Wednesday, August 3, 2011

返工等放工


原來返工無野做真係幾悶,你話可以做下自己野,睇下電視,打下機就話啫,但係公司點都要扮下忙,有D野做先可以生存呀。 頭先悶到差D訓著,但我又唔係無野做,不過係唔想做啫。好眼訓 

今日lunch時落左街,經過一間duane reade (即係好似HK萬寧個D),入到去,真係嘩左一聲,駛唔駛咁誇張,好似成個cafe咁,可以買即沖個隻咖啡,而家又有三文治賣,生果呀,雪糕呀,最利害係有人即場整sushi, 真係....駛唔駛呀!!!!!!!! 搞到成間餐廳咁,不過都好,益左我地D市民,哈哈!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. Mrs. Wu:   ~我演戲好好架!!我無野做, 但會表演到好多野做架!!哈哈~不過, 此於我都係有啲野做先覺充實. 所以, 我時常都無時停架!!我係屋企, 成日周圍抹野架!!哈哈~~   ~我依邊都有你個邊duane reade 啲店鋪, 以前賣化妝品,絲襪..... 而家,連麵包, cereal, 牛奶,三文治都有得賣, 真係好方便!!!
    [版主回覆08/04/2011 21:46:00]其實我都唔係無野做既,不過做到悶,唔想再做,哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我仲無陰功, 每日真係做嘢嘅時間最多兩個鐘,久而久之已經變成扮忙專家。喺辦公室打機時個樣認真到無人禁嚟騷擾我,波士叫親我做嘢一定先講 "I know you are very busy but can you XXXXXX?" 我公司樓下間 Duane Reade 又係成間7/11咁,不過即場壽司師傅真係未見過!
     
    [版主回覆08/04/2011 22:00:00]嘩,你份工好正喎,請唔請人? 哈哈哈!!!!!我都好想扮得似D,但自己實在太掉以輕心啦。 係呀,下次再經過影張相你睇,嘻嘻 

    ReplyDelete