Thursday, August 25, 2011

上週末

上個週末,都唔知痴左邊條線,平時既我有得訓肯定訓到日上三干,而上週末真係....  星期六未9點已經醒左,本來打算方個便就再訓番,點知....雖然都係無所事事,但有得訓既日子好快D訓多D呀,而星期日,我本來仲訓緊,但我老公已經起左身,搞到我又訓唔著,之後佢話不如去queens買野bbq, 咁我又是但啦,我地去到queens 10點,買完野又返屋企BBQ,原因係我地約左佢家人過來BBQ,本來打算去costco買就算,但早起身,所以特登出去買,真係奇怪。

我地去左韓國市場,真係好多野買,不過唔係所有野都平,我都買左D marinated beef & chicken 來BBQ, 好味,又買左clams BBQ, 好新鮮&清甜,係我既至愛,買左D魚來燒,又OK喎, 唔知點解佢地既海鮮好似特別平,平時唐人街買salmon steak, 起碼都要10元一塊,但今次去,大約$5塊,嘩,真係平好多,所以買左幾塊儲備,嘻嘻。 個日食左太多野,晚上都係食左少少野,跟本又準備迎接另一個星期了。



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 你係屋企燒?有house 真方便。
    我覺得晌Queens 買送平過Manhattan好多啊。
    [版主回覆08/26/2011 22:09:00]屋企前有個所謂既yard, 哈哈,所以就係個度燒,不過其實都係男人燒,我地女人就係屋企等食 你就好,咁近queens, 我都好少去queens買,多數都係唐人街OR8大道,因為近D呀

    ReplyDelete