Wednesday, March 19, 2014

4個月妹妹

從前(即係未有BB之前),訓覺時間可以由11點訓到早上7點,weekend時更可以由12點訓到9點,勁自在!星期日又可以一路睇TV,一路攤係couch上訓陣,嘩,有時都好懷念呢D日子,可以訓覺真係人生一大樂事!自問可以好訓得,所以而家既日子簡直係慘絕人寰,如果一日可以有6小時睡眠已經覺得幸運.  朝朝早六點幾起身泵奶,準時7點三就接手睇住Hannah, 好彩如果佢未起身我仲可以做少少自己野,但佢一起身就要立即幫佢飲奶著衫換片,不過而家已經訓練到,佢一路食奶我就一路幫佢換片抹面查面,咁就慳番吾少時間了。暫時妹妹都仲係屋企比我亞媽湊,到佢返左HK我就需要更多時間了,食奶換片等等,不過如果太趕就可能比99餵,我地就返工。 亞媽擔心我地搞吾搞得掂,係,可能真係會勁忙超忙,但世上無難事,只怕有心人,我相信如果我地肯做既,都會令兩個小朋友肥肥白白既。當然有人幫就最好,但無人既時候都要做,我相信父母就係咁吧。 

隨住時間過去,不知不覺亞媽已經來了4個月,剛剛來時,好似鬆一口氣,始終以前陀住B時又要湊又要做家務真係好辛苦。 佢來到後,起碼所有清潔野我都可以忘記,我吾係當佢係亞4,不過佢想我舒服D而已,世上只有媽媽好是正確的。 之後既路可能好漫長,但見到佢地一日一日長大,真係令我好窩心呢!  近日妹妹訓得吾多好,以前佢會一覺訓天光,但近日到一D時間佢就會叫醒。 雖然我好想由佢喊,但如果嘈醒了姐姐就真的PK鳥。 女呀女,就希望你可以訓得好少少,我吾想晚晚都要起身看你訓成點,乖D啦,好嗎?絕對明白佢地既phase係日日不同,但媽媽都好想有好日子過,希望呢個phase可以快D過去啦!


happy 4 months old, Emma! 媽媽,我好中意食手指呀,嘻嘻嘻



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 comments:

  1. Hi Cutie!

    Eczema on her face? My son was extremely fuzzy when he was younger. I found out later on it was because of his eczema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. she has eczema all over her body..... i can't do much except put more lotion on her... what did you do to your son?

      Delete
    2. Unless you find out what are the triggers, lotion is the next best thing.

      For my son, his trigger is food-related. Once I cut out those food, he got better.

      For my daughter, I am still not quite sure. Some of her triggers are food-related. She is also very stubborn, so she won’t let us put lotion on her.

      Hopefully, it’s just a phrase for Emma.

      Delete
    3. I am not sure what trigger but try to avoid eating diary food for now..... Emma is still small, so i can still put lotion on her face..hopefully she'll outgrow it soon.

      Delete
  2. 我都好懷念未有小朋友嘅時候, 可以訓死都無人嘈我, 超爽!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈哈,我相信個個媽媽都好懷念呢個日子,希望黑暗既日子好快過啦!

      Delete
  3. 有覺好瞓絕對係每個媽媽㗎夢想!

    ReplyDelete
  4. 好彩我瞓五個鐘就夠。= )
    你哋做媽咪真係好好。我覺得我會由得個B喊。喊完會自動瞓掛?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我要連續咁訓先至得架!吾夠訓巧辛苦!

      Delete
  5. Mrs. Wu:
    ~你真係日日都分秒必爭.
    ~你阿媽, 會唔會返一返香港, 之後再黎美國??你阿媽, 都係好為你.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾會啦,起碼到下年先啦!
      不過我都係覺得,我地湊一個都得,湊多個吾會無左惚肉卦

      Delete
  6. 試下幫妹妹搽D水上身先至搽lotion,咁lotion可能會被皮膚吸收得好D架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾會啦,起碼到下年先啦!
      不過我都係覺得,我地湊一個都得,湊多個吾會無左惚肉卦

      Delete
  7. 我都好懷念以前可以狂瞓的日子!而家,如你所說,瞓到六個鐘都算是 a very good night! 不過小朋友又帶來好多歡樂嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時好個日就6個鐘,吾好個日真係成晚無得訓.....細個時成日都吾願訓,睇TV睇到凌晨都得,而家....簡直係分秘必爭

      Delete
  8. 以前佢會一覺訓天光<==我都好想係呢, 我同老公都好眼瞓呀。。。
    係呢 bb大約幾時介夜奶架?? 我已經唔記得

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有早有遲啦!大約兩個月左右就會訓長D架啦! 時間好快過,加油呀!

      Delete
  9. 我都係生完先知原來從此無得瞓.
    早知之前瞓多啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都算訓得多,不過訓極都吾夠....吾知點解!

      Delete
  10. 我都好懷念可以訓覺嘅日子,也驚訝自己原來可以訓咁少,不能想像第時生多個會點!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實一個同兩個分別不大,都係無得訓架啦!

      Delete
  11. 生咗小朋友嘅朋友都話一湊BB就瞓少好多,不過佢地大啲就好啲,加油呀MRS WU!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果佢地可以訓好D我又無所謂!唯有咁望啦

      Delete
  12. 十八年喇,等佢哋入咗大學至可以點瞓都得,唸起無得瞓嘅日子真係慘無人道呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗚嗚嗚....我而家先岩岩開始咋亞green.......比D希望我好wor

      Delete
  13. 媽媽加油ar, 捱過最初的2年, 之後會慢慢好起黎 <--- 我都係咁安慰自己架!!

    ReplyDelete
  14. 做左兩個女兒的媽媽又真係會超級忙。但你一定攪得掂。加油!

    ReplyDelete
  15. 時間好快過,妳一定得既,俾D正能量妳!!

    ReplyDelete
  16. 世上只有媽媽好,我絕對同意

    ReplyDelete
  17. 我宜家都跟左肚B睡眠時間,冇得瞓到自然醒但好彩都ok
    希望Hannah & Emma b都瞓得好啲,等媽咪可以多啲休息啦,不過我相信越大會越好架!

    ReplyDelete
  18. 好彩換了工人姐姐后,我半夜唔駛再起身抹玩具,同一仔十点瞓,六点起床!
    若生第二個,就真係。。。到時先算!
    所以,好配服你地瞓咁少,第二天更要返工!
    加加油呀!

    ReplyDelete
  19. 我返黎啦haha, 今日才見到你的新囡:)

    wah 妹妹同家姐細個係一樣

    ReplyDelete