Friday, March 21, 2014

勁難過的一星期

呢幾排不停地想,不如我地舉家搬返香港住啦! 點解? 如果6299吾係咁難頂應該都OK既,但佢地.....

事發係前晚,我就如常地去佢地屋企接女加食飯,通常我地食前都會先餵左個女,而我地多數都會比白飯佢食左先,因為佢有時好衰,見到餸就吾食飯,咁不嬲都係咁,我吾會轉啦,跟住99吾知痴左邊條根,係度發癲,話你only比白飯,係人都吾食啦,我心諗,你無拿野呀ma...我不嬲都係咁架啦,同埋,個女係我既,我自己有自己個套教法。 跟住都算啦,我咪幫手拎D餸出去,跟住佢又發癲,又講,你搞掂你自己個女先啦,我真係想爆粗,佢都低X能,咁以後吾好叫我幫手啦,最衰我老公吾係度,如果吾係一定走人!佢肯定又吾知同62嘈咩啦,大家都睇大家吾順眼,咁當初就吾好搬埋一齊住啦! 個晚搞到我勁吾開心,返HK既念頭就更加多! 

而琴晚,佢地又發癲,又係D小朋友面前嗌交,又話呢個吾幫手,個個就話幫左都有野講,等等....不過62就算做幾多野,99都會覺得佢做D野吾夠好,唉...我係怕到時亞妹落埋去,佢地就更加吾得閒,而且有D人又話要去旅行,夜晚又遲遲都吾返,咁搞到D責任係哂我地度,真係.....返HK既念頭更加強,雖然知道HK讀書一般,但起碼有亞媽幫我湊住,我會安心D....好煩惱好煩惱! 今個星期真係多問題,不過好彩就快weekend, 可以有兩日吾駛見到樓下D人了,yeah! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. 同6299相處真係好大嘅學問黎...不過要求人地幫手就無計...加油啦!!

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu:
    ~咁岩, 你99 發癲個日, 你老公又唔係身邊. 有時, 我覺6299 係自己個仔面前, 會好啲!!
    ~辛苦埋依幾年, 你兩個女大啲, 你會舒服啲.

    ReplyDelete
  3. 一個禮拜發生咁多事, 真係幾令人激氣。 我成日覺得絕大部份人, 同IN LAWS相處最好係敬而遠之。

    ReplyDelete
  4. 樓下 D 人好似個個都好難頂,你可以頂咁耐都好好嘢㗎啦!

    ReplyDelete
  5. 比我會選擇搬去第二個州,唔洗擔心小朋友教育之餘,又易D揾到合適嘅工同住屋,如果唔係大城市,個cost of living同NYC比仲慳唔少,無論帶小朋友去day care或者請人睇都化算D

    ReplyDelete
  6. 如果你哋唔住埋一幢樓,情况可能已經會好啲。

    ReplyDelete
  7. Mrs Wu,你已經好叻,忍到唔閃。講真丫,佢邊位呀,做咩無端端鬧人,神經o既~!
    嗯,其實我支持你返香港,始終係自己地頭,不過當中可能有好多考慮,絕對係一個唔容易的決定,所以點都好,我支持你~

    ReplyDelete
  8. 喺香港無錯有親人,但住屋,教育,政治環境方面都⋯⋯⋯ 三思!

    ReplyDelete
  9. Mrs. Wu...妳個62 99關係咁差, 借妳來出氣, 真無佢修...唯有敬而遠之啦 !
    加埋個叔仔一家, 真係難頂...搬真旳係一個方法....!

    ReplyDelete
  10. Hire nanny or don't have dinenr with them. Or move to another house if available.

    They are trouble.

    ReplyDelete
  11. 唉!精神上支持你加油!
    你老公点諗?
    返HK,亦可請工人姐姐湊,比美国平好多!
    讀大学,美国good,但以下的,我地又觉HK好好多,所以我妹都打算回流HK!

    ReplyDelete
  12. 返黎啦,我都好想妳返黎:p
    哎呀,D老人家D脾4怪怪地的@@

    ReplyDelete
  13. 同99相處係一門學問, 加油, 你都好丫, 老公企你嗰邊
    我媽咪幫我湊, 起初以為正, 但其實都係問題多多, 咁當然會比99湊好嘅, 起碼自己媽咪有乜唔順眼可以出聲, 就算鬧交都冇隔夜仇

    ReplyDelete
  14. 人與人之間相處是一大學問,過了幼兒期便有好日子過,忍忍忍,無聲勝有聲,萬事叫老公岀頭,返而要小心hannah比人教唆它日好難斗正

    ReplyDelete
  15. See whether you can eat at your own place at night.

    Have your husband pick up Hannah and Emma, so you don't have to interact with them at all.

    ReplyDelete
  16. 99咁成日嘈,小朋友見到都唔係好事,所以我覺得如果係對小朋友好,返香港當然好啦!

    ReplyDelete
  17. 幫手都要話? 你99係咪果日心情唔好發洩落你身上咋...
    不過俾著我都會好難受. 去旅行果啲佢唔話, 反而走黎話你?!
    一於舉家番香港!

    ReplyDelete
  18. 唉.....真係好煩wor咁~ 不如同老公傾下啦~ 小朋友仲細, 已經有咁多野煩, 大左仲衰呀!

    ReplyDelete
  19. 句句有骨,真係好難頂喎!~X(
    如果係我...我諗我都可能會搬番嚟香港

    ReplyDelete
  20. 唉...正所謂相見好,同住難,遇上唔夾又難相處的屋企人真係好惡頂,緊講唔係一日半日而且慢慢長路!替你煩........如果真係搬返香港,有能力的話可以考慮國際或IB課程的學校。

    ReplyDelete
  21. 加油呀~我唔係過來人唔識點諗~不過如果有得揀~我都可能或者返香港~因為美國都唔好得去邊咁~

    ReplyDelete
  22. 認真考慮返HK?? 講真兩地各有各的問題, 依邊環境、住房都係非常頭痕呢

    ReplyDelete
  23. 其實有無可能搬開住?寧願搵人湊自己話事好過

    ReplyDelete
  24. 返香港讀書就有排煩, 你可能要full time 做媽咪, 因為d 野根本唔係人學的=__=

    ReplyDelete