Monday, September 15, 2014

兩個check up

又一個星期啦,weekend過得真係超超超快呀,不過就真係無時間去休息,所有housework都係積埋係weekend先做,又點會吾累呀! 雖然亞媽話佢會sponsor我請個人,但我又諗佢幫得幾多? 同埋有個人係屋企又好似怪怪的,ummm....搵岩人先算啦! 我知佢吾想我做得咁辛苦,但自己又吾可以過來幫我手,明架啦!

而家個個weekend都同Hannah出去行下街街,佢一知道出街都不知幾聽話,哈哈!不過天氣再凍D我就吾敢同佢去啦,天寒地凍行係條街度都無話吾辛苦! 其實我地都係去屋企附近間carter's, 不過佢行得又慢,所以hea 下hea下都會成個鐘頭,無所謂啦,又吾趕時間,我都好enjoy同個女握著手行街街架!佢好就好在吾會吾聽話,佢會真係握著我手,吾會放,因為同佢講過如果吾聽話就無得出街街,嘻嘻! 而家愈來愈中意搞我D野,早幾日先見佢搞我D化妝品,好彩catch得快,如果吾係成面都係blush呀.....之前已經搞我D concealer, 真係要好好放好佢地呀!!!!!

琴日同兩個去check up, 本來兩歲要抽血呀,不過醫生話上次醫院已經抽左,吾駛再抽,如果吾係,又要喊多幾鑊呀!好彩而家Hannah重番小小, 之前得25%, 而家係咁迫佢食野, 有番50%, 不過而家佢好衰,要開TV先食,不過都係爸爸既錯,因為佢坐吾夠一分鐘就咁offer, 比我都想睇住食啦,唉! 算啦,我focus係妹妹到,Hannah就由佢搞啦,佢肯搞我又吾想出聲了。 而而家最尾餐奶,會比杯佢飲,所以有時見到都心驚驚,怕佢一下吾中意就fing開,咁我就勁多功夫了,不過好彩無發生,都希望吾好發生吧。 不過早上奶奶依然係sippy cup, 算啦,我無咁多時間睇住佢飲呀(比excuse自己,哈哈!)

而妹妹,而家大約都係19lb幾,吾算太重,50%,都係咁啦,不過話佢高度得25%,點算好? 吾想佢做矮妹呀! 因為打算10月比Hannah返學,所以就打定flu shot, 怕佢會病病呀,而因為又怕妹妹比感染,所以一齊打埋,希望無事啦!

好快好快好快就一歲啦,我要開始搞妹妹個party&photo book....真係好懶懶懶懶懶呀!!!!!!!!!!



本來有個video想share, 但我又吾識trim, 又吾識post....有無人可以教我呀??? 


呢隻豬好狼,周圍去! 好似呢架車咁,佢會上左車坐係度跟住叫你望下佢,我一望見佢上左佢又無關門,真係嚇到鼻個窿無肉,怕佢跌落去呀,驚驚! 都吾知點解佢地咁醒目!



又另一個堆積如山.......吾知摺幾耐呢? 叫老公幫手,佢話,你聽日先摺啦,又話累! 咁即係我休息左一晚聽日摺就吾累? 籍口!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. 亞媽話佢會sponsor我請個人 <- that's so sweet of your mom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. she just wants to compensate me by not being here with me......

      Delete
  2. 可能Hannah想模仿媽媽,咦! 咁好快Hannah就可以同Mrs. Wu一齊扮靚啦! ;)

    比著我,小朋友衫仔咁細件,我實無耐性摺,"質"哂入櫃桶算! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢一定係想學我,但我又吾想比佢搞,哈哈!
      就咁質入櫃,我怕我要抄D衫時抄吾番呀!

      Delete
  3. 堆積如山 -> 好多衫呀!!! 係一家人的嗎?

    ReplyDelete
  4. 妳地個邊請工人要幾錢㗎?
    兩歲就要抽血?實喊C啦
    咁多衫...真係辛苦妳了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果係nanny就可能USD$2500, 其他就吾知啦!
      年年都要抽一次,妹妹就快要抽,驚!

      Delete
  5. 妹妹話咁快就就嚟一歲!我覺得度高唔係好準,因為 D 細路企/瞓唔定。可能妹妹實際上係高 D 㗎呢?!

    ReplyDelete
  6. 真係好多衫. 你地個洗衣機一定好大個喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度3機衫啦,都吾算好大部,正常size呀!

      Delete
  7. 兩個bb的家務真係好可怕, 仲要搞埋party真係好累~~ 加油!
    btw, 我一般都係先upload去youtube, 再用插入影片功能, 妳都試下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可怕到暈,到現時為止我都係一腳踢!

      Delete
  8. Mrs.Wu , 妳好本事, 又要返工, 又要揍兩個女, 家中大小事務都要妳理....妳真係會忙到無停手..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就係無本事先無錢請人呀,哈哈哈!

      Delete
  9. 唔請人照羅SPONSOR得嘛 HEEHEE。
    我有個好辦法呀MRS WU, 就係好似我咁。。。唔摺衫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾摺衫??? 我接受吾到,同埋佢地兩個D衫實在太多,如果吾摺我未必搵得番!
      哈哈,sponsor呢家野.....我都未知點住呀,搵到人先啦!有無介紹?

      Delete
  10. 好在你老公都有幫手揍女,家務永遠做唔完,但睇見兩個健康長大,乜嘢辛苦都值嘅。

    ReplyDelete
  11. 可以迫到Hannah 食多d,叻bor!点迫架?
    HK超市可以貼請人通告,你屋企附近的唐人超市可以咁做吗?

    ReplyDelete
  12. Hannah要吃多d、多d先會重架!至於Emma妹妹都不用怕,依家先咁細個好快就會快高長大!加上你同honey都唔矮,一定唔會o係矮妹!
    媽媽,你都加油啦!小高為你打打氣 ~

    ReplyDelete
  13. 或者可以教 Hannah 幫手摺衫? 至於 load video 我通常放上 YouTube 再加入個 blog. 我通常 set unlisted 咁無 link 的人唔會無啦啦睇到。

    ReplyDelete
  14. 嘩﹗咁多衫嘅?真係摺到手軟喎﹗

    ReplyDelete
  15. How do you make those movable photo??

    ReplyDelete