Tuesday, August 12, 2014

雪條廣告


夏日炎炎,食條雪條真係精神為之一爽,哈哈! 當然連我家大小姐都不例外,有邊個小朋友吾中意食雪條! 睇佢食雪條食到咁樣衰,係咪想打佢,哈哈哈哈哈!

題外話,呢隻HD雪條前排減價,USD$8成15枝,叫我點可能吾買,哈哈哈,真係益自己



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. That's really cheap. I usually pay $4 for a box of 3.

    Yummy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i bought it from Costco and they had promotion.....yummy!

      Delete
  2. Hannah嘅雪糕雪條食相可愛過周秀娜好多好多!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,原來周秀娜賣過ice cream 廣告? 咁Hannah應該吸引D吧,哈哈哈

      Delete
  3. Hannah 可以成支食咁正呀XD
    邊樣衰! 仲好cute & 食得好clean呀:)
    我哋冇試過成支俾bb妹拎住呀...唔通又係over protected咗?:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢趕吾切食,所以我地要一路幫佢食下佢先食得哂,哈哈哈! 而家我吾理lu....不過我都好少比佢食呢D,佢又好少lur住要食既

      Delete
  4. 平過牛奶公司, 真抵食.
    見到hannah個樣我想食埋一啖就真!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係超抵,我吾買對吾住自己,哈哈哈

      Delete
  5. 我喺香港華潤見到雪糕賣79蚊,番嚟要再入貨至得。

    ReplyDelete
  6. 好抵AR~~~你俾曬一條佢食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成條比佢,不過佢食得好慢所以我地要係隔離幫佢食,哈哈

      Delete
  7. 嘩!好開心呀!攪到我流晒口水呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5d買食下啦,夏天食雪條真係好好好爽

      Delete
  8. USD$8成15枝,嘩,好抵呀,你有冇食?

    ReplyDelete
  9. 好味到, 佢都唔理你影佢的食相 :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢咁中意食,真係吾理得我lu :P

      Delete
  10. 個女食雪條想打??我第一次聽做人阿媽會咁講自己個女的,wahaha

    ReplyDelete
  11. 嘩~ 平到咁, 唔食對唔住自己呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,所以呢排係咁食,而家真係對吾住自己.......

      Delete
  12. 啊....點解 hannah 食到頭擰擰...一邊食一邊頭又轉, 眼又轉...!
    題外話....我曾有個英國朋友講, 佢話可以用 not expensive 來代替個 cheap 字去形容食物...
    除非話那些垃圾食物喎.....唔知美國的英文是否也是這樣..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係度扮哂野,哈哈!
      umm...我地都會話D野cheap, 但好少話D food好cheap既, 不過我好少留意,下次幫你留意下,嘻嘻

      Delete
  13. 咁平!2Y喺度都日日食,因為香港貴成倍。

    ReplyDelete