Wednesday, October 1, 2008

近況~

咁快又10月啦...真係好利害! 好快就christmas啦, 哈哈哈~~ 岩岩過左個9月生日, 都無咩特別啦~ 之前個日我honey去office接我, 不過佢又唔話我知, 咁我就走左lu..之後又無佢電話, 我以為佢仲係office忙緊唔得閒, 咁我去買完野就call佢, 佢話佢係附近, 佢都幾鬼馬, 總之佢就pick up左我啦...好野, 唔駛搭車, 哈哈~~~ 有時買住咁多野, 仲要搭車, 真係幾煩ga~ 返到home, 都係忙呢樣忙個樣, 佢就照例等食, 我就忙到一頭煙, 不過都開心0既, 煮左我想食0既食物, 嘻嘻~ 跟住夜晚, 我就無咩好做, 佢想陪我但我都唔知想做咩, 呵呵~~~~~~ 之後佢就比左個surprise我....哈哈!! 佢買左個LV bag比我, 不過我無收....why? 因為我覺得好貴, 佢afford到但我唔想令佢咁辛苦lor..而且我又唔係特別中意...無謂哂$$啦....不過我都好開心佢肯為我花心思.. 之後個日 (正日)我地就去refund lu...呵呵~~~都好, 擁有過一晚, 已經夠啦!!! 本來諗住去一間貴貴地0既restaurant 食dinner, 不過都係算啦~ 唔好哂$$~ 我地就去左一間食jap noodle0既地方, 等左成個中..... 仲要係wednesday ja wor! 都唔知有無搞錯~~ d 人真係有$$無地方洗....咁多, 比d我啦~ 我急要呀, 哈哈!!

希望股市快d 好番, 唔好再令我地d 無$$人 辛苦啦~~~~~~~~~~~~~~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. 我都唔明點解啲人咁鍾意買LV﹖我情願要幾千蚊好過 ...
    食咩有咩所謂,同自己鍾意嘅人,開開心心一齊就最好食啦
    P.S. HAPPY BIRTHDAY
    [版主回覆10/02/2008 23:10:00]Thank you!! haha...that's right...i want bag but i guess only when i m rich....i can't afford now! i rather save all the money..hehe!

    ReplyDelete
  2. 生日一年一次,最緊要係自己開心~~~
    遲來的HAPPY BIRTHDAY.......出年一樣咁開心!
    [版主回覆10/03/2008 23:20:00]happy? no la.....just treat it as a normal day la......

    ReplyDelete
  3. 咁知慳識儉真係娶得過 wor~ 你 honey 就好喇!!
    [版主回覆10/04/2008 00:15:00]haha....not really la...i spend a lot of stupid stuff.... 

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Venus 
    My birthday also coming soon! Still have 16 days left Ha ha
    [版主回覆10/05/2008 13:02:00]October ppl? hahahaa.....hope you have a happy birthday la.....

    ReplyDelete
  5. LV係哂架者.
    況且翻版LV袋係香港都幾罕見-3-
    [版主回覆10/06/2008 23:39:00]really? when i make more $$, i'll buy..hahah!

    ReplyDelete