Tuesday, September 9, 2014

9個月@ Emma BB

原來上個月miss左妹妹9個月大呀,大頭蝦媽媽! 不過上個月真係超超超忙,希望今個月會好D啦! 

其實妹妹近期都好中意早醒(未夠6點就喊醒),吾知係天氣變or teething, 我真係吾想佢咁早醒呀! 所以呢排我都超快地做哂所有野,10點半就上床休息,準備妹妹第二朝早起,雖然早起係做到好多野,但日日lunch完真係極想nap一下,如果吾係會釣成日魚,唉! 希望呢個係一個stage啦,因為我記得Hannah細個呢個年紀都係咁喊,麻煩友! 

呢排妹妹除左爬之外,仲會拉上拉落,我相信好快佢就可以自己放手行啦,時間過得真係快,9個月就咁過左,不過講難湊程度佢無Hannah咁黑人憎呢,嘻嘻嘻嘻嘻! 

9個月已經出左兩隻牙,上面兩隻都出左一半,所以呢排腸胃麻麻,痾D好水既poopoo, 希望5d可以出完啦! 

而家妹妹schedule真係好忙,因為佢係4奶兩固既人,食一餐又慢,真係忙到嘔血! 不過見佢吾係好肥,都係等到佢一歲時先轉3奶兩固啦,所以出街真係好麻煩,打亂哂個schedule呀!

星期日見到佢出疹,嚇得我,但見佢吾痕我又無點理佢,但D疹愈出愈多,好驚呀!我又以為係我比D咩佢食,但我都係好似平時咁煮,無咩特別野呀! anyway, 琴晚餵奶時先發覺,佢之前個頭好似好熱咁(因為琴晚佢個額頭涼浸浸的),好大對比,先覺得原來可能佢之前發燒喎,因為佢身上個D好似係玫瑰疹,會係發完燒之後先有,呀,媽媽真係好大意呀!妹妹,希望你吾好怪媽媽啦,我吾係有心架! 不過同老公講,佢就話呢個女一定好tough...自己發燒都吾會喊吾會叫......唉!唯有咁諗啦!.



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

39 comments:

  1. BB真係好叻女呀!發燒到自己好返都無特別扭計,EMMA好快就會學識獨立架啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太早獨立我又怕吾捨得,做媽媽好矛盾呀!

      Delete
  2. Emma妹妹成日都咁好笑容又咁得意,辛苦D都抵呀!

    ReplyDelete
  3. Emma B咁叻,發燒應該都辛苦都冇扭計,仲自己好埋添!
    咁快就9個月啦,好快Emma B都可以自己食飯仔,唔洗媽咪咁辛苦啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想呀,有排啦!而家Hannah B都要我地餵下,都吾知幾時先可以自己搞掂!

      Delete
  4. Mrs. Wu:
    ~我覺Emma 有肉過Hannah. 哈哈~~但兩個都cute!!

    ReplyDelete
  5. 妹妹好可愛, 轉眼間就大個咗咁多喇
    我聽過人哋有個好搞笑嘅講法 - "第一個睇書養, 第二個當豬養" , hahahahahaha
    據聞通常第二個都特別好湊, 我家二姐就係其中一例, 到今時今日我媽都讚口不絶, 話我家姐食訓都唔洗粗心, 就算大個讀書都係自動波!
    睇嚟妹妹係一個乖乖小朋友!!!! 叻叻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,當豬養,又幾好wor....第一個真係吾同D,到第二知輕鬆好多陪呀!!!!!

      Delete
  6. 係咪睇人地BB大得特別快呢?妹妹出世好似仲係無幾耐,但原來已經9個月~~

    ReplyDelete
  7. 睇住HANNAH 大,依家又見EMMA 都九個月了,時間過得真真快啊.....
    9個月已經出左兩隻牙,叻叻呀,巨龍果時十個月先出啊,不過一出出四隻 @@""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你地班EE真係睇住佢兩個大呀! 我都睇住巨龍大je....hehe

      Delete
  8. 妹妹好似大得特別快咁,咁快就九個月大啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,咁快就話9個月....好快佢地兩個就自己玩lu

      Delete
  9. Emma 真係好乖巧, 又精靈...所以話咁快又九個月大, 都無乜麻煩呢...!!

    ReplyDelete
  10. 我記得MRS WU你話過你要瞓好多先夠的,辛苦你呀。
    好彩EMMA B好乖。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係訓極都吾夠個D人...可以訓成日都吾夠,哈哈!
      CD都好乖呀!

      Delete
  11. Emma真乖女,病完都唔出聲,好抵錫。

    ReplyDelete
  12. Emma 錫住mama & daddy, 病病自己handle到都唔叫~~
    第二個時間過得仲快咁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第二個真係快到......仲有兩個月就一歲啦,OMG!

      Delete
  13. emma 真係好乖乖呀, 佢唔想mama 你擔心佢, 好抵錫呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得佢好慘咋,病都無人知無人理!

      Delete
  14. 哈哈,話自己個女黑人憎都有架?
    Emma同家姐越來越似樣啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 似咩?我覺得佢超似爸爸,Hannah就超似我呀!

      Delete
  15. 好快黎緊又一歲啦, 會唔會搞生日PARTY? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會呀,睇緊D地方啦....不過仲未有著落

      Delete
  16. 小朋友一生病,就把家長忙瘋了,仲要好多時一個病完又一個,所以健康真係好重要!
    Emma BB不知不覺九個月大,話咁快又一歲...但其實...我仲覺得你生左細妹無幾耐咁...時間真係過得快!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,真係無幾耐咁咋,但原來已經成10個月,容咩易就一歲兩歲,嘻嘻

      Delete
  17. 出玫瑰疹無发高燒,真係good呀!
    自從一仔返学后会病,我都聽了甜魔媽媽advice,每天都会替一仔量耳温。

    ReplyDelete