Friday, March 7, 2014

三個月回故

經過三個月長既產假,正式回歸,不過要我追番之前無寫既blog真係有D難度,唯有記得幾多得幾多啦! 回想番岩岩生完既情況,真係好似舒服哂咁,不過今次媽媽好懶,第一胎都仲會留BB係房餵人奶,今次...我直頭想D姑娘照顧,我真係需要勁多休息(我知我真係好衰,但經過過多月吾夠睡眠,我.....真係好想訓覺好既!) Emma 妹妹,媽媽吾係吾錫你,等我大D有多D精力再作補償啦! 其實返到屋企,我都係比較懶,基本上好多事我都吾會做,就算餵奶,我都泵完比亞媽餵,我只可以用累來作籍口,而且,到亞媽返HK我就無人依賴,不如比我懶多一個月吧!

完全吾記得有無講過介夜奶,一開始時妹妹都係3至4小時食一次,所以有時12點餵完,到4點又要起身餵,最慘係佢食得好慢,食親都成個鐘,成完又要抱一陣先,因為怕佢會spit up, 所以好多時都係睇住天光,勁辛苦! 餵完又要泵奶,夜深人靜真係倍覺寂寞! 泵完時都已經6點幾,訓一陣又要起身湊住個大既,不過有時好累我亞媽就會幫手湊住佢,但最大既advantage就係,我地多數都湊大女去99度,因為我吾想佢既生活方式突然轉變,同埋,我坐月真係湊吾到大個個呀! 既然99吾介意,咁我當然吾say no啦,哈哈哈! 一開始其實我都無點坐月,因為好想好想陪Hannah, 就算幫佢沖涼沖吾到,但我都想花D時間係佢身上。就係咁坐上坐落我就覺得腰開始痛,到最後我考慮到自己身體,我就要求老公幫手,叫佢抱Hannah上梳化我先同佢讀下書,要我彎腰坐落地下真係難少少呀! 哎呀,又離左題,其實係想講佢夜奶呀,佢大約兩個月左右就自己吾食,有時我地12點餵完,6,7點先起身,佢吾醒,我當然吾會餵啦,一開始時,因為佢成日訓,就算夜晚10點都照訓,所以要佢12點左右又訓當然無可能,但到adjust佢時,就8點鐘吾比佢訓,之後可能佢慣左,我地就大約10點左右餵最後餐奶,佢有時都會玩玩下自己訓,希望可以keep到啦! (都係咪講咁多!) 易湊程度都OK,點都好過Hannah, 因為Hannah吾訓架! 不過妹妹濕疹就嚴重,雖然醫生話大D會好,但見佢個樣咁,我都好心痛! 我地有時幫佢查藥膏先會無咁紅,但我又吾想成日查,唉.....好矛盾! 希望好快summer到時會好D啦!而家亞媽train佢9點多餵奶,之後就放上床訓,因為到佢走時,我真係無咁多時間adjust佢呀! 所以如果佢可以9點左右食最後餐奶咁就最perfect啦!(finger crossed!)

餵奶方面,一開始時都會餵奶水,隨住時間同休息足夠,妹妹暫時都係全人奶,希望工作吾會令我奶量減少啦! 

今個weekend會同另一個小朋友去children museum, 希望到時會多D playdate, 咁就可以多D機會去socialize 啦!



hello各位姨姨,我大個女啦!

有次一朝早就泵到咁多,莫非之前個晚飲得多水?

Emma妹妹100 days晚餐,嘻嘻,眼訓到暈,食食下就訓左!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. She's so cute. Will you bring Emma to the museum too?

    ReplyDelete
  2. Mrs Wu 你真係個好媽媽呀! 睇你個時間表真係無私人時間。
    你媽咪返香港後辛苦哂你了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最私人空間就係泵奶時,起碼可以有得睇下TV,哈哈!
      我又吾係FTM,FTM咪最辛苦.....

      Delete
  3. 你好勁呀。。。我諗我就快放棄喇!
    不過我今次都係懶咗好多!!第二個真係唔同啲。。。不過我地都係咁錫你地嘅!嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. emma好大個女呀。。。快啲返嚟同B be 玩吓啦!!

      Delete
  4. 好多奶呀, 唔駛擔心唔夠貨啦
    Emma妹妹真係越大越唔似妳, 有冇搵老公細個d相黎對比下係咪餅印?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家擔心緊,因為好似返工後奶量跌左...唉!

      Delete
  5. 嘩真係忙到甩碌呀!
    咁多存貨,Hannah有無份飲奶奶呀?

    ReplyDelete
  6. EMMA好似真係幾好湊!你都好利害,親力親為做好多嘢呀~~

    ReplyDelete
  7. 嘩,好勁呀,咁多人奶。

    我一開始就會用奶粉,唔餵人奶啦,我會將多啲時間放係南瓜仔同休息上~>_<~

    ReplyDelete
  8. 在你的文字間感受到你的辛苦,又對照顧不到hannah感到好內疚﹗
    唯有默默為你加油吧﹗希望Emma妹妹身體健康,乖乖地啦~~

    ReplyDelete
  9. 嘩﹗好多奶呀﹗媽媽要繼續加油呀﹗

    ReplyDelete
  10. 凑兩個,你真係好叻女。

    ReplyDelete
  11. 嘩!一間泵左咁多,妳都好勁喎
    我覺得Emma同Hannah細個唔多似樣

    ReplyDelete
  12. 真係睇到都覺得你辛苦,我可以唔敢想像三個月後嘅我頂唔頂得住~X(
    一個朝早已經泵到咁多奶,勁呀!!! :-bd

    ReplyDelete
  13. 原來我們的BB差不多大,你可以泵到咁多奶很勁呢!!

    ReplyDelete
  14. Emma 好似好活躍, 口仔常開.....想食多D奶.....
    Mrs Wu.....加油...
    唔係加油.......是加奶呀 !! 哈哈

    ReplyDelete
  15. 我地都仲有好多篇文章未出, 湊住兩件, 真係連私人時間都冇架!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我多數都係office打,如果吾係邊有時間,哈哈!

      Delete