Monday, March 17, 2014

happy weekend + 又呻

又過左一個星期,weekend永遠都係最忙的,不過見到我至愛既三個人我都覺得好開心!

星期六見天氣好,所以同左Hannah去對面個park玩下,嘻嘻!其實而家個個weekend都好多野做,就算吾係做housework, 都要煮野比小朋友食,忙到癲! 好似星期六,又要煮比個女,又要煮比自己,又要煮比老公.....真係癲左! 好彩而家細個個未駛食solid, 到時....又真係一頭煙呀! 基本上而家weekend大多數都留係屋企,因為真係太忙了,同埋天氣關係,真係吾多想同小朋友出街。  我地weekend叫左兩個朋友來,真係好開心,雖然都係好忙,但佢地訓哂之後就同兩個朋友係度傾計,真係生完之後都未試過,感恩! 好彩佢地吾介意次次見面都好似係我地屋企,又或者佢地都係人地父母,絕對明白我地有幾忙碌吧! 




講完D開心野,又要再呻多幾呻了。 可能大家都厭了呢個topic, 但我又不吐不快呢! 請大家多多包容! 

星期六,99上去我地度話見下我個女wor...其實只不過係想借張subway card, 不過是但啦,我吾係太介意佢有幾假! 跟住佢同我亞媽傾計,我就無點pay attention啦,之後99走左,我亞媽問我,你知吾知佢地去旅行? 跟住我話,下? 幾時?我真係完全吾知道, 而今次佢地又係留兩個kids係度,自己就返HK大陸玩3個星期....真係XYZ! 我亞媽第一個反應同我講係,都吾係人黎.....我就已經見慣不慣,係怕到時我亞媽走左,我99要湊三個搞吾搞得掂! 我問老公,佢話應該無問題,但我點都要擔心一下吧.... 我真係好好好吾明點樣做到人地父母,完全可以吾理自己既小朋友,留低三個星期自己去玩,真係安心嗎? 再者,都吾會諗下自己亞媽辛吾辛苦.....我自問做不到。 況且,佢地10月份先去完旅行,幾個月去一次,就吾好成日話窮啦! 佢地兩個小朋友,一個6歲,一個兩歲,我個兩個一個未夠兩歲,一個幾個月大,橫睇掂睇我都係忙過佢架啦,但叫佢做少少野時就話吾得閒,妖,我真係覺得好不知所謂! 所以而家上年個grill爐....我相信依然係未清潔好,因為佢好Q忙呀ma......低能!咁Q忙咪吾好去旅行囉! 佢地呢D人,人地幫佢做野就好地地,當我地要佢做野就耍手擰頭,吾幫又話人地吾肯幫,大佬,奉旨?你估你地係皇帝? 我相信到細女大D返學,我就會搬,還定都吾係咁開心,我寧願辛苦少少都吾想再一齊住! 

多謝聆聽,我都希望吾好再呻多幾呻啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. 我相信到細女大D返學,我就會 <- Your EQ is amazing.

    I would have moved out long time ago.

    ReplyDelete
    Replies
    1. time flies quickly..... so in 2 yrs or so i'll be moving, yeah!

      Delete
  2. 有啲家長又真係唔會比自己有咗小朋友後無私人時間架。
    你奶奶無問題又的確無話好說。唯有辛苦MRS WU你你奶奶啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係咪講緊自己?哈哈哈! 有私人空間係要,但吾係咁囉,我覺得!

      Delete
  3. 其實媳婦點對奶奶有時都好睇個老公嘅行為點帶頭,如果妳brother in law係好孝順父母既,個老婆點都會比D面,唔會太過份,某程度上我覺得係奶奶好spoil佢哋而妳bil又"老馮"take it for granted先至攪成咁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地不嬲都take it for granted, 人地幫佢做野好地地,佢幫人地就亞支亞左,好煩!

      Delete
  4. Mrs. Wu:
    ~你出咗幾多力比小朋友, 小朋友係感受到. 第時Hannah and Emma 長大乖乖係父母身邊. 但你brother in law 就無人理. 他們老咗就知!!
    ~但你奶奶又會覺無問題嘅??完全無話過佢哋啲行為咩??去三星期旅行喎, 啲仔女比阿媽揍. 當阿媽係nanny呀??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我絕對明白我D女會好痴我地,因為我都覺得一分耕耘,一分收穫呢個道理。 佢地點當99我都吾想知lu......

      Delete
  5. 你對佢地太高期望所以好「𤷪」吧。算吧啦,你奶奶又唔投訴,一個願打一個願挨,你無謂自己激氣啦!你地三家人住得好近?btw 你好好心機煮三樣唔同嘅嘢,通常我同老公食嗰啲嘢,落調味之前夾起比個仔,簡單啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地三家人住同一棟樓架!我算左好耐啦,不過想將佢地D衰野公告天下咋,哈哈哈

      Delete
  6. 果對夫婦可以話係經典,真係好憎佢地呀!不過你99又幫手縱,有乜計喎?!
    都話明happy weekend,唔好畀佢地影響到心情呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我都好憎,相信大家係我個blog度都認識吾少佢地既惡行,哈哈哈!我無嬲呀,都無比佢地影響到,不過覺得真係好搞笑!

      Delete
  7. 哎呀....睇完你呢篇,攪到我都諗下自己係咪好衰添.....我四月都去旅行啊,不過巨龍太細,我地都唔會帶佢一齊去....
    不過其實係咪你奶奶都好鐘意湊孫 ?
    我奶奶就由心出發地鐘意d 孫,所以佢又真係唔mind 湊啊....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實巨龍仲細,明白點解吾同佢去旅行,但話哂佢個細仔都成兩歲,我覺得去旅行係綽綽有餘,你吾好覺得吾安樂,佢地同你無得比,係你身上見到慈母既樣子,係佢地身上就係見到錢錢錢呢樣野......我估我99吾係中意湊,係無得選擇囉,哈哈!

      Delete
  8. 當了父母私人時間難免是少之又少(但其實當你決定要生子孩子時,這不是預計之內嗎?),少不了想鬆鬆的時候,不過撇下仔女...將責任交比其他人去玩,仲要成三個星期咁耐,實在有點太過份,沒有什麼東西或愛是理所當然,大人湊細路經已喊辛苦,可況係年長的老人家?希望佢o也會及早惜父母,再咁下去...自己的仔女都會有樣學樣。
    Mrs Wu, 實在明白你為何氣結....不吐不快!我都睇唔過眼!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能連續幾件事串埋先令我咁,平時既我十分隨和(哈哈,自己讚自己!),吾會無拿拿講人地既事非,不過佢地兩個既行為真係令人髮指,所以我相信到我D女大時我就搵地方搬,真係難頂架!

      Delete
  9. Mrs Wu, 呻下無妨, 呻完就無嘢....
    妳 99 都唔抵幫, 縱到個仔咁樣, 又話窮, 又要去旅行玩....
    孟母三遷就是解 "父母為了下一代有好的鄰居而搬遷, 唔想小朋友同一些唔好品格的人一齊成長"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 放心,我呻完就算,我個plan都係到小朋友返學時我就會搬...我都真係頂吾順,哈哈!

      Delete
  10. 時間眨吓眼就過,我當日都覺得我家婆傻傻地,一個禮拜掉低個老公,去新澤西州做五日工人,不過雙方都好樂意,雖然唔關我事,但心唸咁都得?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 加油呀! 我都好快會見到呢個畫面,唉!

      Delete
  11. 莫講話3星期,我連掉低2個仔去2日1夜都唔放心同唔捨得,真係唔明點解D人可以咁狠心掉3星期囉..
    明白點解你咁嬲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我吾係嬲,我係覺得好荒謬,不過都係吾關我事吧!

      Delete
  12. 我都想去玩,但真係唔捨得放低個仔,我都唔明點解有啲父母做得出。而且要老人家一個湊三個真係太辛苦啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係見過好多人都做得出,不過最大問題係佢父母又無所謂,咁可以點!

      Delete
  13. Hannah有得玩會唔會冇咁扭計呀
    吓?去三個星期???真係冇話可說啦...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一時時啦......吾想返屋企,哈哈!
      我whatsapp左你先記得你去旅行!!

      Delete
  14. 呢個平台係比大家呻同互相鼓勵嫁~

    睇你既文字已感覺到你平日或假日都係忙到癲, 大家要加油, 頂住呀!

    ReplyDelete
  15. 呻下好架, 其實我好多時都覺得blog可以幫我減輕好多壓力...
    所以我有時好攰好攰都想寫下...
    支持你, 加油呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係,呻完真係舒服好多!加油!

      Delete
  16. 佢兩個真係好爽! 你學下野啦.
    點解啲老人家永遠唔直接講佢要咩, 係都要兜個圈黎講野既呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,真係要學野,我有排都學唔識呀!

      Delete
  17. 其實依對父母都幾適合搭馬航, 反正佢地消失對仔女都冇乜影響架啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,搭subway 睇到笑左 lol
      我係唔中意佢地,但不至於要佢地消失既

      Delete