Monday, September 29, 2014

忙到癲的weekend

呢排真係忙到人都癲,weekend連續去左兩日party, 我同爸爸都散了! 不過見到佢地玩得開心我諗都值既,嘻嘻! 星期六有個朋友既女兩歲大生日,我地就去左玩玩,嘩,人地個backyard大到.....放得落個大slide and swing, 仲有租左個bounce house之餘,仲有地方比D小朋友走,羨慕到爆,不過要我打理又另一回事,所以都係考慮下搬吾搬啦....雖然Hannah都好似無點同其他小朋友interact, 但見佢自己玩都玩得好開心呢,嘻嘻!









之後星期日去左同事既party, 雖然無咩小朋友,但Hannah都好開心呀,不過妹妹就........勁cranky, 係都要我抱,抱到我手軟呀! 以後都係吾好一次過連續兩日去party啦....真係癲左!!!!!!!!!!!!!!!!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 comments:

  1. 我估小朋友呢個年紀,Mrs. Wu分分鐘每個月都有得去爬地呀!

    咁忙,好似真係連睇屋時間都無喎!

    ReplyDelete
  2. 咁大個花園更係正啦,妳朋友有冇人工人打理㗎?
    唔見Emma上鏡嘅?

    ReplyDelete
  3. Hannah有爸爸媽媽陪玩一定好開心,見到Hannah玩得咁興奮,小高姐姐好想sir埋一份!:D

    ReplyDelete
  4. 連續兩日都去玩係會攰到爸爸媽媽傻左架...所以weekend去玩, 我地多數都係出一日, 抖一日!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平時都係,咁岩兩個party 同一個 weekend 都無法啦,累到癲!

      Delete
  5. 再大啲啦,到時佢哋去party,放低得喇,party完至接番,等你可鬆口氣。

    ReplyDelete
  6. 真係好大o既地方, 連蛋糕都超巨大~~ :D
    跟住黎到hk有2日假, 不過我諗起都驚, 因為姐姐都放....!

    ReplyDelete
  7. 嘩,個花園大到丫.....不過你地家的花園都好大啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我backyard 無草呀,要打理嫌煩, 都唔算太大啦

      Delete
  8. 我都好羨慕有個大花園.....不過一諗到要剪草, 除蟲, 滅蚊......就真係有點擔心....!!
    唯一解決方法.....就係有錢到請花王, 請外傭......打理 !!

    ReplyDelete
  9. 發達喇,又韆鞦又SIR滑梯!

    ReplyDelete
  10. 嘩嘩嘩!真係好大呀!但要剪草又剷雪,都好係野!
    "間中"連玩兩天,都好呀!

    ReplyDelete