Tuesday, August 9, 2011

Boston - Day 2

第二日既行程好緊密,我地約左家姐係Kenmore個站等,之後就一齊去買duck tour既票,哈哈,好搞笑,因為我成日都話今次係鴨仔團,我地仲去埋鴨仔車,名符其實既鴨仔團啦,哈哈。
  我地食完早餐就搭subway去 Harvard Square。我10年前去過一次,不過仲點記得呀,而家好彩有相機,起碼會記得少少自己去過邊。哈佛大學果然係哈佛,個campus真係鬼咁大,都好有校園氣息,不過成日都有好似我地呢D人去參觀,都咪話唔煩呀。經過哈佛既campus, 去到家姐想去既museum, 一共兩層,不過好細,比佢呃左5蚊,以後都唔去。


然後係附近行下,買下手信,坐下食下,真係快。 跟住我地又搭車去Quincy market啦。呢個地方點解咁出名呢?我都唔知,不過佢地成條街都係食物,好勁呀!我地就食左lobster, clam chowder 同 shrimp cocktail 做午餐,好利害。我咁大個都未食過lobster做午餐,今次終於有機會,哈哈
!其實我都係中意中式煮lobster, 我覺得好味好多,西式既多數係蒸,之後比牛油你點。其實我都可以整啦,蒸又有幾難,所以我都係欣賞中式煮法多D。

我地係quincy market都留左好耐,因為無咩好做關係,就去左newbury street 行街,行到腳都差D斷,但家姐都只係話當做運動啦。 變態。


咁上下時候我地就去食晚飯。去左駐名既legal sea food食海鮮, 我地叫左一客clam chowder, mussels, raw oysters, 2 steamed lobster...3個人食都夠,不過佢地兩個鬼咁細食,真係易養。食完之後,亞媽話再encore cheesecake, 因為間cheesecake factory係樓下,所以又買多一個返hotel 食,哈哈。今次想唔肥都幾難啦,哈哈哈!!!



等緊subway, 佢地有D地方係係路上,好特意。



鴨仔團票,嘻嘻



呢間咁既museum,真係呃錢。



哈佛像,D人話摸完會叻D,咁我緊係要摸下啦,哈哈



呢間甜品屋好靚,佢地係賣cupcake既,裝飾斬好靚呀,不過我地覺得太甜,唔岩我地







旅遊景點- Quincy market-好多人呀


真係成條街都係野食,好正!



我們3個人share的午餐,哈哈



quincy market 既地圖。主要有3行。


晚上既clam chowder, 好味道


Mussels with garlic sauce


我叫左half dozen生蠔,好好味,唔似得NY個D咁細,呃錢。



兩隻1。5磅既lobster, 好味!








返到去仲KO埋呢個oreo cheesecake, 真係要決心減肥嘞



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 comments:

  1. 真係超緊湊。邊個決定行程架?好叻!
    [版主回覆08/10/2011 03:20:00]至叻都係家姐啦,行到死死下,哈哈 

    ReplyDelete
  2. 哈佛...我都想去睇睇呀!!! lunch 同dinner都係海鮮餐....真係睇到都口水流囉~~!!!
    [版主回覆08/10/2011 22:49:00]係啦,日日食食食,真係食肥我呀!

    ReplyDelete
  3. How much is the legal sea food ? The presentation is so good, I guess, it must be expensive. After a lobster dinner, you guys had an another meal at Cheesecake Factory. Wom... What did you order? I love this trip!
    [版主回覆08/11/2011 21:16:00]i think it was about $150 for 3 ppl....not bad for seafood.... nono, we just bought the cheesecake...no other food after legal sea food 

    ReplyDelete
  4. Mrs. Wu ~節目真係好豐富, 啲節目排得幾密..... ~我都十幾年前去過boston 旅行. 可能當時細啦!唔識欣賞Boston,係而家大咗先會享受旅行的細節. ~印象中, Quicy market and Harvard都有去過... ~我早幾日, 都食咗件cheesecake factory 嘅蛋糕. 我估唔到我依邊有間超級市場會有cheesecake factory嘅蛋糕賣.
    [版主回覆08/12/2011 00:51:00]係呀,我之前都去過不過好似無印象,今次去多左好多地方,可能因為係自己去同搭subway, 比較local D 

    ReplyDelete
  5. 好似前一日的食品正好多咁喎
    [版主回覆08/12/2011 11:47:00]係咩? 今日有多D 食物喎 

    ReplyDelete
  6. 真係呃錢。
    你真係表現個黃色公仔既表情喎
    [版主回覆08/15/2011 23:21:00]哈哈, 多謝讚賞 

    ReplyDelete
  7. 乜原來boston呢邊先有露天路軌,呢個我睇戲睇得多,甚至行過.......係打GTA入面.
    食物方面總係有得睇無得食,所以我一直不敢評價
    [版主回覆08/14/2011 05:48:00]甚至行過.......係打GTA入面. <---  NY都有露天, 不過係係上空, 唔係地面. 

    ReplyDelete
  8. 哈哈我成日飛上架火車頂ga.....都係係GTA入面
    地面路軌都引伸幾多種電影情節GA
    有無見過d火車咩樣?車pass through係咪要落閘?
    [版主回覆08/14/2011 22:48:00]你講呢類火車應該係upstate先有, 係city好難見到.  我都未試過, 哈哈

    ReplyDelete
  9. Hello,我想問Sweet cupcake難唔難搵?
    我二月去住Waterfront果邊
    想custom幾個for情人節
    [Suki Sum Kit回覆01/27/2012 23:40:36]Thank you :)
    [版主回覆01/27/2012 23:37:45]我覺得都算容易搵,一出subway就係附近(不過吾會即刻見到)呢度有地址同地圖,希望幫到你啦!
    http://www.sweetcupcakes.com/maphs.html

    ReplyDelete