Friday, August 29, 2014

醫院記



終於都有時間同機會update啦,連日來既奔波真係令我地透不過氣,所以今日要返返工去休息一下! 好消息係,經過兩日係醫院既鬼地方住後,星期三已經批准我地出院了。雖然Hannah都係吾多中意食野同飲野,但起碼離開左醫院會令佢開心D,人心情放鬆都會有影響吧。係醫院既時候,真係度日如年,除左佢心情差之外,次次見到D護士醫生都已經好驚,就算幫佢量血壓都怕怕,唉,所以頭一次見佢比人按住抽血時,我個心真係碎左,見到佢喊到好似就嘔時我真係寧願有病個個係我,做亞媽既見到咁真係好傷心! 雖然salmonella係一隻好常見既菌,但小朋友抵抗力差,所以先有機可乘,希望Hannah會努力令自己食多D野,咁抵抗力多D先可以打敗病魔呀!!!! 

頭一日去到ER時,佢已經發燒了,爸爸就同Hannah留係醫院過夜,而我就返屋企去照顧妹妹,講真,返到屋企時62已經搞完妹妹,我就係做埋其他野,見到屋企冷清清,真係不是味意,而見到Hannah張床又睹物思人,唉,我個陣真係掛住個女掛到不得了! 頭一次同我分開兩晚,真係掛C得了。 第二日去到醫院探女,已經喊到變左豬頭了,原來一早又抽血,個心又實左一實,之後佢又吾肯訓,唯有抱住佢,佢係咁叫下叫下就累一濟訓左,但佢又吾比我放低佢,唯有自己坐低,抱住佢訓啦,佢地病真係令人痛心,好彩佢D菌已經走哂,不過仲要吃多2星期消炎藥先可以,本來下星期打算比佢返學,但佢身子咁差...都係遲D先吧! 經過今次,以後食野真係要極度小心,我吾可以避免出街食野,但如果再有下次,都係要選擇D正常野比佢食算數。 


第一次入ER時,喊到人都癲,唉!(8/22/2014)






星期一醫生打來話要入醫院,唉!(8/25/2014)





出院之日十分興奮,跳跳責,無時停! 不過,我寧願見到佢咁既樣呀!!!!!(8/27/2014)

後記:如果無左ipad, 我地都吾知點生存,因為佢係consider contagious, 所以吾可以走出佢房,真係悶到發慌,唯有比佢睇下電視啦,無辦法呢!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

44 comments:

  1. 真係掛死人呀。 好彩夜晚有爸爸陪。
    HANNAH B,錫哂你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩佢係一個好爸爸,如果吾係我都吾知點算

      Delete
  2. 我以前陪個仔喺醫院瞓嗰陣冇手機,冇ipad,唔記得點過添!
    Hannah好番,全家鬆一口氣,週末好好休息吓喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有無電視?
      係呀,weekend咩都無做,only hea....哈哈哈

      Delete
  3. 見到D相都真係...:***(
    而家冇事就好la....long weekend 好好rest o下~ 好快會recover:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地好快就recover...係我需要D時間 :P

      Delete
  4. Mrs. Wu終於捱過這"來回地獄又折返人間"的一週啦,一家人要襯長週末好好休息下,希望Hannah同Emma以後"百毒不侵",健康成長!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望如此呀! 我寧願病個個係我!

      Delete
  5. 真係心痛c,唔止因抽血痛,仲因见到喊到眼红鼻红。
    好彩出了院后即刻跳跳紮紮!
    Hannah B,今次出院后,希望你食多d野,令身体强壯d呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,買多D健康食物比佢!!!!!!!

      Delete
  6. KT 姐姐 (強調)見到都心痛了@@ 乖乖 Hannah KT 姐姐鍚返

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁 kt 姐姐記住買手信比 Hannah 妹妹啦,哈哈哈

      Delete
  7. 哎呀, Hannah病懨懨同眼仔通紅個幾張真係好冇陰公... 希望出院後要健健康康, 唔好再令媽媽咁心痛~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係心痛到C了!!!!!!!!>_<

      Delete
  8. 真係心痛死……

    祝身體健康,快高長大。

    ReplyDelete
  9. 嗚....Hannah 第一張相個眼神,真令人痛啊>m<"""
    依家冇事就好了,希望大家都身體健康,幸福快樂.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 健康真係好重要呀!大家都要小心保重!

      Delete
  10. 喊到眼仔都紅晒,真係心痛死,見到佢出院時精神番,真係安樂曬

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係嚇到我....可以出院真係好似出獄咁,頭都吾想望返入去呀!

      Delete
  11. 出咗院就好啦~~見到佢眼仔紅晒、無精神個樣真係陰功><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都驚呀,好慘慘!!
      健康真係好重要!

      Delete
  12. Mrs. Wu:
    ~見到Hannah 隻手插入針, 包住晒.
    ~細細個, 真係見到心都酸一酸.你當時, 一定好勞碌又擔心
    ~Anyways, 再而家好返就好. Hannah 打勝仗。 叻 叻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個幾日心情真係好差呀,不過而家已經好好多, thanks Vicky!

      Delete
  13. Glad that she's fine now. Take care

    ReplyDelete
  14. 慘慘豬的Hannah><
    希望健健康康,唔駛爸媽擔心啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 健康真係十分重要,你去旅行都要小心

      Delete
  15. aiya.... 睇見都慘 >.< 希望以後身體健康啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好慘架!
      個兩日係醫院真係生不如C.......

      Delete
  16. 頭幾張相喊完個樣真係好可憐...
    出左院就好喇. 好彩佢個面珠仲喺度.
    我都寧願佢地跳跳紮, 曳曳地咁好過病呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我寧願佢搞搞震都吾想佢軟lailai......

      Delete
  17. 真係陰公豬,我都睇到眼濕濕。
    hannah加油,要健康快樂呀

    ReplyDelete
  18. 終於出院啦﹗睇見Hannah喊到眼都腫,真係好肉痛好可憐呀﹗
    快D好返叻D四圍走來走去,做吓運動增強抗抗力呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係想同佢出去行架,不過又怕佢弱不禁風,慈母.....

      Delete
  19. 真係見到都想喊呀,好慘呀
    HANNAH要快快好返晒呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個排都係咁喊,唉!
      我都驚左...以後都要注意飲食!

      Delete
  20. 好心痛,小高見到Hannah BB喊都想喊埋一份,Hannah你要快快好番哂!唔好令爸媽擔心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都喊左幾日呀,見到佢咁既樣真係心都碎 :(

      Delete
  21. 真係睇見都心痛~好返就好啦! 做返HAPPY HANNAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,個幾日真係灰哂呀!
      thanks木木媽

      Delete
  22. Hannah b張張相都眼濕濕,睇埋佢手上都貼晒野,睇見我都心痛 >_<
    好彩總算雨過天晴,辛苦Mrs. Wu啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係心痛C我地呀!!!!!!!!:((

      Delete