Monday, August 25, 2014

過山車心情

上回講到星期四同左 hannah 去診所見醫生,因為成個星期都肚痾and 發燒,開頭諗住食一次藥應該無事吧,點知星期五早上係咁痾,更嚴重到痾血,所以本來我地兩個返緊工都立即飛番屋企睇個女。 返到去睇到個女脚軟軟一般,就立即同佢去診所檢查, 而醫生就suggest 我地去 emergency room 去check 下, 因為其實大家都係怕佢會dehydrated,  入醫院起碼可以吊鹽水。 咁我地就跟醫生吩咐同 hannah 去醫院, 去到當然都係等等等啦,等之制,電話響,99 打來話妹妹成身都紅腫哂,唔知咩事,個刻真係心到停左,因為佢勁喊而我又唔係佢身邊。 99 就同妹妹即刻去醫生到檢查, 好彩個度d 人見個bb 係咁喊又紅腫哂,立即比佢睇左先,而醫生都診斷佢係food allergy,  問我99 佢食過d 咩, 原來62 比左d 雞蛋佢食,唉! 真係嚇到我鼻哥窿都無肉,兩個女同時咁樣,真係唔知可以點算。 我唔係唔擔心妹妹,但身在醫院又行唔開,好彩醫生即時餵左妹妹藥令佢無咁痕同腫,而轉頭都開始好了起來。 其實本身係敏感底既妹妹,真係食咩都要好小心,而敏感呢家野都好危險,因為如果氣管收縮就真係。。。。。 我都唔想講了。

講番hannah,  等左一陣後醫生來幫佢診斷,但因為大便同血報告都要等,我地都係無無聊聊地等啦,不過幫佢抽血時要hold 實佢,佢實唔中意但無辦法, 佢喊到極度悽涼,我真係寧願比人拮個個係我呀,嗚嗚!而老公見到都眼濕濕咁, 真係無陰功呀! 不過到檢查完後,都未發現有咩事,始終都要等,所以無藥食之下我地就 discharge 左, 而 weekend 都係咁痾,不過比之前已經有進步了。 但燒依然發,唉,真係心都酸哂呀!

星期一,心情繼續地灰沉, 因為hannah 始終都未能完全地康復。 今朝早收到醫生電話,佢地話hannah 血液同大便報告都有沙門氏菌, 聽到過名,真係驚,因為細個時係hk 睇過廣告, 就係街邊小販賣街邊小食幾咁污糟, 雖然唔知我腦入面呢個廣告係咪關呢種菌事,但見到咁污糟,真係幾嘔心。  anyway,  醫生同醫院傾過,建議hannah 留院觀察兩日,因為佢地話d 菌唔係only 係大便到, 佢既血液報告都有呢種菌,如果唔處理得宜呢隻菌可能會spread 去第二度,本來諗住無咁嚴重吧,但如果幾個醫生同時都覺得有需要入院,咁我選擇相信吧。 一想起佢又要捱比人拮個針我又會好心痛,但為左亞女好,點都要做。。。 而家心情雖然好平靜,但我知道我自己要stay calm and strong 先可以幫到個女,希望明天會更好!!!!!god bless us!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. Poor Hannah. Hope she feel better soon!

    BTW, you should ask for a Epipen for Emma just in case. I have one in my purse just in case...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks lois.....
      I never knew allergy can be that severe....i guess i need to request one when next time check up.

      Delete
  2. 我睇你寫都覺得好心痛,Hannah住兩日醫院快啲好番,你一家都要加油呀!

    ReplyDelete
  3. 嘩,咁大件事!希望 Hannah 快 D 好返!
    要提醒各人千萬不要比任何有花生㗎嘢妹妹呀!身邊有人食緊要,有時掂倒都會過敏。
    蛋,奶, soy (包括豉油豆腐),芝麻。。。都唔好比呀,特別係大人食飯時,有 D 人鐘意比 D BB 食,要阻止呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks...真係想行開半步都唔得呀!!

      Delete
  4. 希望兩個囡囡快D好返啦,Mrs. Wu妳都要頂住呀!

    ReplyDelete
  5. 齋睇你寫我都覺得心痛,何況你係hannah媽咪。
    非常明白你心情,之前妹豬試過入醫院,嗰下真係好想自己病曬佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,係咁係度喊又要吊鹽水真係好慘,見到隻手咁多野就喊, 真係寧願自己病好過

      Delete
  6. 加油呀Hannah, mama & daddy!! 好快就會冇事架! 兩日好快過~~stay strong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望只係需要兩日啦,唉,真係好難捱!

      Delete
  7. Hannah & Emma get well soon
    Hannah係邊度染到沙門士箘㗎?Emma平時有冇食開雞蛋㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks oli..
      其實都唔知呀,可能食左出面d 野所以咁。 emma 無呀,所以allergy 囉

      Delete
  8. 希望Hannah同妹妹都快D好番啦!

    ReplyDelete
  9. 嘩...睇到都覺得心痛呀, Mrs Wu你要頂住呀, 希望家姐同妹妹都快d好番, 健健康康啦!!

    ReplyDelete
  10. 真係好大件事喎。希望佢地兩個都快啲好返!!
    不過安定落嚟,要再諗深一層,點解會咁,要睇吓係咪照顧環境嘅問題或者照顧佢嘅人太忙忽略咗啲野。。
    小小意見,希望唔好介意!!

    ReplyDelete
  11. hannah要快D好返, 媽媽好叻女, 加油呀! 兩個女靠晒你架~~~

    ReplyDelete
  12. 好明白你嘅心情!見到囡囡咁辛苦,你一定好擔心同好難受……
    無事嘅無事嘅,兩個都會好快好番,不過妹妹將來要小心飲食呢~~support u^3^

    ReplyDelete
  13. 嘩,真係好大件事呀,2個女又同時吾舒服,希望快D好返!!
    媽媽你都要加油,2個女好需要你support架,頂住呀!

    ReplyDelete
  14. 噢,血液都有,咁入院會好d,始終有醫生睇住可以 check 得仔細d喔~
    希望 hannah & emma 都快快好起來啊~ mrs wu 都要撐住,佢兩個好快冇事的~

    ReplyDelete
  15. 小朋友有事, 真係令人擔心....!
    現在應已治療妥當....復康了....無事的 !
    Mrs. Wu, 努力...加油 !

    ReplyDelete
  16. 血有菌真係好煩,入院畀醫生對症下藥先會快D好,Mrs Wu要加油,撐住呀﹗希望兩姊妹都快D好返啦﹗真係聽見都好心痛呀﹗

    ReplyDelete
  17. God bless your family Mrs Wu. 全家以後身體健康!!!

    ReplyDelete
  18. Mrs. Wu:
    ~比我都驚, 兩個一齊唔舒服.
    ~希望你鎮作啲, 同埋兩個小朋友快啲好!!

    ReplyDelete
  19. 睇到"妹妹成身都紅腫哂",個心都離一離,好彩最后無事!
    現在知道妹妹有食物敏感,真係要睇到實,樣樣食物都要睇清楚d,全幢屋的親人都要知呀!
    亦希望Hannah 快d好番!
    我都有藥物敏感,試過一次返大陸傷風,買了現成的藥食,腫到兩隻眼成個小魔怪咁,好恐怖!

    ReplyDelete
  20. 陰公豬,睇到都心痛!真係要提下啲老人家要小心呀,可大可小架!

    ReplyDelete
  21. 希望hannah快啲好返可以出院啦.
    你地要頂住呀!

    ReplyDelete
  22. Mrs Wu, 剛在fb見到係咪Hannah出院無事啦?好番就好了,小朋友一病,大人最心痛!

    ReplyDelete
  23. 希望女女快快快快快好返!!!我豬仔都抽過血,都係喊到拆天,我都好心痛
    所以我好明白呀!!!

    ReplyDelete
  24. 睇見真係心都實埋呀
    祝兩位千金早日康復啦

    ReplyDelete
  25. OH 咁大件事, 為妳地一家禱告... 希望好快就無哂事~~~~~

    ReplyDelete
  26. 你地撐住呀, 擔心C人, 希望快D好返呀!!!

    ReplyDelete
  27. 睇見我都替Hannah B心痛,仲要咁橋Emma B又敏感,Mrs Wu你真係要撐住呀,加油,為Hannah祈禱!

    ReplyDelete
  28. 加大油啊媽媽,祝福兩姊妹﹗

    ReplyDelete
  29. 聽到都好心痛,希望2個快快無事。

    你要加油呀。

    ReplyDelete