Thursday, October 30, 2008

JAY!!!!!!!!!!!!!

雖然我唔可以講得上係佢0既粉絲, 不過我一嬲好幾中意佢d 歌 & 我欣賞佢對音樂0既熱盛同堅持! thank you, 我終於有機會見你啦!!!!!!!!!!!!!
今日行過chinatown見到有張poster, 咁我就好奇地望一下因為我都幾趕時間, 不過望完之後真係勁興奮, 因為杰倫終於都黎啦!!! 我即係打比我honey話比佢聽呢個消息, 哈哈哈~~~~~ 本來佢係上年黎, 不過最終都無, 幾失望!!~~~~

好, 呢一刻開始我要聽多d佢d歌啦....哈哈哈.....(我honey話我白痴....
) 佢唔明ga 啦......

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 我就麻麻地中意他,但无可否认他的歌就不错,他的新歌出了,have you buy it ?
    [版主回覆10/31/2008 21:34:00]I have listened and some songs are pretty good....i'll write more about his new songs later today

    ReplyDelete
  2. eeeeeeeeeeeeeeee 我都想睇呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆11/01/2008 22:53:00]你過黎咪得lor~~~~~~~

    ReplyDelete