Sunday, October 12, 2008

咁又過左一個星期啦~

好眼訓呀~
琴晚成4點幾先訓......真係!!~  今日又無訓午睡....!!
今個weekend0既節目真係精彩, 首先本來friday night我同honey去睇orchestra, 不過佢一如以往...趕唔到...咁咪無睇lor...呵呵~ 不過我地個second plan就係去imax睇eagle eye...呵呵! 總之plan a 唔得就plan b....點都唔可以無野做就走返home...哈哈哈! 雖然唔係第一次去imax, 但今次個位係perfect, 坐到正中, 無人阻住哂, 真係好鬼震憾~ 個screen 又大, d 聲又靚 (according to my honey, 呵呵...我都唔識點聽得出有分別), 總之就正啦! 套movie無我想像中咁差, 不過好多野都唔make sense, 呵呵~ 是但啦! 可以同honey一齊睇movie就開心ga la~~~~


跟住琴日就invite左我同honey d friend 去我屋企bbq....正呀!! 好耐無bbq 過...食到好飽, 又見到d 好朋友, 真係好開心哇....不過就好累呀....因為clean up d 野真係好哂時間....不過間唔中一次都好, 可以同d friend 聯下感情, 呵呵~ 我同某幾個boys特別close, 不過好彩一個係我honey個死黨, 另一個有gf....而我honey都知我地成日傾計, 佢應該唔會jealous
0既....呵呵!~ 雖然唔係做左好多野, 不過我地一時玩wii fit, 一時傾下計...真係快樂不知時日過, 話咁快就4am...哈哈!

好thank you 咁多位朋友0既來臨!! 下次再一齊玩過啦~




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. BBQ,正,我鍾意燒雞翼 ^^
    [版主回覆10/13/2008 21:12:00]yes! yummy!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. 鷹眼唔make scenes呀?咁唔睇咯=3=
    [版主回覆10/13/2008 23:13:00]um...it's not 2 bad.....hehehe!

    ReplyDelete
  3. d特技睇上去又唔錯ge~又係呢度爆個度跳個d掛.
    [版主回覆10/15/2008 03:16:00]yea..movie nowadays are mostly graphics....sometimes i prefer a drama movie!

    ReplyDelete
  4. 我未去過imax see movie, 但我d friends話好正
    BBQ... 好開心 wor... I had hotpot at my friend's place on Sat night... it's good too, haha...
    [版主回覆10/15/2008 02:22:00]you should try one day @ imax....but you have to find a good seat, otherwise you're not able to see the whole screen......

    ReplyDelete
  5. 你個 plan b 好似正 d wor~ eagle eye 應該好睇呀?
    [版主回覆10/15/2008 23:10:00]of cos my plan b is good tooo....hehehhee!!!! it wasn't bad.....at least i didn't fall asleep!

    ReplyDelete