Thursday, May 6, 2010

好懶呀!

近日實在太懶啦﹐ 完全無工作態度﹐ 不過忙完一輪係咁上下啦﹐ 哈哈! 上星期超忙﹐ 因為census 0既關係﹐ 要training一個星期﹐ 上個星期真係得閒死唔得閒病﹐ 病到五顏六色0既我一樣要放工之後去training, 由6-10﹐ 都唔好話唔辛苦﹐ 好彩係屋企附近﹐ 唔駛再搭成個鐘頭車返屋企﹐ 不過食野就好唔定時﹐ 因為都無時間呢! 不過就因為training 有paid, 所以就有額外收入﹐ 呢樣係唯一一樣野令我安慰﹐ 哈哈!
不久將來我都要放工返工﹐ weekend都要返﹐ 不過有$$都係另一樣0既motivation, 哈哈!! 雖然話就話儲$$結婚﹐ 但我都有D野想買
Ummmm...等我想下先啦!!

結婚preparation都7788 ﹐ 其實都唔想點搞啦﹐ 是但啦!! 我都係比較期待honeymoon同我個friend過黎﹐ 其他。。我覺得好煩!! 5月尾我地去central park影婚紗相﹐ 希望到時我0既狀態OK啦﹐ 因為呢期成日病﹐ 都唔知係傷風定allergy, 實在太似啦! 而家飲緊中茶﹐ 希望快D好番啦!我而定食野都無咩味﹐ 因為成日鼻塞﹐ 好煩! 令我成日流鼻水﹐ 唉! 抵抗力真係差爆!
所以而家係屋企跑步做運動﹐ 起碼唔係坐係度先啦! 希望可以keep住呢個attutide, 哈哈!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment