Tuesday, September 2, 2014

惡夢完結

惡夢完結後我地就差不多成個weekend都留在家中,因為怕Hannah出去又會易病,而家湊妹妹又煩D,要煮好多野,所以我地都係少左出街了。 本來今日係Hannah第一日返學,但因為之前病得咁嚴重,所以我只可以postpone到適當時候先返。 其實都吾差得幾多,早返遲返都係學費問題,但佢而家抵抗力仲係差D,所以吾想佢又病,唯有遲D先啦。 係屋企,吾係話無toys, 但好似硬係好悶咁,不過我又真係十分忙碌,無時間陪佢地,星期六早上又要get ready for lunch, 真係無停過手呀,之後又要準備dinner, 又要餵粥比妹妹,真係人都癲! 不過呢幾日都有抽到少少時間陪佢地,嘻嘻,佢地兩個迫埋係架車車入面,好搞笑呀!! 


呢隻豬近期晚晚都喊,我真係頂佢吾順啦!有好多晚我都由佢自己喊,不過喊左好耐都吾肯停,有時累到連起身都吾想,所以....吾好怪媽媽,要照顧兩個已經要兩倍時間,所以你晚上記得訓好D呀!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 comments:

  1. Yay! Hannah is better now!

    My son was sick all the time when he was in daycare, but some kids were OK. I think it depends on the kid.

    ReplyDelete
  2. 等佢好番哂至返學啦。
    妹妹大個咗好多,仲係咁好笑容。

    ReplyDelete
  3. 妹妹成日夜晚喊,會唔會係出牙仔呢?

    ReplyDelete
  4. 好返晒就好喇, 兩姐妹相親相愛坐車車好sweet
    再大少少, 兩姐妹自己玩自己搞掂, 媽媽你就嘆好多架喇, 加油

    ReplyDelete
  5. 見到兩個都笑面迎人就安樂哂啦!

    希望妹妹快D一覺瞓天光啦!

    ReplyDelete
  6. 過多幾日先返學都好, 等hannah回復下元氣先!

    ReplyDelete
  7. 湊兩個真係好唔得閒。你嗰邊有無好似香港啲鍾點咁,可以幫輕下?我仔之前有一排都係成日醒,依家好好多。加油!

    ReplyDelete
  8. 兩姐妹好番就好啦,返學太容易病啦,畀Hannah b過一排先返學都好呀!
    雖然有得揀小朋友一定鐘意出街,不過屋企都未必會悶呀,Hannah b又可以同Emma b一齊玩下 :)

    ReplyDelete
  9. 太好了,太好了,雨過天晴,一天都光曬,希望大家& 大家的BB 都健健康康,咁我地就冇咁辛苦了~~
    嗯,有兄弟姐妹一齊真好,有個伴一齊玩,感覺真係唔同D,開心好多喔 ^^

    ReplyDelete
  10. 抖吓先返學啦,一人多小朋友多又容易出事,媽媽都要加油呀﹗

    ReplyDelete
  11. Mrs Wu —定最怕weekend.
    張相超sweet!

    ReplyDelete
  12. Mrs. Wu:
    ~我覺你兩個女, 好相親相愛. 大家坐係車車裡面一齊玩!!!
    ~你又要返工, 又要煮, 還有看住兩個小朋友, 比我都攰啦!! 但你已經做得好好.

    ReplyDelete
  13. 女个迫麻一起,反而觉好sweet!
    妹妹笑得好可愛呀!

    ReplyDelete
  14. 太鍾意emma的笑容喇~~~ 暈低!!!

    ReplyDelete
  15. 母愛無限,母親最偉大……加油!

    ReplyDelete