Thursday, August 21, 2014

加油Hannah媽媽

近期都吾知係咩事,Hannah係咁病,我既心情真係黑過鑊撈,唉! 今次又吾知點解,自星期一開始就係咁發燒,食藥就好吾食就吾好,跟住又係咁肚痾,洗佢D poo poo底褲都幾次,真係好鬼disgusting, 但我吾做又邊個會做呢?真係以後都吾想再食curry, 嘔! anyway, 因為都幾日,所以決定今朝早同佢去見醫生,雖然我都預計醫生都係會話有virus呀, 發燒就食藥呀,等等,但我都要買個安心,所以決定遲D返工都要同佢見醫生先。 同佢去見醫生,佢都不知幾開心and friendly, 真係比佢吹脹,但我見佢個weight同上次差不多,就問下醫生佢而家個percentile幾多,點知一問,而家得番25%咋,嗚嗚,我真係好吾開心,佢想當年都有成75%,而家一跌跌成咁,我個心真係實哂。 雖然話就話數字呢家野吾可以作準,但見佢瘦成咁我真係極吾開心,佢已經吾多食野,再加上佢呢排係咁病,真係陰功呀!!!! 佢吾食野呢樣野真係令我地好stressed, 次次食飯都好似食毒藥咁,係咪真係咁辛苦呢? 其實我都吾要求好高,佢肯開口食野我都已經開心到暈呀! 今年雖然已經過左一半,但我決定要努力地谷肥Hannah, 令佢脫離25女呢個名稱!!!!!!!!!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. Hope Hannah feel better soon!

    What did the doctor say?

    ReplyDelete
  2. 比啲COUSINS訓練好,兩星期後返學百毒不侵!
    Hannah, Hannah Mommy加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個方法好破釜沈舟, 唯有咁諗會令我安慰d

      Delete
  3. 點解又病㗎?媽媽加油呀!

    ReplyDelete
  4. 以前喺FB見過家姐朋友整D得意飯盒比小朋友食,譬如將腸仔剪成八爪魚,紫菜放喺飯團上做眼仔、嘴仔,又或者將三文治整成卡通人物形狀,都好似幾work,初期喺驚小朋友剛開始返學,驚佢唔慣,後來個小朋友到週末見無飯盒食,仲倒轉頭問點解無bento box添呀!

    ReplyDelete
  5. 加油!希望Hannah 快d好番!
    Hannah会否唔喜欢食唐人歺,喜欢食西歺?
    食多d蛋,可以嗎?

    ReplyDelete
  6. Hannah 加油mama 加油!!
    小朋友唔食野係stress d...佢兩歲check up ok 嗎? 希望Hannah 快D好返健健康康~~

    ReplyDelete
  7. hannah 望落真係唔瘦喎.
    不過肥瘦都其次, 最緊要健康!
    我地一齊加油呀

    ReplyDelete
  8. 細路仔發燒嘅日子我唸番起都驚,我個仔發燒時會抽筋,日子好難過,但都會過。你要加油呀!

    ReplyDelete
  9. 睇落唔覺HANNAH咁奀喎……仲有,小朋友病多兩次,抵抗力好D~第時唔會咁易病架^^
    加油呀Mrs Wu~~好快無事的^3^

    ReplyDelete
  10. 加油呀!希望Hannah快D好番,肥肥白白!

    ReplyDelete
  11. 加油呀,E家既Hannah已經唔係BB 樣
    而係一個小女孩

    ReplyDelete
  12. 你好偉大呀......不過當mama就係好偉大的 ^^

    ReplyDelete
  13. Hannah媽媽,加油呀﹗其實佢零食食唔食㗎?

    ReplyDelete
  14. 好多小朋友六歲前都會時時發燒, 妳不會太擔心 !
    加油....hannah 媽咪. 努力...!

    ReplyDelete