Wednesday, September 3, 2014

人情紙咁簿

從hannah 出院後,更加覺得人情紙咁簿, 不過都係因為同同事傾開先覺得原來係應該咁既,而之後同bb 妹媽媽講過,佢都覺得好過份,大家又覺得呢?

其實我自己又覺得無咩大不了,可能我無expect 過任何野啦。 今日同事問開 hannah 點樣, 我就話無咩野啦,講下講下就話 hannah 係個度無咩做,又驚,又無人探佢,得我地兩公婆,咁同事就問, 下,你6299 無去探咩,我答無,佢就好shock!  可能覺得作為爺爺嫲嫲,自己個孫入醫院都唔探有無搞錯, 其實一早都無期望佢地會探,所以真係無所謂呀,不過經同事一講,又覺得佢地好似有點兒那個,就算佢地幾唔中意我地都好,hannah 都係佢地個孫,唉,如果我爸爸媽媽係度,一定立即去醫院探我個女啦!我同自己講,都無咩大不了,佢地係屋企幫我睇住個細女就ok 了。 不過有晚由醫院返到屋企去99 度接番妹妹, 我62 本來問我間醫院係邊, 打算跟老公車去醫院探hannah, 點知 99 一句"有時間咩?你有時間都留係屋企,我要煮飯"....我即刻o 咀, 都唔想 get involved,  其實探唔探係另一回事,62 有心想趁有機會探下 hannah,  點知99 咁講。。。。唉,真係好衰!!!!

因為個幾日唔係屋企食飯,之後個日食dinner 時,平時係我幫手由廚房拎餸出飯枱, 咁個幾日好忙又擔心,所以無點幫手,有晚去到,我老公細佬個老婆幫手,見佢行出行入以為佢搞掂啦,點知望下枱面,o 左咀,佢only 拎左自己同自己兩個 kids 既飯,好似我99,我同老公個d 就無裝, 我真係好想話佢個 8 婆,呢d 咩人來架?我唔望你會幫我,但都唔駛咁je!?? 係無兩句因為我都睇佢唔順眼,呢d 人真係自私到暈, 完全係有公主癌,以為自己大x 哂, 我同老公講番,佢話以後唔好幫佢裝飯, 其實自己諗住大家同一屋詹下,唔駛咁je.... 點知。。。。。。佢就係覺得我地好蝦所以咁,但我就唔認同,好似佢個女,叫佢做野又過累又話性,跟住有次仲話番我轉頭話點解唔幫佢拎飯,佢6歲啦,唔駛下下要人幫,反而佢要幫我地手,如果佢係hk 會被列為港童,而佢 parents 會擺放係博物館比人望下呢隻絕種動物係咩樣!!

放心,無 hard feeling,  因為真係慣左,個個都話我Eq 高,可以對佢地咁耐,哈哈,如果有機會我都想走,起碼暫時都未有能力住,鬼叫自己窮,頂硬上,加油 hannah 媽媽!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

50 comments:

  1. 6299尚Ok,個sister in law 真係小家!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6299 ok la..... 個條8 婆就不願置評!

      Delete
  2. 唉,咁既人多的事,留返啖氣暖肚呀!
    你99, 62,又真會吾去探下孫,?? 平時係咪幫手湊弟婦既孫都好忙呀?
    不過,都唔好諗一咁多傷神既野啦!

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu對住依家人真係被迫train到好好EQ,畀我都覺得好嬲呀,自己個孫點會唔緊架,你62都有心,但99唔洗咁一句得埋去啫!唯有阿Q啲咁唸,其實你99要湊咁多個小朋友,佢優先係要照顧好屋企o既人,咁你地先可以放心全力照顧Hannah b呀!
    至於Mr. Wu個弟婦,真係不知所謂呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來叫弟婦,諗左好耐都唔記得點稱呼呢個8 婆,哈哈!佢不嬲都係個8 婆,所以無朋友 哈哈
      其實我無怪佢地既,我同你諗法一樣,都係知佢地幫手湊妹妹我地先可以有機會安心湊hannah b..

      Delete
  4. 送2 個F 俾你, Forget & Forgive!
    唔係為呢d 唔值得你尊重的人而唔開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無吾開心呀! 係當一件有趣事同大家分享咋

      Delete
  5. 最緊要Hannah & Emma唔好pick up佢哋嘅惡習同自私自利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定吾會,因為我同老公都吾係D咁既人

      Delete
  6. 起碼62叫有心想探既. 99可能真係忙得制, 覺得唔可以無左62咁得力既幫手卦.
    btw, 話人公主病好喇, 做乜咒人公主癌 XD XD XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,或者係啦,不過無hard feeling....真心的!
      嘩哈哈哈哈,呢個吾係new terms話人有公主病咩? :P

      Delete
  7. 加油hannah媽媽, 你冇咩感覺係岩嫁, 因為唔洗為D 無關痛癢既人唔開心~
    支持你~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,我無吾開心呀,當一件有趣事同大家分享咋

      Delete
  8. 睇見都火火哋~
    但....咁講啦...
    我抱有一個宗旨, 就係唔理人哋點, 我做我應該做的事
    佢唔幫我裝飯係佢小家, 我唔會同佢一般見識, 因為我有家教
    佢咁嘅態度, 小朋友耳濡目染, 都唔會好得去邊, 第日佢又自己受返, 因果報應, 個天會公平的
    加油hannah 媽

    ReplyDelete
    Replies
    1. whats goes around comes around.... 個個都係咁講,嘻嘻!
      我無咁小器,不過我而家裝完放係入面叫佢個女幫手拎....比佢個女做個孝順女之餘又吾駛我走咁多轉,win win, 哈哈

      Delete
  9. 你咁大量, 兩個囡會學到你咁有美德架! 我地要有身教, 唔同佢地一般見識~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地簡直無見識,我真係吾同佢地一般見識呀!

      Delete
  10. 加油呀Hannah媽媽,住得近又一齊食飯,真係好多衝突,希望你早日可以脱離呢個環境啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我慣左,無咩大不了,哈哈!
      不過都想5D走人

      Delete
  11. 嘩,佢咁自私架,佢個仔、女第時一定同佢一樣....咁衰,嘻嘻.....
    噢,嫲嫲點解唔去探HANNAH 啊? 佢有冇講過掛住HANNAH 啊? 佢成日湊HANNAH,冇見一、兩日都應該會好MISS啊,定係佢本身真係好忙還是佢都唔舒服啊?? @@"

    ReplyDelete
    Replies
    1. um...sammi真係好溫室,諗既野都十分正面,呢個世界好醜惡架,如果你老公有個咁既家庭我相信你吾會咁正面!

      Delete
  12. 我諗你99都係因為攰至咁講嘢㗎啫,不過你老公個弟婦就真係.....你eq真係好高,如果換轉係我,一早已經爆粗鬧佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無怪99既.....都已經慣左!
      佢個8婆真係令人見佢前面打佢後面

      Delete
  13. Mrs. Wu:
    ~其實, 你62都有心去醫院嘅!! 只係99 唔比!! 其實, 你6299肯揍孫, 煮埋飯. 都已經算係咁. 但錫到啲孫咩程度, 就另再別輪. 不過, 現今真係, 唔係個個6299肯咁做
    ~不過, 你keep 到無hard feeling. 你好勁啦!!
    ~你有咁嘅心, 拎餸出飯枱, 係禮貌表演, 你唔好因為人哋自私, 你唔再由廚房拎餸出飯枱, 因為依啲係你show 到respect 嘅行為,唔好因為人哋自私, 你就改變. 你唔係好蝦. 只是你比"老公細佬個老婆"更成熟. 更了解尊重人嘅態度

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我吾係表演,都吾係想人地讚我乖等等,我係覺得99都幫手煮飯,幫手拎D餸出來已經係我可以做既事,我諗正常人都會幫手,係個8婆吾正常je...哈哈哈!
      我而家裝完放係入面叫佢個女幫手拎....比佢個女做個孝順女之餘又吾駛我走咁多轉,win win, 哈哈

      Delete
  14. EQ高幾時都對身體好!不要放上心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無放係心呀,覺得好搞笑咋!
      講完就忘記了

      Delete
  15. Mrs wu, 你eq真係好高!佩服佩服!
    如果係我可能頂唔順返香港了。。。
    加油,Hannah有個好媽媽,大個一定好有修養

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢D係train出來架...哈哈!
      希望Hannah大個都會有咁高EQ啦

      Delete
  16. What a bitxh! Very Selfish. When my son was at emergency, my parents and my brother rushed to hospital to help and visit Bebi. 6299 are busy to take care of kids, and i understood they don't have time to visit Hannah. However, the bitch can take care of her own kids. Then 62 has time to go to hospital.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The first night I went back home from hospital...my 99 had to take care of their kids because they needed to go out for their reasons.... whatever, I don't care anymore!

      Delete
  17. Your EQ is off the chart. I can't stand people like that.

    ReplyDelete
  18. 你62ok, 99好直,個女人原來都非常睇你地唔順眼,做到咁出面,個女,我会話佢6歲了,叫佢幫手拎,做个好榜样比其他细既睇!

    ReplyDelete
  19. 呷完又係一個strong mum, 加油丫Mrs Wu~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,係架,呻完都要面對佢地,慘!

      Delete
  20. 第一次聽你講about 99 唔俾62 去hospital 真係好火架! 我明白可能hospital 有germs 而佢又要睇小朋友可能唔方便去...但都唔洗咁講野...最多話打電話, video chat 見0下Hannah 冇事平安咪得囉...cooking is that important?@@
    你真係好野一D都唔嬲...勁!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 慣左就無咩好嬲啦,無期望就無失望,得過且過就又一年架啦!

      Delete
  21. 你99真過份。現在怎樣對人,人家也會怎樣對佢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,所以我都吾會點對佢地好呀!

      Delete
  22. 最緊要自己小朋友無事,d無謂人唔好理啦,加油 hannah 媽媽!!

    ReplyDelete
  23. Mrs Wu, 在這裡,小高祝你們一家中秋佳節快樂!你們有吃月餅嗎?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係office食左小小,我屋企無買呀!
      祝小高中秋節快樂!

      Delete
  24. 加油 hannah 媽~~我地咩時候都支持住你嫁

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. 呢個世界真係乜人都有, 冇 hard feeling 就good 喇, 冇謂為左呢d人動氣傷身!

    ReplyDelete