Tuesday, August 2, 2011

Boston

終於都搞掂啦,book左去boston 既hotel, 而家只係要買巴士票,因為我老公唔去既關係,唯有自己搭車去。都有打算搭機,不過原來好鬼貴。而巴士都有好多間,有D係唐人街開車,唐人巴士,好抵,$15一程,來回都係$30,而鬼佬個D就貴少少,好似大約$25一程,來回就$50,不過就可能坐得舒服D,同有WIFI提供,仲有plug可以charge 電。而唐人個D就什麼都沒有呀,只有一個位比你。我都debate左好耐,究竟點好呢? 

好多謝blog友Angela 既幫助  不過我而家book個間比較接近家姐,雖然係B&B,但應該OK卦,是但啦,2晚啫,又唔係好耐。希望同屋企人有個愉快既週末啦。

而家成日見住亞媽,原來唔係咁容易,點解?因為好難相處。佢唔聽人意見,同佢講野又聽唔到,有時講完又話無,真係好難頂。我覺得我老豆好利害,可以咁忍得,比著係我都可能會講兩句。唉,人老左係咪真係會咁難頂?我見朋友D亞媽好易相處,就連99都好易,係咪HK亞媽特別難頂呢?佢有時自己唔記得既野就話無,跟住我就同佢講你唔記得唔等於無發生過,唉,真係捉蟲,呢句野原來係我老公同我講過既說話  換言之,我都係同亞媽一樣咁無記性, 好恐怖。真係希望我既忍耐力超大,令我可以安全渡過呢個vacation. 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 無事既~~放輕鬆心情去就可以架啦~
    [版主回覆08/03/2011 23:38:00]希望啦,如果要發起火都無計

    ReplyDelete
  2. 我會揀中國人巴士。除咗因為我孤寒,我仲覺得啲中國人司機好醒,識揀啲快啲嘅路線(最塞梗係喺MANHATTAN啦),中途停站又快手。 上到車瞓吓食吓好快到喇。 嘻,我又係返親香港都同嫲咪炒,但係兩母女,我當係我哋正常相處方式咋。
    [版主回覆08/04/2011 04:34:00]好啦,就一於聽你講啦,哈哈(其實我老公都係叫我搭唐人個D,不過我都想聽下其他人意見) 我同亞媽,有時糖痴豆,有時水溝油,唔知呢個係唔係HK人既溝通方式呢 

    ReplyDelete