Thursday, August 14, 2014

倒數兩星期


仲有大約兩星期左右,Hannah就會返學了。 見好多媽媽都準備了好多野返學,而我真係一樣都無做過。 可能我自己覺得呢邊D學校都好似吾多formal, 吾駛穿校服,又吾駛好準時返,同普通daycare無咩分別,所以話返學其實都有點兒勉強,同埋之前都問過學校需要帶D咩返學,佢都話係帶D尿片同一套更換既衫褲,in case佢濕左都可以換,所以我更加吾需要點準備啦。 Anyway, 之前去報名時我選左9月份係part time, 由9點至12點左右,比Hannah去適應下先,到10月就正式全日,希望佢到時OK啦。 我完全expect佢會爆喊,始終由細到大佢都係屋企人湊,雖然有其他吾同既小朋友一齊玩,但屋企人點都吾同D,而家去到學校,全部都新環境新同學新老師,以佢咁細膽既作風,喊爆係必然的,但我覺得呢個係必經階段,所以我寧願佢早D入學啦,  反正而家係99度,Hannah都無咩做,有時放工去湊佢,佢都係hea住咁跑來跑去,不如比D細藝佢做啦! 有時weekend佢都好悶,係屋企好似游民咁,都吾知有咩比佢做,我就忙到7彩呀,又要煮野佢食又要煮比妹妹....頭都暈呀! 

9月份係我既生日月份,而咁岩老公又有幾日假,可能去LA個邊探佢cousin, 順便同我慶祝,嘻嘻,雖然吾知去吾去得成,但帶住兩個女去旅行都係第一次,好緊張呀,不過我地成3年無去過trip, 真係好期待(如果去得成!)就咁plan都覺得好開心呀,哈哈!雖然係幾麻煩,但要我丟低佢地兩個去旅行我又吾捨得,哈哈,慈母! 算啦,辛苦D我覺得都值得既,最麻煩係吾知點餵妹妹solid咋(now 9 months)....有咩意見??










:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 嚟 LA 玩好呀!有咩需要呀?
    妹妹食方面㗎提議:
    有心機可以焗粥仔,煮麵;方便 D 可以食包,蒸 yam, 牛油果,香蕉, apple sauce ; 容易 D 就食 baby food/ baby snack....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要car seat & stroller, 真係好似搬屋咁呀!!!!我都係無心機個個,所以都係rice cereal算,哈哈

      Delete
    2. 我有多個 infant car seat 可以借比你。如果你地租車可以租埋 car seat. stroller 可能會借倒。
      如你地 comfirm 嚟,有咩需要 FB 我啦,呢度我驚會 miss 咗 D message 呀!

      Delete
  2. 咁Hannah算唔算返幼稚園啦?佢適應咗就唔喊㗎啦,可能仲鐘意返學tim

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該係幼兒園,希望佢會盡快適應啦

      Delete
  3. 唔知Mrs. Wu見到Hannah喊到楚楚可憐時,會唔會喊得仲傷心過個女呢? 可能要做定兩手準備,叫老公帶阿女返學好喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我未必會喊,不過會心酸!
      我老公吾可以去,因為仲難纏, 比6299 湊去好過,哈哈

      Delete
  4. 吾駛穿校服,又吾駛好準時返 <-- 咁正既!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊d 學校係唔駛穿校服架,除非private school 啦,所以我講勉強算係學校ja,.因為都唔似

      Delete
  5. 可以焗粥仔呀, 好似我地去台灣咁, 之後加D BABY FOOD, 然後挖下生果俾妹妹食~
    希望你去得成丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 焗完就吾駛煮?咁好方便喎...你用邊個焗呀?

      Delete
  6. 你兩個囡囡好白淨好可愛
    可以食包包加baby food, 頂住幾日先?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾日應該都OK既,或者買D baby food都OK卦

      Delete
  7. 你就好喇~可以去旅行,我已經唔記得飛機係咩樣! T.T

    ReplyDelete
  8. mrs wu,我都係九月生日架,嘻嘻....我冇記錯,你好似九月廿幾號 (係咪 24 ?),預祝你生日快樂先,heehee ^^
    去 LA,你就好啦,一定好 happy ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,多謝sammi.....係呀,24呀,你好好記性呢!
      未去得成住,不過諗下都好開心 :P

      Delete
  9. 我都覺得比佢地返學好,就算係玩,都好過留係屋企咁悶!
    妹妹笑得好開心!
    我亦贊成就算辛苦,都帶埋兩姊妹去旅行好,免得心掛掛呀!
    預祝Hannah B快d適應學校新生活及旅途愉快!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,會掛呀,其實都吾覺大不了,係多野拎咋

      Delete
  10. 雖然仲未有小朋友,不過一同老公講起第時有小朋友之後去旅行,佢即喪話諗下都頭痕。我見好多老外好勁...湊住兩三個小朋友出遠門都好似無難度一樣。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實慣左真係無咩難度,不過當然無小朋友一齊去肯定方便百倍 :P

      Delete
  11. Emma妹妹可愛到暈, 帶佢去旅行一定好開心~~

    就咁帶米糊就最方便, 同埋妳都仲有人奶架嘛? 加埋應該都夠營養了 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 米糊加fruit都應該OK卦,如果吾係會好煩!

      Delete
  12. 帶rice cereal 同埋樽裝solid food. 提早講聲生日快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea,我都係咁諗,一餐半餐應該無問題既
      thanks yanyan

      Delete
  13. 係辛苦但好開心~焗粥都好得架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,你早排都同anki去日本,有咩tips 呀?
      嘻嘻,9月幾呀?

      Delete
  14. I used a lot of Plum Organics pouches. A bit expensive but very convenient.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, it's definitely convenient....but i never tried to feed them that kind of pouch.....

      Delete
  15. 可以焗粥仔或者開糊仔加baby food,快靚正唔使煩
    帶佢哋去玩係辛苦D,但比起玩到心掛掛,我覺得一齊玩都抵

    ReplyDelete
  16. 九月去旅行, 一定去得成, 帶著兩個女, 家庭樂, 甜到入心入肺哩 ! _

    ReplyDelete
  17. Emma b好興奮喎,見佢爬爬啲相,塊面仔好似好番好多?
    生日去旅行順便家庭樂,雖然辛苦啲,但見到兩個寶貝女開心都一定值得架 

    ReplyDelete
  18. Hannah就快返學,意味著大得更加快,好唔捨得添!好懷念好bb的Hannah呀!:D

    ReplyDelete
  19. HANNAH B喊你會唔會唔捨得?= )
    去旅行好開心呀!比我我到時買現成BABY FOOD算囉。

    ReplyDelete