Thursday, May 13, 2010

US Census

你好﹐ 我係做人口調查﹐ 呢張係我ID﹐ 請問你呢度係咪......

哈哈!! 呢句開場白係我次次做census時都要做﹐ 唔經唔覺都做左幾日﹐ 真係覺得好充實﹐ 雖然有時放工之後真係有D累﹐ 但無計﹐ $$始終都係重要0既! 不過有時都幾好玩﹐ 而家做都係屋企附近﹐ 所以都OK﹐ 見到好多neighbor﹐ 好彩大部份人都好合作。琴晚天黑時見到有個中國人﹐ 佢見
我一個女仔行係街﹐ 問我咩事﹐ 其實我唔係揾佢﹐ 不過我見個家人仲未返屋企﹐ 就問下佢知唔知呢家人幾時返﹐ 佢就話呢家人唔係成日係度﹐ 仲叫我快D返屋企啦﹐ 一個女仔夜晚好危險﹐ 其實我好多謝亞叔0既關心﹐ 不過個陣都只不過係8點多少少﹐ 而且屋企就係幾個街口﹐ 應該都OK﹐ 不過依然好多謝﹐ 仲有上次去到一個西班牙人0既屋企﹐ 好nice, 都叫我小心D 返屋企﹐ 好感動呀!!哈哈~~~~~ 

有好人當然有衰人啦! 第一日做野時﹐ 真係有D緊張﹐ 去到一間屋時個女人問長問短﹐ 又話唔知
我係咪政府派0黎﹐ 又話我唔記得D ID#﹐ 唔記得呢樣個樣﹐ 個日係第一日﹐ 不過我都唔想同佢嘈﹐ 所以就拿拿臨問完就走﹐ 你有D咩野唔見到光呀? 好驚咩? 超!!! anyway, 我都無放係心上﹐ 因為做野, nothing personal, haha!

好﹐ 今晚希望可以有多D人係屋企﹐ 快D做哂D questionnaire啦!! 我個leader話我地做得太快﹐ 我心諗﹐ 有幾呀? 都係咁上下啦!!!!~ 政府做野真係奇怪﹐ 快又話太快﹐ 慢又話太慢﹐ short short day!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 comments:

  1. If you work too fast, other people need to catch your speed.... It is a pressure to them. Congratulation for your new job!
    [版主回覆05/14/2010 21:33:00]It's just a temp job, but happy to make extra money, haha!

    ReplyDelete
  2. 哈哈難得既經驗~
    文化差異啦~可能美國個邊真係危險d~
    有陣時當成日流流長.....有d陌生人care真係好感動ga!因為我派傳單試過 x]
    btw你做調查個d單位係house定係flat?
    [版主回覆05/14/2010 22:12:00]真係幾難得 ﹐
    因為我平時係唔中意講野 0 既人 ﹐ 而家要我主動去人地屋企問人野 ﹐ 真係好鬼難 ﹐ 好似女王辦公室個亞 K ﹐ 雖然我就無咁 extreme, 但都係怕怕地講野 0 既人 ﹐ 哈哈 !
    其實大部份 residential
    area 都係 house,
    除左 manhattan 會多 Dbuilding,
    不過有 D
    政府樓都係高 building,
    不過我就唔敢去啦 !!! 實在太恐怖。你見 movie
    有時拍黑鬼地方 ﹐ 真係好得人驚呀 ~~~

    ReplyDelete
  3. 哈哈唔知你怕講野bo hahaxd
    而家日日做緊個套野.....反而住美國既人仲熟過我x__x"....
    原來係house比較多...如果flat個類同香港類型係咪差唔多ga?
    [版主回覆05/19/2010 22:15:00]哈哈﹐ 有時係屋企無野做咪睇電視lor。你係香港超多野做﹐ 唔駛日日好似我用電視撈飯﹐ 哈哈! 我地呢邊0既Apartment 應該無咁高﹐ manhattan個D 可能高D﹐ 但都無成30幾層。不過價錢都好貴﹐ 可能成個million先有一個studio...恐怖!

    ReplyDelete