Thursday, March 27, 2014

病倒了

呢幾日都無update, 因為自己又病,大女又病,唉....一個大人病已經夠,仲要個女都病埋,無陰功呀! 早幾日佢發燒,都心知不妙,但無想過會令佢又咳又流鼻,唉....而我,已經喉嚨痛左幾日,希望病魔遠離我啦! 以前病,都仲可以休息下,訓下,而家有兩個小魔怪,就算病都要照顧完佢先可以打理自己,仲要係佢地吾發癲先得。 Hannah不嬲都訓得差,日日凌晨時段點都會喊醒,真係好想打鑊佢。 雖然佢係同爸爸一齊訓,但點都會喊,真係好黑人憎呀! 而妹妹,以為佢可以由9點訓到第二朝,原來只不過係幻覺,佢而家好多時都喊醒,要人陪,要人抱,唉.....我諗呢幾十年我都係無得休息架啦!有人問會吾會後悔咁近距離生兩個,其實無,而且都已經米已成炊, 後悔都係too late啦。 不過我相信捱一排之後,到妹妹可以同Hannah識玩時就應該會好好多了! (只係希望而已!)希望Hannah同我快D好番啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. 我一定係最想MRS WU同HANNAH快啲好返嗰個。= (
    哈哈哈哈幻覺,好笑呀。
    唔使幾十年,十零歲時啲細路可能唔 SO 我哋 LU,到時有覺好瞓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知...不過無計呀!睇下情況先啦!
      咁都要捱多10年....我聽到都頭暈!

      Delete
    2. I hope hannah and you are fine ASAP. Take care.

      Delete
  2. 希望你同Hannah 都快快好返~~ take care ar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢吾病我已經感恩,我自己都算可以照顧到自己既....

      Delete
  3. Oh no, you take care Mrs Wu, I hope you will feeling better soon.
    Totally understand how you feel! I had enough already even I only have one 3 months old girl and still on mat leave. Definitely no more children for us hee hee.
    Anyway you take a good rest, also lemon honey tea is very good for sore throat.
    Get well soon.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3 months old girl shouldn't be a pain...just enjoy her whenever you can. don't get me wrong, i love my girls...just when i am sick, i feel i have no energy and can't take care of them.
      Thanks!
      btw, i don't see your blog..... can you invite me?

      Delete
  4. 希望妳哋快D好番。I'll keep u in my prayers!!
    Mrs. Wu其實已經好硬浄好叻。Keep it up!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾架,我好多時都放手比老公搞....我.....都想休息下!

      Delete
  5. 想像到Mrs Wu有幾辛苦,仲要小朋右病左胃口再差啲,又要餵佢食野一定好忟……希望Mrs Wu同Hannah b快啲好番!
    放心啦,到兩姊妹可以一齊玩就好好多架啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老公同我都好辛苦,無得休息又要加埋我病,唉!

      Delete
  6. 希望你同Hannah快快好番。
    幻覺,好好笑呀。

    ReplyDelete
  7. Hannah媽, 加油!
    湊兩個雖然辛苦, 但時間好快過架咋!
    過多3,4年, 女女們會服侍返你架喇!

    ReplyDelete
  8. 希望你同Hannah B 快d好番!你有睇医生吧?
    近幾年,我一喉嚨痛,就会跟住發燒!
    農曆新年开工后又有d痛,早晚飲了支装的清熱酷,飲了兩三天,好彩好番了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無睇呀,普通傷風感冒,不過都要我辛苦了!

      Delete
  9. Mrs. Wu...唔駛担心呀 ! 唔會十年無覺好訓 !
    一般六歲前都總有一, 兩次發高燒, 和病 , 但過左之後就會發育好穩定....
    放心啦...到 Emma 三, 四歲左右, 妳和 Mr Wu 晚晚攪實訓到天光哩 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 即係仲有3,4年捱....吾知頂吾頂得順呢??????

      Delete
    2. Mrs. Wu, 3, 4年好快過, 轉眼間, Hannah 都快兩歲哩 !
      加油...努力....

      Delete
    3. 一諗到咁....就頭都大哂,哈哈

      Delete
  10. Hi Mrs Wu, I am new here, how can I invit you? I think I need yr email address? Any other ways to add you? Thanks:)

    ReplyDelete
  11. 好返哂未呀? 好好保重呀, 唔得真係要睇下醫生呢

    ReplyDelete
  12. 妳同Hannah好番未呀?
    過多幾年就舒服好多架啦,時間好快過架啦

    ReplyDelete
  13. 頂住呀, 前面有條大直路等緊你架

    ReplyDelete