Monday, March 10, 2014

放電 @ Brooklyn Children Museum

如果weekend留係家中,都仲可以nap一下,我地星期六約左朋友去children museum, 所以無時間休息,放小朋友電之餘我個日D電都用爆了! 返到家中,真係累到無輪,唉....我諗亞媽返左去,我地都係留在家中安全D。 其實如果吾係Hannah訓得咁差,我地就吾會咁辛苦要晚晚都醒.....*yawn*

anyway, 星期六早上因為天氣暖少少,我同亞媽就帶埋Hannah出街食野,之後約了朋友係museum等。 好彩一開始Hannah係車上訓左陣,如果吾係必定勁cranky, 不過小朋友有得玩真係亞媽姓咩都吾知,佢去到museum, 一開始都好怕羞,但玩玩下仲同埋其他吾識既小朋友走來走去,呀,佢又吾知自己超clumsy.....行行下都可以跌低,見到有野係前面都超沖,最後咪整親囉,不過小朋友係咁,有得玩真係跌都吾痛,比佢激死! 不過爸爸就話佢辛苦D,因為Hannah走來走去,而佢又要跟住佢,我就同班C9媽媽傾計,跟住我話,你都可以同班C9傾架,如果你想的話,哈哈哈哈哈!!!

姐姐三歲幾,所以已經識得擺pose啦,而哥哥同Hannah相差兩個月左右,
所以都係天然呆,哈哈哈!





題外話,琴日早上我亞媽要出去,得我同老公,本來都OK,但老公遲遲都吾起身,我又要煮野比Hannah食,又睇住個細,真係好Q忙。 到Hannah喊既時候,佢先出來問咩事,仲要同我講 "你搞吾掂就叫醒我啦!!!"我個刻真係把幾火,你老闆,我咁辛苦搞兩個女,你就訓到日上三干,仲要講D咁無理既說話,我真係想KO佢!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. Tell Hannah to wake her daddy up next time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...i think when she cried, that's how she woke him up

      Delete
  2. 喺office一路睇呢篇一路對住個mon笑,尤其睇到妳提議老公加入同班C9傾計:D

    ReplyDelete
  3. "天然呆"哈哈!好快 Hannah 同 Emma 就會擺好多 pose 比你影㗎啦!

    ReplyDelete
  4. Mrs Wu呀,你句:「你老闆....我真係想KO佢!」真係好爆笑....XDDD

    ReplyDelete
  5. "你搞吾掂就叫醒我啦!!!"<---妹豬爸都試過咁同我講,嗰吓真係即時"著"咗,想開佢拖咁滯

    ReplyDelete
  6. 阿媽番左去, 要日日留喺屋企?
    老公清醒時, 2 on 2既話, 去公園都應該安全既! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩公園係對面街,應該OK既,哈哈哈

      Delete
  7. 姐姐個樣幾甜幾靚喎, 仲好錫hannah添~~

    妳老公又真係唔識do又亂講野喎....

    ReplyDelete
  8. Hannah 被人鍚時個樣子好正經, 滋油啖定.....Q呀 !

    ReplyDelete
  9. 三個小朋友玩得好開心呢!
    哈哈哈哈,DONDON 咁爛瞓, 可能會似MR WU咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢吾爛訓,係自己吾早D訓咪吾夠訓囉!

      Delete
  10. Mr Wu瞓得咁過癮仲要咁講說話,真係要打pet pet呀!我覺得媽媽通常都係自動自覺啲,而爸爸就要踢一踢郁一郁,以後就鞭策多啲Mr Wu啦 :P
    Hannah b畀人錫個表情咁無奈,好搞笑呀 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係唔識自動自覺架,激氣!

      Delete