Tuesday, August 19, 2014

沙灘遊


呢邊既夏天多數都係7至8月only, 所以我地要趁夏天仲係度時快D趕尾班車去沙灘,嘻嘻。 其實呢幾排早上都已經有D秋涼,真係好變態,以前既夏天都仲會熱到流哂汗,而家我要穿外套先出得街,唉,天氣變了。

Anyway, 一開始都考慮去吾去沙灘好,因為天氣好似涼涼地,我怕整病佢地呀,好彩天公造美,星期六吾算太涼,去到沙灘吾會太熱,剛剛好,無浪費一個weekend呀。 不過去沙灘真係好呢hea, 因為diaper bag不在講,仲要帶埋沙灘用品,例如沙灘席,玩沙個D野, food 等等....出門時老公又嘈我話帶咁多野,最後比佢睇完個袋先比帶出街,頂,真係要拎approval咩???? 低能....而家妹妹又要食奶又要糊仔,個度已經一ja野,仲有佢地兩個D衫呢,去沙灘又點可能吾換衫....真係好X煩! 去到meet up兩個朋友後就佢地自由活動,我地就陪坐,哈哈,其實因為天氣吾太暖,所以我地都無落水,就算去到水附近,D水凍到要即刻走(可能我自己怕凍吧!),所以我地都無比兩個小朋友落水,都係係沙灘上玩下食下咋。  朋友爸爸幫手砌castle, Hannah就做破壞王,哈哈,真係好衰呀,希望朋友爸爸吾介意啦! 不過個日妹妹就好cranky, 可能肚餓又眼訓,係咁叫,又可能怕沙沙, 但無計啦,妹妹,你要adapt架啦,呢次應該都係今年唯一一次去沙灘,下年再去時佢地兩個已經大個可以自己玩了。 我地個日玩完後都已經好累,跟住去左朋友屋企食dinner, 走既時候妹妹已經係車上食奶訓覺,而Hannah......返到屋企後因為係車上訓左,所以做左一晚鹹魚,無沖涼就咁訓左lu, 哈哈哈哈哈!!!!!!!

ps: 我地去到朋友家時,男人就負責買dinner, 而我地就係屋企啦,Hannah係咁問爸爸呢,爸爸呢? 真係痴到.....到爸爸返來個一剎那,仲要9秒9飛撲埋去仲要眼有淚光,女呀女,我都無虐待你啫,駛吾駛咁呀????????






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. 哈哈好笑呀, HANNAH B真係好癡纏,我諗CD會黐我多啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你下次問番katy and Cat就知我無誇大呀!!女多數都痴爸爸,嘻嘻,到時你就知 :P

      Delete
    2. 我讚同....細路女多數癡爸爸, CD 更少會係例外 ! ...
      因為..... CD.跟住到 DD..!! 哈哈

      Delete
    3. Hannah 真係好錫Daddy 呀!佢問o左Venus好多次,後尾一見到爸爸即喊兼跑過去攬實爸爸,好sweeto架 ~~

      Delete
  2. Hannah成個做型由頭到腳都好襯喎,Mrs. Wu叻叻!

    佢咁掛住爸爸,即係話爸爸錫到佢燶!;)

    ReplyDelete
  3. 個沙灘好大...簡直可以用一望無際黎形容

    ReplyDelete
  4. 真係好大個沙灘, 係辛苦d, 不過都好enjoy~~

    Hannah真係好識lum爸爸喎, 爸爸一定暈哂了...!!!

    ReplyDelete
  5. 小b同hannah一樣超痴爸爸, 幾乎行開一步都想喊.
    近來我地仲開始發覺, 小b唔太鐘意我, 因為佢話我成日抱妹妹喎 ~.~

    ReplyDelete
  6. 個面超帳篷你個邊都有O既? 依邊好興架

    ReplyDelete
  7. 哎呀,你地果邊就好啦,香港日日都熱到發顛呀....~__~

    ReplyDelete
  8. 呢個夏天真係冇乜熱過,天氣日日都咁好。

    ReplyDelete
  9. 咁快秋涼?!?! 仲好啦, 我好鍾意秋天架
    莫講話去沙灘, 平日同小朋友出街都走難咁款架我

    ReplyDelete
  10. 好大個沙灘呀﹗仲要無乜人咁﹗真係羨慕死人呀﹗

    ReplyDelete
  11. NY 咁快就秋涼了.....不怕太熱, 真好 !
    小朋友在這個年紀是最開心的 !

    ReplyDelete
  12. 今個summer 真係得幾日係95+度...
    我都係帶過bb妹去一次beach仲要係si 咁大把咋! 你哋就好...我哋就就唔到join你哋...woowoo...:(
    Emma 都有玩沙嗎? 佢都玩得好開心咁呢!:D

    ReplyDelete
  13. 咁快已有秋涼feel la?香港每日仲熱到爆
    囡囡係爸爸前世情人ma,wahaha :p

    ReplyDelete
  14. 嘩,你邊已經秋涼,我呢邊仲有排熱咁款。。。不過諗起落雪就覺煩。。。

    ReplyDelete
  15. 好好笑, 女係CHI BABA多D :P

    ReplyDelete
  16. Mrs Wu你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete