Wednesday, September 24, 2014

生日快樂


祝我生日快樂
祝我生日快樂
祝我生日快樂
祝我生日快樂

今日又大一歲啦,嘻嘻嘻,問我幾多歲?咪年年16囉,嘩哈哈哈哈! 呢排都幾忙,因為工作上有個同事離職,要pick up番佢做落既野,雖然吾係大不了,但對我來講都有影響,你知啦,平時我係office寫blog, 好得閒架ma, 真係影響什深呢,加上今日開始請3日假休息/hea...所以迫哂所有野係放假前呀! 本來諗住今日生日休息,但工作又未做哂,所以要work from home搞埋先,算啦,受人錢財提人消災,都吾係咁差既。 anyway, 做野先,希望我有個愉快既生日,嘻嘻!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 生日快樂、身體健康、事事如意、一家四4幸福快樂^^

    ReplyDelete
  2. 聽日先做啦,today 盡情玩!
    Happy 16th Mrs Wu!!

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Mrs. Wu!!

    祝一家四口、笑口常開,早日覓得如意新居! ;)

    ReplyDelete
  4. 生日快樂,大仔+兩個女都聽哂你話!

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu:
    ~生日快樂, 希望你快啲趕工, 完全休息下. 你都好耐無放假!!
    ~祝你心想事成, 身體健康

    ReplyDelete
  6. 生日快樂,身體健康, 心上事成呀

    ReplyDelete
  7. Happy birthday~~祝你身體健康,笑口常開,青春常駐^^

    ReplyDelete
  8. MRS WU,生日快樂,身體健康,MR WU 、HANNAH、EMMA 聽晒你話,鍚晒你~~
    仲有,快D 搵到靚屋搬,心想事成,開開心心^^

    ReplyDelete
  9. 遲來的生日快樂!! 兩個寶貝鍚哂妳, 聽哂妳話~~~ :)

    ReplyDelete
  10. Happy birthday to Mrs Wu ^^
    祝你同Mr Wu恩愛幸福,Hannah & Emma健康快樂 :)

    ReplyDelete
  11. 祝 Mrs. Wu 年年都青春快樂, 日日開心, 兩女乖巧聽話.....!!
    Happy birthday.....!

    ReplyDelete
  12. Belated Happy Birthday! 身体健康!心想事成!
    有人離職,留低的同事都係超忙呢!!

    ReplyDelete
  13. Mrs Wu, 願你天天都快樂!一家幸福滿滿!:D

    ReplyDelete