Thursday, August 25, 2011

Friend visit

今年唔知什麼年,突然間好多人黎探我。首先有朋友K係加拿大來探望,之後有朋友S係英國來探我,然後有家人係HK來探我,之後9月份又有一個朋友係英國來探我。 其實有人探係一件好事,不過次次來親,例牌要去自由神像,帝國大廈,博物館, 時代廣場,etc......上年我朋友來,所以都有帶佢去哂以上所講既地方,而今年又要去? 不過我同我個朋友講要返工,所以只有weekend可以陪佢,其他時間便要自己啦。 雖然唔多想再上去帝國大廈,但有時真係無得選擇。 

講番個朋友,佢係我由小一認識到而家既其中一個朋友,真係好奇妙,呢D真係可以話又細識到大,當然,我地唔係成日都keep住講野,但近呢一兩年可能因為facebook關係,所以又多左聯絡。好開心見番兒時識落既朋友,希望下次返HK時可以有機會大家出來見面。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. Facebook 真係好神奇,搵返好多'舊相好'。我初時好活躍,後來開始有是非我就霽睇唔post。
    我表姐又係呢個weekend 由多倫多黎,我又要出動做導遊lu。
    [版主回覆08/26/2011 22:05:00]嘩,呢個weekend來得不是時候呀,打風好似講到好勁咁,真係有D擔心

    ReplyDelete
  2. haha,應該都無咩人會黎探我架啦~ 你講既呢d景點全部都應該好易去啊! 可唔可以淨係食餐飯就算? 不過london好多景點我都無去過,其實一個原因就係知道以後一定有機會要「陪人」去。如果到最後(第3年)都無人要我陪去,就唯有自己去啦
    [版主回覆08/26/2011 22:02:00]係易去,不過如果唔同佢一齊去好似有D過份,而且佢自己一個人來,好似好慘咁。  哈哈,你邀請我去,我就比你陪啦 

    ReplyDelete
  3. 「邀請」無問題啊,「要請」就真係請唔起啦 不過講真,如果真係有朋友黎,又同我講聲,我又落到倫敦既,我都會盡下地主之誼(雖然只係生活左9個月 ),當然包括你~ 雖然生活個陣成日鬧,不過以家諗返,倫敦真係個好地方黎架,我諗唔到有咩城市可以比人玩足十日~ 我都好想穿過大西洋去加美玩,順便探朋友~
    [版主回覆08/27/2011 03:50:00]其實你應該把握機會去下歐洲,因為咁近,真係好抵玩!!我應該都無機會再去UK,因為實在太多地方想去啦,哈哈哈  !美國.....有咩好玩 

    ReplyDelete
  4. 哈哈你地兩個講到我心痕,好鬼想搵人被我visit下...
    如果我黎你呢邊,未必一定去上面d景點,反而我鐘意美國d街境,可能見下d普通民居食下d快餐已經好滿足
    我呢d理想既人都係無機會黎探你架啦,無錢嘛,你諗下好啦
    [版主回覆08/29/2011 10:57:00]哈哈,  有d人一定要去景點呀, 點都要到此一遊呀.  都唔係既, 到你大個d 咪有機會囉, 努力發夢先啦, 嘩哈哈

    ReplyDelete