Thursday, September 18, 2014

怪獸


有怪獸家長自然有個怪獸家庭啦! 講真,我講佢地都講到煩,但有D野真係有時不吐不快呀! 好似呢期,cousin姐姐晚晚都話我吾拎埋佢碗飯同叉,我真係比佢吹X脹,佢自己已經6歲幾,自己拎野已經吾係一個問題,仲要我去服侍佢,真係開玩笑嗎? 我日日放工去湊兩個女已經好累了,佢吾幫手不特止仲要take it for granted, 係,我99可能spoil慣佢,但係我字典入面我無必要要spoil佢囉,真係好黑我憎!如果個個係我個女,我一定炳到佢一鑊金,邊有可能有個咁既人架? 就算係公主病都吾好叫我去服侍囉,低能! 最大問題係佢老母日日都係度,都吾會話佢,只係顧住自己餵個仔,跟住食完就坐係梳化等運到,呢D咁既人,真係good luck呀!吾知幾時先可以離開呢個鬼地方,但真係見到佢地就憎呀! 我決定以後都吾會幫佢地拎飯,有咩就自己拎啦,PK!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 加油呀!祝你早日離開呢班怪獸。

    ReplyDelete
  2. 嗰個媽媽好有問題............唉......害咗下一代~

    ReplyDelete
  3. 其實佢亞媽好有問題...我覺得你唔需要幫人服侍埋個女囉, 自己個兩個就話要照顧者, 人地個d就等人地自己攪番就好喇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無特別話幫佢手,只不過我幫99手拎飯菜上枱咋

      Delete
  4. 下次妳入廚房幫手時應該捉埋佢入去幫手!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 如果真係公主就連飯都人地餵啦 7:P

      Delete
  6. 哩D咪係有其母必有其女~~講嘢咁無禮貌,一定唔可以幫佢~

    ReplyDelete
  7. 完全係俾父母害o既囉, 真係希望妳早日離開獸穴~~~

    ReplyDelete
  8. 吓?當咗MRS WU係阿四咩?
    快啲同我一齊去睇屋啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食屎啦,我做我D女既ah 4已經吾多願意,何況佢地!
      睇屋? 你搬咁遠好難一齊睇wor

      Delete
  9. 哈哈,last 果兩個英文字真到位 XDD
    其實佢都好意思o既,6歲幾唔細啦,最慘佢父母唔教,真係um 頂.....><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我想寫中文架,不過兒童不宜,所以算啦!
      佢比人寵慣,所以咪咁囉....至憎D怪獸兒童

      Delete
  10. Move 得快好世界~~
    冇人教(定學父母)so sad...

    ReplyDelete
  11. 好快就自己受返。。放長雙眼。。不過又咁,點都係自己人,可能到時又有另一啲新嘅問題,
    你都要一齊面對
    唉,屋企冇得揀係好慘

    ReplyDelete
  12. 吓?冇手架,唔識自己拎碗筷,6歲都唔細架啦,以為自己真係大小姐、公主呀?
    呢D細佬真黑人憎,真係打把佢><

    ReplyDelete
  13. 怪獸父母禍害下一代,我睇到都想踢佢地一脚,又或贴個”港媽”在佢额頜上!

    ReplyDelete
  14. 非常認同!身教比言教重要,所以...有怎樣的父母便有怎樣的孩子,所以話家教幾咁重要!
    唉...小朋友最可憐...佢係一張白紙,父母比咩就吸受什麼。

    ReplyDelete
  15. 留返個公主俾皇后啦!! 睬佢都傻~

    ReplyDelete
  16. Mrs. Wu 唔好勞氣......總之睬佢都傻, 懶理佢地PK.....
    尤得佢個女無人理佢都好...

    ReplyDelete