Monday, September 8, 2014

本周回故

呢幾排都勁悶,weekend簡直就無出過街,就算吾係因為亞妹煩,都覺得吾知去邊好,唉,悶爆!本來星期六去個park到BBQ, 但老公話如果BBQ,不如叫朋友來好過啦,咁問完朋友後佢地話OK,所以最終我都係留係屋企,哈哈! 不過吾緊要啦,起碼我都算有朋友來探我地,無咁悶呀! 佢地剛剛生左個女,好得意呀! 我好掛住咁細個既BB,不過又好怕再deal with呢個stage....都係玩人地個D算吧,哈哈! 不過因為落雨,我同朋友就留係屋內陪BB,男人就出外去燒啦,嘻嘻嘻嘻嘻! 佢地真係好好客,買哂野食咁,真係好well prepared....我只係提供場地,真係好鬼衰!!!!!! 

BB is sooo cute!!! 



星期日,本來無咩做,又臨時臨急話落去佢brother度食dinner for 中秋節,真係吾諗下人地有無plan, anyway, 落到去我都無點食野,原因? 好簡單,同D吾中意既人食野又點會開心,我寧願吾食,就算有D咩山珍海錯, 如果同D吾岩咀型既人一齊食,真係背脊骨落。 況且,佢地屋企係用island來做飯桌,又要高又要坐得吾舒服(因為張椅無back),D小朋友仲吾方便,所以次次去都係企住食,勁煩!仲要佢地係得4張椅,擺明就係拒絕人客型屋企啦,所以我真係極之十分吾願意去佢地度食飯,勁吾舒服! 跟住,99又話我地吾餵Hannah,又話性....但人地個仔就有成4大護法照顧,我99就更加係隔離餵飯加clean up...幾好服侍,跟住仲要cut埋生果,見到佢地咁既咀臉真係想嘔,所以我都吾想再逗留,拿拿臨餵完Hannah就閃,無咩好講!返到屋企先叫自由自在,而家睇緊屋,真係想5D搬吾想對住佢地呀!!!!!!!!!!!!!! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 而家睇緊屋 <- Yay!!! It's about time!

    Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. just the beginning...but will make it happen one day :P

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 我覺得Mr. Wu好醒呀!提議喺屋企BBQ,成功避過喺公園落雨嘅麻煩,叻叻!

    比著我係妳,我都唔願食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁岩je.....不過我地兩個出去係吾方便既

      Delete
  4. 希望你快d搵到屋, 唔洗再睇呢班人嘅嘴臉啦, 但係如果搬左, 邊個幫你湊女呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個問題.....應該會請nanny, 無辦法呀!
      所以我都可能等到佢地返哂學先搬

      Delete
  5. 呢個BB超級可愛,無見佢一排,大個咗好多添。大家都有咁上下大嘅BB,話題特別多,等啲男人去燒嘢食,你哋可以傾餐飽喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次一齊去打邊邊or bbq啦! 咁你可以幫我地湊住3個,哈哈哈

      Delete
  6. Mrs. Wu:
    ~燒野食, 都好呀!! 燒野食啲食物特別好食!!
    ~cd bb 呀!! 她真係越黎越cute cute bb
    ~點解, 大家都係孫, 點解差咁遠?? 不過都唔好理, 唔好比較. 你親手帶大自己小朋友, Hannah & Emma 一定會同你close好多
    ~就黎置業, 恭喜晒!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實vicky, 我無事架,見到係會嬲D,見吾到就開心哂,嘻嘻!

      Delete
  7. Mrs.Wu, 只有四張椅, 要企係度食飯.....真係難頂 !
    唔去食好過.....
    預祝妳地 早些僑遷歡喜, 恭喜恭喜!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,其實我都吾想去,食得咁吾自在!

      Delete
  8. 睇到最後你話睇緊屋~~yeah! 中秋飯嗰part 睇到嘔都笑返XD

    ReplyDelete
  9. 妳講個BB得意, 我覺得Emma妹妹可愛好多丫 :p
    其實, 有兩個咁可愛的囡囡已經好幸福啦, 樓下家人算吧啦, 唔好俾佢地影響心情~~ 追月夜快樂! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實個個BB都好得意,嘻嘻嘻!
      無影響既,但都要呻,嘩哈哈

      Delete
  10. 會郁嘅CD相呀!係啦,我同阿YAN一樣,都覺得EMMA得意啲。
    MRS WU, 去完你屋企DONDON話要買新PROJECTOR哈哈。
    一齊睇屋啦,第一站。。。SYOSSET!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得CD好得意呀!!
      哈哈,叫dondon去埋katy屋企睇完eric個個先買啦....佢個screen超大,哈哈哈!
      好呀,我已經叫朋友幫手搵agent....就算無咁快手搬,睇見幾百次都好!

      Delete
    2. Too bad I cannout join you guys. Next time la.

      CD is bigger now and she's very cute.

      Delete
  11. 講得啱呀. 同啲唔鍾意既人, 食咩都唔開胃! 呢期仲要見完又見!

    ReplyDelete