Wednesday, March 5, 2014

Tummy time

琴日講完D咁愁既野,晚上就同我兩個愛女影左張好sweet既相片,嘻嘻! 其實一開始係打算同妹妹tummy time, 佢而家已經可以跆起頭,不過都仲未係好識控制呀,佢始終都係三個月大左右咋。 Anyway, Hannah見我地幫妹妹影相,佢又要學,所以佢又一齊上鏡玩tummy time, 哈哈,好搞笑! 而家呢個女開始識自拍,不過脾氣就愈來愈差,有咩吾中意就發脾氣,不過我地多數吾理佢,由佢發,之後佢就會死死地氣收聲。希望妹妹吾好學埋姐姐既臭脾氣啦,嘻嘻!!!!!!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. Mrs. Wu:
    ~最尾張一家四口相, 感覺你們好歡樂. Happy family!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 影相個陣真係幾歡樂,所以就算幾辛苦湊大佢地我覺得都係值既

      Delete
  2. 你哋個樣咁後生似哥哥同三個妹妹合照多D喎! :)

    ReplyDelete
  3. 全家福果張好sweet好開心呀^^

    ReplyDelete
  4. 我第一個想法同肚b媽媽一樣,全家幅果張相好sweet又溫馨,睇見就開心!:D

    ReplyDelete
  5. 對啊,一家四口開心笑,好sweeeeeeet, Mrs Wu, 你好幸福呀 ^^

    ReplyDelete
  6. 十分喜歡最後的一張,好溫馨呀~

    ReplyDelete
  7. 好少見你真人上鏡WOR~ 一家人真係巧SWEET~~
    (恨女呀恨女呀~~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,平時濃妝咁上鏡,今次例外啦,希望認到我:P
      幾時到豬脾媽生多個呀?

      Delete
  8. I love the last picture. So cute

    ReplyDelete
  9. 睇落HANNAH越來越似爸爸!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無理由既,佢橫睇掂睇都係似我喎!!!!!

      Delete
  10. happy family, Hannah 笑得勁開心XD

    ReplyDelete
  11. 好鐘意妳個張全家福,個個都笑的好開心

    ReplyDelete
  12. 好正的全家福, 真係好鬼sweet sweet ar!!

    ReplyDelete
  13. 一家四口...最自然的笑容表露無遺

    ReplyDelete