Wednesday, September 17, 2014

瘋狂購物


女人既錢...真係好易賺! 近排係咁買,真係好快破產呀! 首先係開始去carter's 幫兩個女入貨,買買下又成 USD$120, 之後, 又有成$30 carter's cash back, 真係再去都吾知買咩好呀! 跟住,因為又要買番D襪比Hannah, 好彩有張gap gift card頂下, 如果吾係又出血,仲有就係係kohl's度買左好多好多好多野, 因為佢有30%off, 仲有買滿$30有$10off(小朋友衫),仲有free shipping, 梗係要買下啦, 因為天氣開始凍,要幫Hannah買番D底衫, 見carter's D 底衫又平,當然要買D啦,而妹妹又買左D footed PJ, 真係好和味呀!最最最重要係,今日見到有40%off coupon, 嘩,真係忍吾住手呀,因為係所有野都40%off, 而我咁岩又要買個個car seat比妹妹, 見本來我想買個個係$270, 減左之後都係$160左右,仲要有$30kohls cash back比番我(即係我可以係kohls度買多$30野),嘩,真係好大鑊呀!!!!!!就係因為呢個40%off, 搞到我係咁買,最後原價係$400幾蚊,我就大約$260買左,雖然都係好多錢,但買完之後真係好鬼爽,哈哈哈哈哈!所以話,女人錢真係好鬼易賺!!!! 等D戰利品來時再同大家分享,嘻嘻嘻!

另一樣係,我平時會係office附近買書比小朋友,之後偶然間去到一個website, 佢地係賣used book, 但佢地係charity, 我地買一本書,佢地就會捐一本書一D有需要既國家,我之前order過一次,D quality係一般,始終都係used, 但我覺得無所謂,反正平時如果去library都係同人share, 而且又吾係真係好差好差,佢地都係睇je,吾係食,同埋幫到第二D人我又覺得好開心呀!總括來講,我又慳左錢買新書,而佢地又會捐助,真係win win呀! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 其實Mrs. Wu精明又慳家,買嘅全部都係比小朋友必須品,絕對係好媽媽呀!

    不過女人買起嘢嚟,就算唔係買比自己,但睇見一大堆戰利品都好滿足lu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一D都吾好媽媽呀,我好多時都係是但買D野咋....我嫌煩,哈哈

      Delete
  2. 生女真係特別敗家, 我等睇戰利品呀!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係敗到....不過敗得好開心,哈哈哈

      Delete
  3. Replies
    1. 好呀,收到後會post...不過全部都係我D女架,嘻嘻

      Delete
  4. 我地財爺話 " 只靠慳錢是不能致富 , 都係要搵多D錢才可以富貴"......
    因此搵得多, 自然會洗得多....!
    Mrs. Wu, 洗得多, 自然有人會搵得多......哈哈

    ReplyDelete
  5. 唔怪得 CD 有咁多衫 from Emma 啦。Heehee.
    你好叻呀。我買CARTERS都係去舖頭買(咁耐買過兩件),我昨天都喺KOHLS買嘢, 點解得FREE SHIPPING and NO DISCOUNT 嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我多數係買比Hannah, 偏心媽!
      你吾話我知你買野? 我琴日有成40%off 呀!

      Delete
  6. 您要用佢地公司的信用咭先有可以apply discount 㗎. 不過kohls D貨overprice 好多㗎就算加埋discount 都唔夠target 或Walmart 平 (Same brand name , same style)

    ReplyDelete
  7. 不過折上折都ok . Try
    SPLURGE30

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Winnie呀,我琴日有個code有成40%,所以先買咁多野咋,40%後真係好平,吾買吾得呀,哈哈哈哈哈!

      Delete
  8. 有時買嘢俾小朋友真係會買到驚o架!尤其是係換季時候呢!但買嗰時真係好爽!^v^

    ReplyDelete
  9. 講左咁耐, 不如影啲相黎睇下分享下你既喜悅 :D

    ReplyDelete
  10. Wakaka...超級認同!女人錢最易賺!無論去到咩年紀都可以買一餐...XDD

    ReplyDelete
  11. 唔好話你啦,我係hk見carters有60%off + extra 25%off都忍唔到手!

    ReplyDelete