Tuesday, March 4, 2014

虛脫

終於返左一日工,雖然係busy season, 但絕對忙不過係屋企! 而家就因為有亞媽幫我看住亞妹,咁我夜晚就得閒D,到佢back HK,我諗我會發癲,真係好好好擔心! 可能因為要泵奶,所以朝早又要早起身,晚上又吾可以立即沖涼訓覺。琴晚返到屋企食完飯,幫Hannah 沖涼,之後陪佢睇陣書,老公湊Hannah訓,而我就幫亞妹沖過涼,跟住亞媽幫我餵奶,而我就去沖涼泵奶。其實最難既係亞妹個schedule未係好stable, 晚上未必會食完奶即訓,而我泵奶時又吾可以話停就停,所以我都無辦法呀!而家個諗法就係,我地放工之後就立即返屋企沖涼,之後食完飯湊兩個返屋企起碼做少樣,我就幫佢地兩個沖涼,老公就9點左右湊Hannah 訓,而我就餵亞妹奶,跟住老公就洗奶樽,而我就泵奶,係咪好充實呢? 日日如是都幾辛苦,不過生得出就要負責任,我地無人地幫,咁係咁架啦! 希望亞妹可以快D乖乖早D訓,咁媽媽就可以舒服D呀! 所以叫我做FTM我真係吾想,因為對住兩個我諗我會痴線,我寧願出來見下人,搵多個錢都無咁辛苦呀! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

41 comments:

  1. 大個D會好D㗎啦﹗加油呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好想有個姐姐幫下手......唉!

      Delete
  2. When will you mom go back to HK? Everything will be fine. Don't worry too much

    ReplyDelete
    Replies
    1. she's leaving in april...hopefully Emma will be better by that time

      Delete
  3. 嘩!真係忙到甩碌,不過唔緊要,呢個情況Hannah會成長得好快,話唔定遲D佢仲會幫忙做埋家務呢! ;)
    最緊要保重身體呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都會得過奢過,因為實在太忙啦

      Delete
  4. 真係忙到冇得抖呀,Mrs Wu媽咪幾時返香港呀?希望Emma快啲食飽就瞓,咁夜晚真係可以好好休息啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢4月就返啦,到時會無氣,驚驚

      Delete
  5. 睇到你個schedule已經想像到你依家幾辛苦,等Emma再大個少少應該會好啲,媽媽加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲未講佢地夜晚會喊醒個隻,聽到都驚

      Delete
  6. 湊2個真係好辛苦, 特別外國唔興請工人, 唯有頂住先, 佢地大D就會舒服D~~~起碼有覺好訓~~add oil ar~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 努力緊,但真係好累,或者需要時間去適應一下

      Delete
  7. 嘩! 每日都真係時間緊揍呀, 加油呀, EMMA 大個少少就會好D 嫁啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果我唔泵奶會輕鬆小小,但我又唔想放棄,所以辛苦小小啦。

      Delete
  8. 一個都唔簡單了,更何況兩個,而且兩個都咁細....Mrs Wu 加油,等Hannah、Emma 大小小,你一定有好日子過.....
    對啊,ftm 真係好犀利,所以我有時都唔明以前d 人點揍,下下都生好多個,究竟點揍啊.....A_A

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我期待緊呀,唔知等幾時。。。。。
      佢地做ftm 真係好勁,我就真係唔得,湊一個已經好勉強,唉

      Delete
  9. 好彩MR WU好肯幫手咋。努力!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢要幫啦,仲話遲D都係佢搞哂,我咪話,你又吾駛陀B生B,咁湊B你梗係要involve多D啦,哈哈哈哈!

      Delete
  10. 如果要湊兩個的FTM真的不易,會虛脫

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. agree, 冇人幫真係會痴線, 所以我C都唔會炒姐姐!!! 加油丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想請得起,但真係無........唉,鬼叫我窮咩頂硬上!

      Delete
  13. 加油丫!
    妳媽幾時返香港呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢4月中就走,而家開始train亞妹早D訓...finger crossed!

      Delete
  14. 加油....船到橋頭自然直, 到妳媽媽回港後, 妳們也會適應到, 能應付到,
    放心哩...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都知,其實都係我心理上未ready好,但我呢D煮到埋黎就食既人,都無得講,哈哈!

      Delete
  15. Mrs. Wu:
    ~依個時段, 揍小朋友係忙啲!!
    ~你媽咪返咗香港之後, 你奶奶會唔會再幫你揍??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢會湊我返工時間,其他就我地湊,其實都expect係咁上下,不過當然有得懶就懶啦,哈哈!

      Delete
  16. 加油呀!希望女女乖乖瞓啦,半夜醒係幾攞命!
    所以我覺得 D 美國阿太好勁,閑閑地都三,四個。自己湊仲分分鐘 home school 埋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係好勁,我就自問做吾到,哈哈!!
      我都希望呀!

      Delete
  17. 我成日泵泵下奶都要停, 攪到都唔知自己泵左幾耐!! 總之我就黎俾兩隻小魔怪攪到顛架啦.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果我泵我老公就一定要幫手湊,因為佢知道我行吾開呀!
      而家朝朝早都要早起泵完先返工,真係好鬼累....

      Delete
  18. Mrs Wu, 頂住呀!無論幾辛苦都要撐下去,加油!
    講真...我都怕做FTM,到時日日夜夜24小時真係想休息抖下都難,所以好敬佩FTM。

    ReplyDelete
  19. 有冇用HANDFREE BRA呀? 起碼對手無咁攰先呀~
    咁快3個月, 好快又3歲架喇, 加油!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 三歲? 都吾知想定吾想咁快,哈哈

      Delete
  20. 湊兩個真係會攰啲,不過應該都係先苦後甜,大啲見到佢地一齊玩會好開心呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都望緊有今日....好多時妹妹喊Hannah都會幫我手搖下佢,都算係咁啦!

      Delete