Monday, March 24, 2014

weekend 又過了

實在太忙了! 原因係Hannah琴晚突然發燒,雖然吾係好大問題,但足以令我地忙碌呀! 講番星期六,我地早上都係留在家中,湊住兩個,出街真係吾多容易架,特別係妹妹開始有要求,再吾係一舊飯咁,有時就算係屋企,佢都吾係好似以前咁係咁訓,需要好多時間陪同玩,唉.....媽媽本身時間已經有限,真係希望一日可以有36小時,咁我就有機會分身了! anyway, 星期六晚同朋友去buffet, 不過因為係日式buffet, 所以mainly都係sushi...我吾係吾中意,不過好似比起上次無咁多食物,但環境都清潔同吾駛排隊,都OK既。 不過我相信我吾會再去食buffet, 因為一家大細去真係好煩,同埋我都食吾到好多野,又要照顧個女,又要照顧其他野,食完好似等於無食一樣,都係食碗麵無咁嬲! 雖然係好忙,但都總好過要見到老公屋企人,哈哈哈! 不過99星期六打來,問我兒科電話,搞笑,人地個仔發燒,又係99照顧,又係99同睇醫生,不如自己生個啦! anyway, none of my business....我好人答佢,我無咁小氣!

星期日同妹妹去check up, 唉,醫生話佢weight gain無如期咁多,可能係我地餵小左枝奶,慘慘! 雖然吾係大不了,但點都擔心呀! 佢仲細,奶奶係佢唯一既食物,醫生話佢大約一日可以飲30oz左右,我吾可以話佢食吾到,不過我地就貪方便吾餵咁多,算啦,而家補救都吾遲既....醫生話而家加小小rice cereal一齊飲,令妹妹可以多D營養喎。 真係令人擔心! 而eczema方面,都係無進展,都係查藥膏就好,試過吾同既lotion都係無用,唉......無辦法,唯有勤力D啦! 而Hannah, 身上起左好多紅點,好似係暗瘡咁,但又吾係,已經去過見醫生,又查過消炎藥,但都係無好轉,琴晚諗住mix 埋D藥落奶到,點知呢條友醒目到吾飲,真係.....到夜晚又突然低燒,唯有mix埋D藥落去juice比佢飲啦,好彩佢都飲少少,唉.....我都吾知有咩方法令佢食藥,好難! 所以今日成日都好似釣緊魚咁,勁眼訓!希望兩個小朋友健健康康,如果吾係媽媽真係無得訓呀!! 

去食buffet前同Hannah行左一陣,嘻嘻.....


係隔離blog偷左兩張相,嘻嘻.....因為忙到影吾到相呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. Is hannah ok now? Bebi is so smart too. He can figure out if we put the medicine into the milk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. she has no fever but she is not well...... i feel bad for her but i am sick also..

      Delete
  2. 下次叫MR WU睇住兩個B,你同朋友去食餐開心BUFFET啦。
    我都唔識睇,我覺得EMMA好健康,面仔肥DOOT DOOT又紅扑扑,原來咁多可以係GAIN唔夠WEIGHT。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢有gain weight, 不過呢個時間應該一個月重一磅而佢一磅都無所以擔心少少

      Delete
  3. Mrs. Wu:
    ~兩個就真係需要多點力量照顧. 見到你, 咁比心機揍, 又要返工, 好叻!!
    ~Hannah, 無咩嗎?? 希望她快啲好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢幾日咳又流鼻,我又病...真係想死

      Delete
  4. 好在妳食日式任食,我同朋友去食韓燒任食,友人燒完比三個小朋友,自己隻手已經累到無心機再燒比自己食XD
    Mrs. Wu要好好保重身體呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,如果亞女肯食我又無所謂呀!

      Delete
  5. 呀,我見emma 好肥嘟嘟啊,又唔覺佢 weight gain無如期咁多,嗯,不過既然醫生咁講,餵佢食多d,一定好快長肉...^^

    ReplyDelete
  6. weight gain唔係最重要, 最緊要健康.
    希望hannah 快啲好番呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,D人成日病搞到我個女都病

      Delete
  7. Hannah今日退咗燒未呀?
    佢生一點點會唔會係濕疹之類呀?香港好多小朋友都興生

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係,我都吾識講,不過食左D藥又好少少.....

      Delete
  8. 個邊有無得買舒特膚
    我細仔搽完幾好呀,暫時塊面仔都無乜野

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我而家都係用緊cetaphil....不過佢太嚴重,要慢慢醫

      Delete
  9. 希望兩姊妹都快d好番晒,一個皮膚問题,另一個發燒又有红点,真令人擔心!
    講开,妹妹用边一个牌子沖涼液?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前用過aveeno, 而家用aquaphor, 不過我都好少落沖涼液,因為怕佢allergic

      Delete
  10. Hannah 退了燒未..?? 要俾多些清水佢飲 !!
    (佢唔肯飲...妳就話妳同佢一齊飲水, 妳一匙, 佢一匙, 用玩的形式去叫佢飲水, 食藥都可以....試多幾次就有進展 !)

    ReplyDelete
  11. Hope Hannah feels better soon!

    Ever since having 2 kids, I prefer carryouts than going out to eat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yea....we've been doing that....too much work bringing them out

      Delete
  12. 希望佢兩個快D好返,等你可以休息吓叉吓電啦

    ReplyDelete
  13. 講開細路仔發燒我都有啲驚,我個仔細個時發燒會抽根,唸起都驚。
    唔好俾我嚇親呀,細路好快大,雖然好忙,但睇見可愛樣就值番哂,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做左兩年亞媽,真係怕怕.....雖然見到佢地真係好開心,但......真係好Q累呀!

      Delete
  14. 我認同帶小朋友OR BB去食buffet不如食碗麵好過...因為我同little k 去食過幾次buffet都係好似無食過野咁=.=
    希望你2個小寶貝都好快好返, 發燒真係令人擔心, 尤其佢地咁細個, 唔識話俾大人聽佢地有幾辛苦, 想要咩, 真係令人心痛, 你都要好好休息呀, 千其唔好病, hannah身上起紅點係咪因為人地講既熱毒?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得係,但佢吾肯飲涼茶,不過而家食左消炎藥謝左好多了

      Delete
  15. Venus,好耐無來探你啦-h

    ReplyDelete
  16. 小朋友病媽媽真係無得訓,希望兩個小朋友快快好啦!一日30安,我仔都飲唔到咁多!我仔少少厭奶,但健康院又話佢重得幾好喎,真係好難明

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實個個BB都吾同, 醫生講個D都係average, 食多食少真係好難講呀!

      Delete
  17. 相比奶粉B, 全人奶B最初3個月係重得快, 但之後會慢左, Chloe妹妹都係咁, 唔駛太擔心啦

    ReplyDelete