Monday, August 11, 2014

回復正常

終於都算回復正常啦,生病既日子真係一D都吾好過,特別係有兩隻化骨龍要照顧,真係休息一下都不能呀! 雖然weekend就無做D好特別既事,因為始終我都未完全康復,同埋如果傳染比人就吾好了(睇下我幾considerate, 人地真係要好好學習啦!)我而家D手手腳腳都仲有D水泡,不過已經比之前好好好多了! 

weekend 雖然無做D咩,但見到兩個女都真係勁開心呀! 而家妹妹開始想學企,好多時爬去梳化邊就會拉起自己,不過我成日都好怕佢會跌,even我有playmat係下面long住,係啦,我係比較緊張DD既......但有次試過係99度跌到個頭,佢地個到仲係磚,真係心痛C我了! 本來佢地有塊playmat架, 但之後比妹妹撕爛+cousin哥哥癩尿污濁哂...唯有叫老公去買過張啦! 

星期六去左屋企附近既所謂遊樂場玩,都有OK多既野玩,但係大部份Hannah都吾夠高,真掃興! 我地就只係玩左騎木馬and choo choo train, 哈哈,真係十分極之無聊(對我來說),仲要一個ride要成$3一個,好彩我吾駛比錢咋!問題係,佢又吾係特別enjoy, 騎木馬時仲想逃走,所以下次不如買D野食好過,哈哈哈哈哈!  


坐choo choo train時影既,你睇佢悶到,哈哈哈哈哈

睇下妹妹幾敏捷,嘻嘻嘻 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

26 comments:

  1. 見到妳個"considerate"嘅講法,我笑咗出嚟!我哋呢邊嘅日托,最近都多咗手足口病!唯有期望妳哋今次之後唔好再中啦!

    咁其實阿奶奶之後有無同妳講番佢知唔知cousin有病架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無呀,都無再提,佢地覺得都吾重要

      Delete
  2. 好返就好啦,冇嘢做同 D 女晌屋企 hea 吓都好呀!

    ReplyDelete
  3. 食人奶應該好健康嘛, 比樓下累。

    ReplyDelete
  4. 見到你地精神番,真係好啦^^
    PS 真心覺得你地比佢地considerate好多 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一定係呀,係佢地覺得吾係什麼大不了

      Delete
  5. 好返就好喇, 出去玩吓晒吓太陽, 將啲病菌殺殺殺

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係要殺!!!!!!!!!!

      Delete
  6. 好呀就好啦, 希望日後都健康康康, 唔好再俾人累....

    ReplyDelete
  7. 好返就好啦....你地一家要健健康康, 唔好俾人惹病啦~

    ReplyDelete
  8. 回復正常就好喇,最緊要大家都身體健康……

    ReplyDelete
  9. 好番就好了,希望大家都健健康康喔~
    騎木馬時仲想逃走,嘻,下次搵隻白馬騎麻,等HANNAH 可以一路騎,一路搵佢嘅白馬王子,嘻嘻....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 健康真係好重要呢!我好怕病病
      哈哈,sammi真係好童話

      Delete
  10. 好野、好番晒,健健康康,繼續去玩

    ReplyDelete
  11. 好怕病,唸起都驚。
    好嘞而家你哋好番哂,好好享受好天氣嘅日子呀。

    ReplyDelete
  12. 希望你都快D好番,病魔遠離你們一家啦!

    ReplyDelete