Friday, May 14, 2010

危險

原來做census真係有D危險GA! 琴晚8點幾去到一個地方﹐ 諗住問完就走﹐ 點知個屋主係黑人﹐ 我又唔係歧視﹐ 不過有D驚﹐ 因為佢怪怪地﹐ 又9唔搭8, 雖然佢話79﹐ 但點知係咪。跟住問佢個名﹐ 又唔係好知﹐ 講講下﹐ 叫我入去屋企傾﹐ 跟住我緊係唔肯啦﹐ 就話門口都OK啦﹐ 佢堅持﹐ 話如果唔入去﹐ 就唔做個CENSUS﹐ 其實如果其他地方﹐我都可以考慮﹐ 有幾個人係屋企﹐ 有小朋友﹐ 有女人都OK﹐ 但佢話佢老婆係屋企﹐ 但我又見唔到﹐ 點知有定無﹐ 佢又怪怪地﹐ 呢個時候緊係走為上著啦!!! 恐怖!!! 搞到我訓覺前都想住﹐ 心都寒哂! 下次有D咩事真係快D走﹐ 我真係覺得自己好勁﹐ 因為有好patience, hahaha! 雖然做唔哂﹐ 但我唔會再去LOR﹐ SAFETY FIRST係我地0既宗旨。 希望下次D人正常D啦!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment