Thursday, October 9, 2008

激到.....

本來好少事jeh...佢又overreact~~~真係.....

我近期同佢一個男性朋友都幾friend, 不過佢係我哥哥, 我honey都知, 佢都話無所謂..咁我知佢未file tax return, 下個week又到期, 咁我咪好心幫佢and 揾 $$lor... 我同佢0既事我一嬲都有同我honey講, 而佢地又係死黨, 不過佢今日真係好唔掂lor~
話說我今日諗住放工佢去個friend home get 哂d document做 tax return, 去佢home0既reason係佢有咩唔記得拎我可以remind佢, 開頭同B(佢個friend)plan好左, 咁我放工之後隻腳差d踏上車時, 我打比我honey話佢聽我約左B's home等, 佢就話我stupid~~~ why? 因為佢話要一個無車0既人去揾個有車0既人, 都唔make sense...我真係好speechless...唔識講... 幫朋友有話有車無車咩? 何況我去第2度等佢咪又係要等佢lor, 有咩分別??? 佢都short short 地, 我當佢係大家0既朋友, 有咩事大家幫大家, 我跟本無諗過要為利益而幫人, B話比番$$我, 其實我都無所謂, 我覺得對朋友唔可以咁斤斤計較, 而且0個個係佢個朋友, 真係....我honey真係令我大趺眼鏡, 我0既諗法係幫得就幫...佢就唔係....唉!!!! 無拿拿比人照肺....真係慘!!

最慘係我一早就去到第2個地方等佢, 我又無野做, 係條街hea....咁同我一早plan好去佢屋企有咩分別???????? 佢成日話叫我唔好"吞"黎"吞"去, 我覺得係佢先叫我"吞"黎"吞"去lor...有次有個friend生日, 我返左屋企先, 咁我叫佢係bus stop等我, 我搭車去到bus stop佢可以pick up我, 佢就一句話...你自己搭車過黎啦....我真係...個陣成9點幾啦....叫佢去pick up我唔係好過份jeh.....何況都唔係far....10 mins 車程ja ma.....佢呢個人真係......自己做咩就得, 我做咩就唔得.......好過份呀!!!!

大家唔駛幫佢講好話啦~~~~ 係佢0既錯!!!!!哈哈哈哈哈~



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 comments:

  1. 講得無錯~
    今次我都唔幫佢. 係你0岩~ 呵呵~
    [版主回覆10/10/2008 21:07:00]of cos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yeah!

    ReplyDelete
  2. Virtue is its own reward ^^
    Happy weekend
    [版主回覆10/11/2008 00:05:00]U2, have a good weekend!

    ReplyDelete
  3. 男人就係咁衰! 自己做咩都係有道理,人地做咩都係錯O既....歪理呀!
    [版主回覆10/11/2008 00:20:00]yes lor....poor us!!! but whatever...hahahaha!

    ReplyDelete