Tuesday, March 11, 2014

琴晚真係好嬲,又係我老公個邊D人既事囉....

話說琴晚落去食飯時,突然間99話佢聽日要同cousin哥哥去check up, 下午出去,咁我話,嘩,咁突然,咁邊個睇住Hannah, 佢話我62囉,我不嬲都知62既態度都係是是但但,但我嬲既係人地作為父母既真係吾需要同自己小朋友去check up咩? 就算自己個媽點樣心甘情願,我覺得check up呢D野都吾可以假手於人,更何況,check up呢D野,今個星期吾得咪下星期去囉,吾好又用吾得閒做籍口,真係好過份!平時去shopping呀,去呢度玩就可以有時間,同個仔去check up就無時間??? 真係兜把星!!!!!!!真係嬲到我.....如果emergency, 咁無辦法啦,但check up我相信係好早已經make appointment, 妖...真係愈打愈興,想一次過用哂我所識既粗口來宣洩我的不滿!!!!!!!我吾要求我99幫我手,就算將來我點辛苦,我都吾想見到佢地呀!!!!!!!!!!!!!!!! 仲記得上年Hannah病時,我又大肚,我老公湊到半死,佢話好排掛住個孫,但就無來探過佢.......其實一上一落都吾駛一分鐘,但比我見到佢又要同人地出去買野......算啦算啦,我都係下je...佢地兩個咁不負責任,都係none of my business!!! 個個女人,有時抱個仔返屋企都話吾得,要99幫手,都吾明白,一個6歲識行,一個2歲都識行,抱住一個,一隻手開門都吾得? 我個陣,大住肚又抱埋Hannah仲要行樓梯又係咁.....證明佢有幾廢! 有次weekday,我亞媽出去買餸,見到呢個女人去shopping, 超,咁得閒不如湊住個仔啦! 算啦算啦,佢地吾會更腎,只會更腎!!!! 我不如慳番啖氣暖肚啦! 多謝各位聆聽,呻完!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. Mrs Wu....我信真係有D咁癈的女人, 有咁唔負責人的媽媽....!
    不過妳也不要勞氣, 妳做好自己就是...教好自己對囡囡....日後等佢地羨慕死...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我點要呻下,吾呻塞哂自己度會癲!

      Delete
  2. 咁LAST MIN通知,唯有要你媽咪幫住手睇HANNAH啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無wor......叫62照睇......
      如果我亞媽吾係度咁我D女就無人理!

      Delete
  3. 樓上講得好好呀, 依D父母, 通常遲d仔女大左佢地就會suffer返啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我知架....不過點都要係度宣洩下我的不滿!

      Delete
  4. 父母唔付出時間心機,仔女一定有問題。遲 D 佢地實後悔!

    ReplyDelete
  5. Good that she is just watching Hannah.

    What if she was watching both Hannah and Emma?

    ReplyDelete
  6. 佢地好冇負責心呀,生左就算都唔付出時間照顧既

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我發覺好多人都係咁....定係我expect太多?

      Delete
  7. 呢個世界真係好多咁嘅父母,講都無用只會變衰人,最緊要做好自己,睇返實自己對囡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明,我都係想呻下咋.......同埋吾影響到我我都吾會出聲!

      Delete
  8. 呻下好丫,好過屈埋屈埋。
    同時都好同意"大海冬日"嘅留言呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我認同架,不過影響到我就要呻,真係激氣

      Delete
  9. 我覺得正常父母都會想響check up時陪住小朋友,尤其係咁細個BB呀!父母唔理,你奶奶又縱,佢地覺得乜都理所當然,我聽落都覺得興呀!

    ReplyDelete
  10. 依家呻完,心情有冇好D呀?

    ReplyDelete
  11. 簡直難以至信有啲咁不負責任既父母!!
    不過我覺得你99都有份縱容佢地成咁囉...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢縱還縱,唔好影響到我個女就得。。。又唔諗下邊個嫌自己窮,送份聖誕禮物都嫌棄。。。。。
      明天再呻多d

      Delete
  12. 我都明,因為我都有個咁嘅姑奶!最忟係啲老人家就佢呀!令呢啲女人完全唔覺自己有問題!仲有就係呢啲阿媽嘅仔女通常都好曳架(更係啦自己阿媽都唔多理,老人家又寵壞晒!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搞到自己以為好似公主咁,真係no eye see

      Delete
  13. 99縱容係做成咁的原因,唔好嬲啦!

    ReplyDelete
  14. 帶哥哥去check up,分分鐘個媽都唔識答護士的問題啦!
    有咁既父母,只替兩個小朋友心泣!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係wor....可能真係吾識答,哈哈!

      Delete