祝妳早日有泵用啦..!! 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,醒吾起你tim......不過我個blog多數都係女,你真係少數呀!

      Delete
  8. Mrs. Wu:
    ~你真係用個奶泵用得好多次呀!! 你真係好媽媽!!

    ReplyDelete
  9. 仲以為妳有得退休添... :p
    咁點呀? 冇泵真係超唔方便, 拎去整定係再買?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想,哈哈哈!!!!
      同事個女吾用借個比我,好彩咋!!不過我都買左個manual做back up!

      Delete
  10. 咁會再買個嗎?!冇得用又好唔方便WO

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同事個女吾用借個比我,我就吾駛用手.....好辛苦!

      Delete
  11. 係咁咋?嚇得我丫,我仲以前妳休blog tim:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同事個女吾用借個比我,我就吾駛用手.....好辛苦!

      Delete
  12. 你真係好勁, 可以堅持咁耐~~~

    ReplyDelete
  13. 直頭啜 <- haha.

    You should tell him to go to ToysRUs and buy you a new one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, i did buy a manual pump from toysrus...
      at that moment it was already 10pm...so he couldn't go out and get me one

      Delete